Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz napawaniem szyn i części rozjazdowych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Hubska 6 50-502 Wrocław powiat: Wrocław tel. 514 918 725 m.donhoffner@dolkom.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | tel. 514 918 725 |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz napawaniem szyn i części rozjazdowych w roku 2025 i I kwartale 2026 2. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania 2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze spawaniem termitowym szyn, wykonaniem złączy klejono-sprężonych, zgrzewaniem elektrooporowym szyn oraz napawaniem szyn i części rozjazdowych w roku 2025 i I kwartale 2026. Świadczone usługi będą realizowane w ramach robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego na terenie całego kraju. Konkretne prace według zapotrzebowania Zamawiającego będą każdorazowo określone w wystawianych przez Niego zamówieniach, które będą określały zakres robót, lokalizację i termin wykonania, oraz wynagrodzenie ustalone według ustalonych cen jednostkowych. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Dokument nr: DHL-8/2025 Składanie ofert: 8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1. TERMIN SKŁADANIA oferty upływa w dniu 05.03.2025r. o godz. 10.00 2. Oferty w formie pisemnej (papierowej) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Hubska 6, 50-502 Wrocław pokój nr 111. 3. Zabezpieczone przed otwarciem hasłem oferty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej winny zostać przesłane na adres: m.donhoffner@dolkom.pl Miejsce i termin realizacji: 2.4. Okres obowiązywania Umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2026r. Wymagania: ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego otwartego. Postępowanie zakupowe prowadzone jest na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez DOLOKM sp. z o.o." przyjętym uchwałą nr 113/2024 z dnia 10.06.2024 r. (dalej: ,,Regulamin"). Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://dolkom.pl/1.3. Celem postępowania jest zawarcie Umowy ramowej z jednym lub więcej niż z jednym Wykonawcą na świadczenie usług określonych w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w poufności wszelkich informacji prawnie chronionych uzyskanych w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Klauzuli informacyjnej stanowiącą Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Wzorem Umowy. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej - tj. na jeden, więcej niż jeden oraz na wszystkie asortymenty opisane w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia 2.5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu zakupowym. 3.1. W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) posiadają stosowne ,,Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP PLK S.A. technologii/metody" w zakresie złączy szynowych dla danej metody. 3.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym zostanie dokonana na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, wskazane w pkt 4. 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. 4.1. Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 61) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub upływem terminu negocjacji; jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania; 2) pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji; 3) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zakupowym podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia; 4) aktualnego ,,Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP PLK S.A. technologii/metody" w zakresie złączy szynowych - dla danej metody (należy dołączyć dopuszczenia dla wszystkich metod, na jakie asortymenty spoin składana jest oferta); 5) aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 zł, wraz z dowodami potwierdzającymi opłacenie składki za zawartą polisę; 6) wypełnioną tabele cen sporządzoną na podstawie załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. 4.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w 4.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 4.3. Dokumenty, o których mowa w 4.2. pkt 1) lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 4.2. pkt 1) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w 4.1. składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 4.6. Wykonawca nie może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu polegać na potencjale technicznym lub zawodowym innych podmiotów oraz na wiedzy i ich doświadczeniu. Wykonawca, w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi własnymi zasobami. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 6. Opis sposobu przygotowania oferty 6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w Specyfikacji Warunkach Zamówienia. 6.2. Oferty mogą być składane w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6.3. W przypadku składania dokumentów w formie pisemnej, wszystkie dokumenty są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.4. Dokumenty powinny być sporządzone wyłącznie w języku polskim. 6.5. W przypadku składania dokumentów w formie pisemnej (papierowej), oferta wraz z wszystkimi załączonymi do niej dokumentami musi znajdować się w zamkniętej kopercie zawierającej adnotację: ,,Oferta w postępowaniu zakupowym nr DHL-8/2025"; termin składania ofert: 05.03.2025r. godz. 10.00. 6.6. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej musi ona zostać przesłana na adres poczty elektronicznej wskazanej w pkt. 8.3. W takim przypadku plik z ofertą musi zostać zabezpieczony przed otwarciem hasłem, które przekazane będzie Zamawiającemu po upływie terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości e-mail należy podać nr telefonu kontaktowego pod którym Zamawiający otrzyma hasło do oferty. 6.7. Niezabezpieczone przed otwarciem hasłem oferty zostaną odrzucone. 6.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6.9. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 6.10. Umocowanie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentów określającego status prawny oferenta (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Termin związania ofertą 7.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 60 dni. 7.2. Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą na oznaczony okres. 69. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Cena jednostkowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca. 10. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert, ich znaczenie i sposób oceny 10.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu. Zamawiający bada złożone oferty pod względem ich zgodności z Regulaminem i Warunkami Zamówienia. 10.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli spełniona zostanie co najmniej jedna z przesłanek odrzucenia oferty spośród określonych w Regulaminie. 10.3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej oferty. 10.4. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił, podając uzasadnienie. 10.5. Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. 10.6. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Waga l.p. Kryterium kryterium Cena 100% 11. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym 11.1. W toku postępowania wszystkie dokumenty, z wyjątkiem ofert są przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 12. Negocjacje handlowe 12.1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji handlowych z wybranymi Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Przedmiotem negocjacji będą wszystkie parametry odnoszące się do przedmiotu i warunków realizacji zamówienia. 13. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy zakupowej 13.1. Zamawiający zawrze umowę ramową nie później niż przed terminem upływu terminu związania ofertą. Umowa zakupowa może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekaże Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca którego oferta została wybrana wyrazi zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. Strona 5 z 614. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 14.1. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamknięcie postępowania zakupowego. 15.1. Postępowanie może zostać zamknięte na każdym etapie Postępowania, jak również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem Umowy zakupowej, 15.2. Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawców o zamknięciu postępowania zakupowego zamieszczając taką informację na stronie internetowej. Kontakt: 11.2. Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający uprawnia: Marek Donhöffner, tel. 514 918 725, e-mail: m.donhoffner@dolkom.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025