Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług budowlanych na szlaku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług budowlanych na szlaku

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku
ul. Sandomierska 19
80-051 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. 885 267 706, tel. 697 040 075
lk8@ppmt.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel. 885 267 706, te
Termin składania ofert: 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej:
,,Zamawiający") informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu
udzielenia opisanego poniżej zamówienia.
3.Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na potrzeby
wykonania usług budowlanych (robót budowlanych, usług i innych czynności) na szlaku
Sędziszów - Kozłów w zakresie branży obiektów inżynieryjnych w ramach Kontraktu na
Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych dla zadania 1:
LOT-B3 granica województwa - Kozłów i zadania 2: LOT-B2-2 Sędziszów (bez stacji) -
granica województwa, w ramach projektu inwestycyjnego pn.: ,,Prace na linii kolejowej nr
8 na odcinku Skarżysko-Kamienna - Kielce - Kozłów, etap II: odcinek Sitkówka-Nowiny
- Kozłów" (umowa nr 90/103/0019/24/Z/I z dnia 20.06.2024 r., dalej: ,,Kontrakt"), zgodnie
z programem funkcjonalno-użytkowym (dalej ,,PFU"), dokumentacją projektową oraz
zgodnie z Kontraktem.
Wykonawca wycenia w ofercie wszystkie roboty, które są niezbędne do realizacji zadania
zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. W przypadku, gdy stanowiąca podstawę
wyceny dokumentacja projektowa ulegnie zmianie, zakres rzeczowy robót oraz należne
wynagrodzenie (zarówno na ,,+" jak i na ,,-") zostaną odpowiednio zmienione. Podstawą
rozliczenia robót z Wykonawcą jest wynagrodzenie ryczałtowe.
Szczegółowe wymagania dot. wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonanie zamówienia obejmuje m.in.:
1. Wykonanie robót branży obiekty inżynieryjne:
o Rozbiórka mostu kolejowego MO19.
o Budowa mostu kolejowego MO19.
o Rozbiórka mostu kolejowego MO20.
o Budowa mostu kolejowego MO20.
o Rozbiórka mostu kolejowego MO21.
o Budowa mostu kolejowego MO21.
o Rozbiórka mostu kolejowego MO22.
o Budowa mostu kolejowego MO22.
o
o
Rozbiórka przepustu kolejowego PR50.
Budowa przepustu kolejowego PR50.
Remont przepustu kolejowego PR51
Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia:
o Wykonawca wykonana dokumentację niezbędną do przeprowadzenia odbiorów
częściowych, technicznych i eksploatacyjnych zarówno w wersji elektronicznej jak
i papierowej oraz zapewni w tych odbiorach uczestnictwo zatwierdzonych kierowników
robót ze strony Wykonawcy.
o Materiał z rozbiórek należy rozliczyć zgodnie z protokołami wstępnej kwalifikacji
dołączonymi do przedmiotowej specyfikacji (Zał. nr 4, Zał. nr 5). Załadunki, transport
i rozładunki materiału z rozbiórek po stronie Wykonawcy.
o Wykonawca będzie odpowiedzialny za utylizacje niezagospodarowanych mas
ziemnych.
o Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z załączoną dokumentacją
projektową (Zał. nr 6, Zał. nr 7, Zał. nr 8, Zał. nr 9, Zał. nr 10, Zał. nr 11).
o Wykonawca będzie prowadził pracę zgodnie z obowiązującym na LK8 Regulaminem
tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów (Zał. nr 12).
o Wykonawca będzie prowadził pracę zgodnie z projektem zabezpieczenia miejsca robót
(Zał. nr 13).
o Elementy betonowe z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
o Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosków wraz z załącznikami do
zatwierdzenia materiałów przez Inwestora oraz kompletnego operatu kolaudacyjnego
obejmującego zakres zamówienia.
o W przypadku prowadzenia prac w godz.ch nocnych, Wykonawca zapewni pełne
oprzyrządowanie, w tym odpowiednie oświetlenie umożliwiające prowadzenie tych
prac.
o Wykonawca zapewni wykonanie dróg dojazdowych do wykonywanych robót.
o Wykonawca zapewni uczestnictwo zatwierdzonego kierownika robót mostowych
w komisjach regulaminowych, odbiorach częściowych, technicznych oraz
eksploatacyjnych.
o Wykonawca zapewni tymczasowe odprowadzenie wód gruntowych i opadowych
w miejscach, gdzie będzie to kolidowało z prawidłowym wykonaniem robót.
o Wykonawca ponosi koszty zapewnienia i organizacji placu budowy na potrzeby
własnych robót.
o Wykonawca w przypadku konieczności jest zobowiązany do tymczasowego
zabezpieczenia wykopów.
o Wykonawca opracuje, uzgodni i wykona próbne obciążenia obiektów dla każdego toru
i fazy.
o Wykonawca będzie odpowiedzialny za utrzymanie czystości na terenie budowy oraz
na przyległych drogach dojazdowych.
Zamawiający informuje, że pozostały do wykonania nie opisany wprost w Specyfikacji
Warunków Zamówienia, dokumentacji Projektu Wykonawczego oraz w Programie
funkcjonalno-użytkowym i innych dokumentach kontraktowych zakres zamówienia
dotyczący branży obiekty inżynieryjne na szlaku Sędziszów - Kozłów, który jest niezbędny
do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca wyceni w kwocie ceny ryczałtowej za
całość zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na polecenie
Zamawiającego wszelkie roboty dodatkowe. Dla potrzeb niniejszego postępowania
zakupowego przez roboty dodatkowe rozumie się wszelkie prace niezbędne do wykonania
niniejszego zakresu robót branży obiekty inżynieryjne na szlaku Sędziszów - Kozłów
opisane w przedmiotowej SWZ, co do których Wykonawca uzna, że wykraczają poza
zakres przedmiotu niniejszego zamówienia i zatwierdzane przez Inwestora PKP PLK S.A.
Wykonawca zobowiązany jest dostosowywać swoje zasoby ludzkie i sprzętowe oraz
technologie robót na bieżąco w taki sposób, aby umożliwić zrealizowanie Robót zgodnie
z poniższymi terminami:
a) Oddanie do eksploatacji strony nieparzystej w stacji Kozłów oraz toru nr 1 na szlaku
Kozłów - Sędziszów do dnia 14.12.2025 r.
b) Oddanie do eksploatacji strony parzystej w stacji Kozłów i toru nr 2 na szlaku Kozłów
- Sędziszów do dnia 9.10.2026 r.
Zidentyfikowane podczas prowadzenia Robót kolizje, których Wykonawca nie był w stanie
przewidzieć na etapie ofertowania nie będzie uprawniało Wykonawcy do wstrzymania
Robót. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym i po jego aprobacie uzgodni
alternatywny front Robót i niezbędny zakres prac możliwy do wykonywania - o ile taki
wystąpi - do momentu usunięcia kolizji.
Prace będą prowadzone zgodnie z harmonogramem robót zatwierdzonym przez PKP
Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Południowy oraz
zgodnie z zatwierdzonym fazowaniem (etapowaniem) robót.

Dokument nr: PZ43-24I006R/LK8-013/2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.03.2025 r.
Otwarcie ofert nie jest jawne.

Specyfikacja:
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie
internetowej https://ppmt.pl/spolka-do-pobrania/

Składanie ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 7.03.2025 r.,
godz. 10.00 na adres email: lk8@ppmt.pl

Miejsce i termin realizacji:
5.Termin wykonania zamówienia.
Termin rozpoczęcia Robót - od dnia 31.03.2025 r.
Termin zakończenia Robót - do dnia 30.06.2026 r.

Wymagania:
2.Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego Otwartego
udzielania Zamówień na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień"
przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe Sp. z o.o.
4.Udzielanie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w częściach i nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
6.Prawo opcji.
Zamówienie nie obejmuje prawa opcji.
7.Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym.
W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności związanej
z realizacją zamówienia (wykonywania robót rozbiórkowych, budowy obiektów
inżynieryjnych przy realizacji inwestycji kolejowych);
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia;
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe,
w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
d) posiadają niezbędne kierownictwo posiadające uprawnienia budowlane bez
ograniczeń: kierownika robót mostowych oraz inni kierownicy robót w zależności od
potrzeb;
e) zapoznali się z terenem budowy;
8.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców.
Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia
następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym
podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór
stanowi załącznik nr 2 do niniejszych warunków zamówienia,
c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub
wiedzy w toku postępowania zakupowego, jeżeli umocowanie tych osób do składania
oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo
ewidencji.
9.Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przez Wykonawców.
10. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym
W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty za wyjątkiem oferty są
przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
12. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferty należy złożyć w formie skanu przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej
albo w formie elektronicznej podpisanej przy użyciu kwalifikowanych podpisów
elektronicznych.
Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej
specyfikacji warunków zamówienia. Do formularza oferty winny zostać załączone
wszystkie dokumenty wskazane w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,
w szczególności w pkt 8 powyżej.
Wszystkie dokumenty w postępowaniu zakupowym są składane przez Wykonawcę
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę
reprezentującą Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów w postępowaniu
zakupowym w formie elektronicznej podpisanie pliku kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę jest równoznaczne
z poświadczeniem za zgodność z oryginałem skanów dokumentów zawartych
w podpisywanym pliku.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki składające się na
ofertę (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winny zostać podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
14. Kryterium oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę
dokumenty i oświadczenia, z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia:
1) Cena - 100%.
15. Negocjacje handlowe.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni
zostaną Wykonawcy wybrani przez Zamawiającego spośród tych, których ofert nie
odrzucono. Przedmiotem negocjacji będą wszystkie parametry odnoszące się do
przedmiotu i warunków realizacji zamówienia.
W wyniku przeprowadzenia negocjacji handlowych Zamawiający może wprowadzić
zmiany do niniejszych warunków zamówienia.
Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi
przeprowadził negocjacje, do złożenia ofert ostatecznych z podaniem terminu ich
przesłania.
16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy zakupowej wysokości 5% wynagrodzenia brutto.
17. Wzór umowy.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
18. Zawarcie umowy.
Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta nie podlegała odrzuceniu
i uznana została za najkorzystniejszą.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na
realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę
i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert.
19. Zakończenie postępowania Zakupowego.
Postępowanie może zostać zamknięte w każdym czasie bez dokonania wyboru oferty.
Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru oferty.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Łukasz Kwiatkowski tel. 885 267 706, e-mail: lkwiatkowski@ppmt.pl
Jakub Skrobek tel. 697 040 075, e-mail: j.skrobek@ppmt.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.