Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stara Biała
Jana Kazimierza 1
09-411 Biała
powiat: płocki
Telefon: 243668710
gmina@starabiala.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054984
Województwo: mazowieckie
Miasto: Biała
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: 243668710
Termin składania ofert: 2025-04-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Grupa zakupowa. DOSTAWA energii elektrycznej w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz kompleksowa dostawa (dostawa wraz z usługą dystrybucji) energii elektrycznej od dnia 01.07.2025r. do dnia 30.06.2026r.o łącznym szacowanym wolumenie (zamówienie podstawowe) 11 844,18 MWh. 2. Dane dotyczące ilości energii elektrycznej podlegającej zakupowi mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej, z uwzględnieniem podjętych przez zamawiającego działań, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej oraz szacunkowej ilości energii elektrycznej wytworzonej w Mikroinstalacjach i wykorzystanej przez Prosumentów (szacowana autokonsumpcja). Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD. Wskazana szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii wyprodukowanej we własnym zakresie i zużytej w ramach autokonsumpcji. 3. Postępowaniem nie zostały objęte PPE (grupa taryfowa G), w których energia elektryczna będzie przeznaczona na cele gospodarstwa domowego 4. Standardy jakościowe. Zamawiający informuje, że standardy jakościowe dostaw energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisują i regulują: 1)Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U 2023 poz. 819 z późn.zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (t.j. Dz.U. 2024, poz. 904 ze zm.). 2) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora. 5. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorców) umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania go przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 6. Zamawiający jako dostawcę rezerwowego wskazuje Energa Obrót S.A. 7. Zamawiający posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 Ustawy Pe/. 8. Zamawiający zastosuje art. 139 ust. 1 Ustawy Pzp, tj., w pierwszej kolejności dokona, badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 9.Zamawiający wskazuje termin realizacji zamówienia przez wskazanie konkretnej daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia ze względu na konieczność zachowania ciągłości dostaw energii dla poszczególnych punktów poboru oraz ze względu na przepisy IRiESD (Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej) OSD dotyczące procedury zmiany sprzedawcy, w szczególności przepisy dotyczące terminu zgłoszenia rozpoczęcia dostaw oraz obowiązku zgłoszenia terminu zakończenia dostaw. 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej. 11. Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej 12. Zgodnie z treścią art. 63 ust. 1 Ustawy Pzp Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Ustawy Pzp (JEDZ) składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 13. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (w formie JEDZ), podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy Pzp, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 14. Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz oferty Załącznik nr 2 wraz z Formularzem cenowym Załącznik nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d do SWZ

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Część 1 zamówienia - DOSTAWA energii elektrycznej do lokali i obiektów
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie (zamówienie podstawowe) - 7 941,66 MWh do 615 PPE. Dane o wolumenie energii elektrycznej stanowiącej przedmiot umowy - mają charakter szacunkowy. 2. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 3. Szczegółowy opis PPE stanowi Załączniku nr 1a do SWZ. 4. Dostawy realizowane będą w okresie 01.07.2025r. do 30.06.2026r. z zastrzeżeniem możliwego wystąpienia odmiennych okresów dostaw dla poszczególnych PPE (zgodnie z opisem w wykazie PPE). 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez Odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych. 6. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej / kompleksowe dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). 7. Gmina Fabianki zastrzega prawo opcji 8. Gmina Lubawa zastrzega prawo opcji 9. Zamawiający - Miasto Włocławek planuje przeprowadzenie inwestycji polegających na montażu instalacji PV na 13 obiektach. Instalacje zostaną zgłoszone na ,,odbiorca z mikroinstalacją" - szczegóły dotyczące instalacji (moc, planowana ilość energii oddawanej do sieci OSD i podlegającej zakupowi przez wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne znajdują się w Załączniku 1a do SWZ pod wykazem PPE Miasta Włocławek.
Wewnętrzny identyfikator: część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Część 2 zamówienia - DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie - 1 954,05 MWh do 257 PPE. Dane o wolumenie energii stanowiącego przedmiot umowy - mają charakter szacunkowy. 2. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 3. Szczegółowy opis punktu poboru (PPE) stanowi Załączniku nr 1b do SWZ. 4. Dostawy realizowane będą w okresie 01.07.2025r. do 30.06.2026r. z zastrzeżeniem możliwego wystąpienia odmiennych okresów dostaw dla poszczególnych PPE (zgodnie z opisem w wykazie PPE). 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez Odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych. 6. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw").
Wewnętrzny identyfikator: część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Część 3 zamówienia - DOSTAWA energii elektrycznej - Miasto Łęczyca - Prosumenci
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Miasta Łęczycy z instalacją PV o łącznym szacowanym wolumenie - 237,51 MWh do 7 PPE oraz usługa bilansowania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci przez odbiorców z instalacją PV. Dane o wolumenie energii elektrycznej charakter szacunkowy. 2. Szczegółowy opis punktu poboru (PPE) stanowi Załączniku nr 1c do SWZ. 3. W obiektach odbiorcy posiadają status Prosumenta (przy czym umowy są rozdzielone), a rozliczenie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD odbywa się w systemie net-billing. 4. Wskazana w pkt 1 ilość energii elektrycznej stanowi wolumen jaki zamawiający planuje zakupić od wykonawcy i nie obejmuje energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacjach zamawiającego i zużytej na własne potrzeby (autokonsumpcja). 5. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 6. Dostawy realizowane będą w okresie 01.07.2025r. do 30.06.2026r. 7. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 8. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw").
Wewnętrzny identyfikator: część 3
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Część 4 zamówienia - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej - Prosumenci
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) o szacowanym wolumenie - 1 710,96 MWh. Wskazana powyżej ilość energii elektrycznej stanowi wolumen, jaki zamawiający planuje zakupić od wykonawcy i nie obejmuje energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacjach OZE i zużytej na własne potrzeby odbiorców (autokonsumpcja) 2. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 18 szt. 3. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1d do SWZ. 4. We wszystkich obiektach odbiorcy posiadają status Prosumenta. 5. Rozliczenie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD odbywa się w systemie: 1) Net-billing - dotyczy obiektów zgodnie z opisem w Załączniku nr 1d do SWZ Wartość energii elektrycznej wyznaczana będzie zgodnie z postanowieniami art. 4b Ustawy o OZE Wykonawca w celu prowadzenia rozliczeń według systemu net-billing prowadzić będzie konto dla Prosumenta energii odnawialnej, na którym ewidencjonowana będzie ilość energii elektrycznej i wartości energii elektrycznej oraz wynikająca z nich wartość środków należna Prosumentowi za energię elektryczną wprowadzoną do sieci - Depozyt Prosumencki. Kwota środków stanowiąca Depozyt Prosumencki może być rozliczana na koncie prosumenckim przez 12 miesięcy od dnia przypisania jej jako Depozyt Prosumencki na koncie Prosumenta. 2) Net- metering - dotyczy obiektów zgodnie z opisem w Załączniku nr 1d do SWZ System opustowy polegający na bezgotówkowym rozliczeniu ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci dystrybucyjnej elektroenergetycznej wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez prosumenta energii odnawialnej wytwarzającego energię elektryczną w mikroinstalacji o łącznej mocy zainstalowanej elektrycznej: o większej niż 10 kW - w stosunku ilościowym 1 do 0,7, o nie większej niż 10 kW - w stosunku ilościowym 1 do 0,8. 6. Kompleksowe dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r., z zastrzeżeniem odmiennego terminu rozpoczęcia dostaw dla jednego PPE - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wyszynie Szkoła Podstawowa im. Kornela 7. Zmienne moce umowne - Miasto Włocławek
Wewnętrzny identyfikator: część 4
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność, 65310000 Przesył energii elektrycznej

CPV: 09300000, 09310000, 65310000

Dokument nr: 128683-2025, PGK/01/2025/EE

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 01/04/2025 11:15:00 (UTC+2)
Miejsce: Platforma Zakupowa Open Nexus

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054984
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma Zakupowa Open Nexus
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054984

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 01/04/2025 11:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren gminy Włocławek, Fabianki, Lubawa, Stara Biała, Miasto Łęczyca

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/07/2025
Data zakończenia trwania: 30/06/2026

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren gminy Włocławek, Lubawa, Stara Biała, Miasto Łęczyca

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Łódzki (PL712)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren Miasta Łęczyca

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren Gminy Włocławek

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Stara Biała
Numer rejestracyjny: 774-29-45-231
Adres pocztowy: Jana Kazimierza 1
Miejscowość: Biała
Kod pocztowy: 09-411
Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923)
Kraj: Polska
E-mail: gmina@starabiala.pl
Telefon: 243668710
Faks: 243656165
Adres strony internetowej: https://bip.starabiala.pl
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054984
Role tej organizacji:
Nabywca

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.