Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz napawaniem szyn i części rozjazdowych

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Hubska 6
50-502 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 514 918 725
m.donhoffner@dolkom.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel. 514 918 725
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy
klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz napawaniem szyn i części
rozjazdowych w roku 2025 i I kwartale 2026
2. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym
szyn, wykonaniem złączy klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz
napawaniem szyn i części rozjazdowych w roku 2025 i I kwartale 2026.
Świadczone usługi będą realizowane w ramach robót budowlanych prowadzonych przez
Zamawiającego na terenie całego kraju. Konkretne prace według zapotrzebowania
Zamawiającego będą każdorazowo określone w wystawianych przez Niego zamówieniach,
które będą określały zakres robót, lokalizację i termin wykonania, oraz wynagrodzenie
ustalone według ustalonych cen jednostkowych.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji
Warunków Zamówienia.

Dokument nr: DHL-8/2025

Składanie ofert:
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. TERMIN SKŁADANIA oferty upływa w dniu 05.03.2025r. o godz. 10.00
2. Oferty w formie pisemnej (papierowej) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Hubska 6,
50-502 Wrocław pokój nr 111.
3. Zabezpieczone przed otwarciem hasłem oferty składane za pośrednictwem poczty
elektronicznej winny zostać przesłane na adres: m.donhoffner@dolkom.pl

Miejsce i termin realizacji:
2.4. Okres obowiązywania Umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2026r.

Wymagania:
ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego otwartego.
Postępowanie
zakupowe
prowadzone
jest
na
zasadach
określonych
w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez DOLOKM sp. z o.o." przyjętym uchwałą nr
113/2024 z dnia 10.06.2024 r. (dalej: ,,Regulamin"). Regulamin dostępny jest do wglądu
w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://dolkom.pl/1.3.
Celem postępowania jest zawarcie Umowy ramowej z jednym lub więcej niż
z jednym Wykonawcą na świadczenie usług określonych w przedmiocie
zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w poufności wszelkich informacji prawnie
chronionych uzyskanych w trakcie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Klauzuli informacyjnej
stanowiącą Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Wzorem Umowy.
2.3. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej - tj. na jeden, więcej niż
jeden oraz na wszystkie asortymenty opisane w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia
2.5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia
od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu zakupowym.
3.1. W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe,
w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
d) posiadają stosowne ,,Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych
przez PKP PLK S.A. technologii/metody" w zakresie złączy szynowych dla danej metody.
3.2.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym zostanie dokonana na
zasadzie formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę
dokumenty i oświadczenia, wskazane w pkt 4.
4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców.
4.1. Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia
następujących dokumentów:
61) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,
wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub
upływem terminu negocjacji; jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;
2) pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub
wiedzy, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie
wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji;
3) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zakupowym podpisanego
przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr
2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
4) aktualnego ,,Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP
PLK S.A. technologii/metody" w zakresie złączy szynowych - dla danej metody (należy
dołączyć dopuszczenia dla wszystkich metod, na jakie asortymenty spoin składana jest
oferta);
5) aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na
sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł, wraz z dowodami potwierdzającymi
opłacenie składki za zawartą polisę;
6) wypełnioną tabele cen sporządzoną na podstawie załącznika nr 3 do Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
4.2.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w 4.1.1. składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości.
4.3. Dokumenty, o których mowa w 4.2. pkt 1) lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 4.2. pkt 1)
lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby.
4.5.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty, o których mowa w 4.1. składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
4.6.
Wykonawca nie może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu
polegać na potencjale technicznym lub zawodowym innych podmiotów oraz na wiedzy i ich
doświadczeniu. Wykonawca, w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że
realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi własnymi zasobami.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
poświadczonym przez Wykonawcę.
5. Wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr
1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty
wymagane w Specyfikacji Warunkach Zamówienia.
6.2.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6.3.
W przypadku składania dokumentów w formie pisemnej, wszystkie dokumenty są składane
przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6.4.
Dokumenty powinny być sporządzone wyłącznie w języku polskim.
6.5.
W przypadku składania dokumentów w formie pisemnej (papierowej), oferta wraz z
wszystkimi załączonymi do niej dokumentami musi znajdować się w zamkniętej kopercie
zawierającej adnotację: ,,Oferta w postępowaniu zakupowym nr DHL-8/2025"; termin
składania ofert: 05.03.2025r. godz. 10.00.
6.6.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej musi ona zostać
przesłana na adres poczty elektronicznej wskazanej w pkt. 8.3. W takim przypadku plik z
ofertą musi zostać zabezpieczony przed otwarciem hasłem, które przekazane będzie
Zamawiającemu po upływie terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości
e-mail należy podać nr telefonu kontaktowego pod którym Zamawiający otrzyma
hasło do oferty.
6.7.
Niezabezpieczone przed otwarciem hasłem oferty zostaną odrzucone.
6.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.9. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
6.10. Umocowanie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów
dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z
dokumentów określającego status prawny oferenta (odpisu z właściwego rejestru lub
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo.
7. Termin związania ofertą
7.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 60 dni.
7.2. Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą na oznaczony okres.
69. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
2. Cena jednostkowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie
Wykonawca.
10. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert, ich
znaczenie i sposób oceny
10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu.
Zamawiający bada złożone oferty pod względem ich zgodności z Regulaminem
i Warunkami Zamówienia.
10.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli spełniona zostanie co najmniej jedna z przesłanek
odrzucenia oferty spośród określonych w Regulaminie.
10.3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia
wyjaśnień treści złożonej oferty.
10.4. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę, którego ofertę
odrzucił, podając uzasadnienie.
10.5. Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę
dokumenty i oświadczenia.
10.6. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Waga
l.p.
Kryterium
kryterium
Cena
100%
11. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym
11.1. W toku postępowania wszystkie dokumenty, z wyjątkiem ofert są przekazywane
Zamawiającemu w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
12. Negocjacje handlowe
12.1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji handlowych z wybranymi
Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Przedmiotem negocjacji będą
wszystkie parametry odnoszące się do przedmiotu i warunków realizacji zamówienia.
13. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy zakupowej
13.1. Zamawiający zawrze umowę ramową nie później niż przed terminem upływu terminu
związania ofertą. Umowa zakupowa może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą,
jeżeli Zamawiający przekaże Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu
związania ofertą, a Wykonawca którego oferta została wybrana wyrazi zgodę na zawarcie
umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
Strona 5 z 614. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
14.1. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Zamknięcie postępowania zakupowego.
15.1. Postępowanie może zostać zamknięte na każdym etapie Postępowania, jak również po
wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem Umowy zakupowej,
15.2. Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawców o zamknięciu postępowania
zakupowego zamieszczając taką informację na stronie internetowej.

Kontakt:
11.2. Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający uprawnia:
Marek Donhöffner, tel. 514 918 725, e-mail: m.donhoffner@dolkom.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.