Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług budowlanych na szlaku |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku ul. Sandomierska 19 80-051 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. 885 267 706, tel. 697 040 075 lk8@ppmt.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | nie żąda |
Nr telefonu: | tel. 885 267 706, te |
Termin składania ofert: | 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej: ,,Zamawiający") informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu udzielenia opisanego poniżej zamówienia. 3.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na potrzeby wykonania usług budowlanych (robót budowlanych, usług i innych czynności) na szlaku Sędziszów - Kozłów w zakresie branży obiektów inżynieryjnych w ramach Kontraktu na Opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie robót budowlanych dla zadania 1: LOT-B3 granica województwa - Kozłów i zadania 2: LOT-B2-2 Sędziszów (bez stacji) - granica województwa, w ramach projektu inwestycyjnego pn.: ,,Prace na linii kolejowej nr 8 na odcinku Skarżysko-Kamienna - Kielce - Kozłów, etap II: odcinek Sitkówka-Nowiny - Kozłów" (umowa nr 90/103/0019/24/Z/I z dnia 20.06.2024 r., dalej: ,,Kontrakt"), zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (dalej ,,PFU"), dokumentacją projektową oraz zgodnie z Kontraktem. Wykonawca wycenia w ofercie wszystkie roboty, które są niezbędne do realizacji zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. W przypadku, gdy stanowiąca podstawę wyceny dokumentacja projektowa ulegnie zmianie, zakres rzeczowy robót oraz należne wynagrodzenie (zarówno na ,,+" jak i na ,,-") zostaną odpowiednio zmienione. Podstawą rozliczenia robót z Wykonawcą jest wynagrodzenie ryczałtowe. Szczegółowe wymagania dot. wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówienia obejmuje m.in.: 1. Wykonanie robót branży obiekty inżynieryjne: o Rozbiórka mostu kolejowego MO19. o Budowa mostu kolejowego MO19. o Rozbiórka mostu kolejowego MO20. o Budowa mostu kolejowego MO20. o Rozbiórka mostu kolejowego MO21. o Budowa mostu kolejowego MO21. o Rozbiórka mostu kolejowego MO22. o Budowa mostu kolejowego MO22. o o Rozbiórka przepustu kolejowego PR50. Budowa przepustu kolejowego PR50. Remont przepustu kolejowego PR51 Informacje dodatkowe dotyczące zamówienia: o Wykonawca wykonana dokumentację niezbędną do przeprowadzenia odbiorów częściowych, technicznych i eksploatacyjnych zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej oraz zapewni w tych odbiorach uczestnictwo zatwierdzonych kierowników robót ze strony Wykonawcy. o Materiał z rozbiórek należy rozliczyć zgodnie z protokołami wstępnej kwalifikacji dołączonymi do przedmiotowej specyfikacji (Zał. nr 4, Zał. nr 5). Załadunki, transport i rozładunki materiału z rozbiórek po stronie Wykonawcy. o Wykonawca będzie odpowiedzialny za utylizacje niezagospodarowanych mas ziemnych. o Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (Zał. nr 6, Zał. nr 7, Zał. nr 8, Zał. nr 9, Zał. nr 10, Zał. nr 11). o Wykonawca będzie prowadził pracę zgodnie z obowiązującym na LK8 Regulaminem tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów (Zał. nr 12). o Wykonawca będzie prowadził pracę zgodnie z projektem zabezpieczenia miejsca robót (Zał. nr 13). o Elementy betonowe z rozbiórki Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. o Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wniosków wraz z załącznikami do zatwierdzenia materiałów przez Inwestora oraz kompletnego operatu kolaudacyjnego obejmującego zakres zamówienia. o W przypadku prowadzenia prac w godz.ch nocnych, Wykonawca zapewni pełne oprzyrządowanie, w tym odpowiednie oświetlenie umożliwiające prowadzenie tych prac. o Wykonawca zapewni wykonanie dróg dojazdowych do wykonywanych robót. o Wykonawca zapewni uczestnictwo zatwierdzonego kierownika robót mostowych w komisjach regulaminowych, odbiorach częściowych, technicznych oraz eksploatacyjnych. o Wykonawca zapewni tymczasowe odprowadzenie wód gruntowych i opadowych w miejscach, gdzie będzie to kolidowało z prawidłowym wykonaniem robót. o Wykonawca ponosi koszty zapewnienia i organizacji placu budowy na potrzeby własnych robót. o Wykonawca w przypadku konieczności jest zobowiązany do tymczasowego zabezpieczenia wykopów. o Wykonawca opracuje, uzgodni i wykona próbne obciążenia obiektów dla każdego toru i fazy. o Wykonawca będzie odpowiedzialny za utrzymanie czystości na terenie budowy oraz na przyległych drogach dojazdowych. Zamawiający informuje, że pozostały do wykonania nie opisany wprost w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji Projektu Wykonawczego oraz w Programie funkcjonalno-użytkowym i innych dokumentach kontraktowych zakres zamówienia dotyczący branży obiekty inżynieryjne na szlaku Sędziszów - Kozłów, który jest niezbędny do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca wyceni w kwocie ceny ryczałtowej za całość zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na polecenie Zamawiającego wszelkie roboty dodatkowe. Dla potrzeb niniejszego postępowania zakupowego przez roboty dodatkowe rozumie się wszelkie prace niezbędne do wykonania niniejszego zakresu robót branży obiekty inżynieryjne na szlaku Sędziszów - Kozłów opisane w przedmiotowej SWZ, co do których Wykonawca uzna, że wykraczają poza zakres przedmiotu niniejszego zamówienia i zatwierdzane przez Inwestora PKP PLK S.A. Wykonawca zobowiązany jest dostosowywać swoje zasoby ludzkie i sprzętowe oraz technologie robót na bieżąco w taki sposób, aby umożliwić zrealizowanie Robót zgodnie z poniższymi terminami: a) Oddanie do eksploatacji strony nieparzystej w stacji Kozłów oraz toru nr 1 na szlaku Kozłów - Sędziszów do dnia 14.12.2025 r. b) Oddanie do eksploatacji strony parzystej w stacji Kozłów i toru nr 2 na szlaku Kozłów - Sędziszów do dnia 9.10.2026 r. Zidentyfikowane podczas prowadzenia Robót kolizje, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć na etapie ofertowania nie będzie uprawniało Wykonawcy do wstrzymania Robót. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym i po jego aprobacie uzgodni alternatywny front Robót i niezbędny zakres prac możliwy do wykonywania - o ile taki wystąpi - do momentu usunięcia kolizji. Prace będą prowadzone zgodnie z harmonogramem robót zatwierdzonym przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Południowy oraz zgodnie z zatwierdzonym fazowaniem (etapowaniem) robót. Dokument nr: PZ43-24I006R/LK8-013/2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7.03.2025 r. Otwarcie ofert nie jest jawne. Specyfikacja: Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej https://ppmt.pl/spolka-do-pobrania/ Składanie ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 7.03.2025 r., godz. 10.00 na adres email: lk8@ppmt.pl Miejsce i termin realizacji: 5.Termin wykonania zamówienia. Termin rozpoczęcia Robót - od dnia 31.03.2025 r. Termin zakończenia Robót - do dnia 30.06.2026 r. Wymagania: 2.Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego Otwartego udzielania Zamówień na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień" przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe Sp. z o.o. 4.Udzielanie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w częściach i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Prawo opcji. Zamówienie nie obejmuje prawa opcji. 7.Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym. W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z realizacją zamówienia (wykonywania robót rozbiórkowych, budowy obiektów inżynieryjnych przy realizacji inwestycji kolejowych); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) posiadają niezbędne kierownictwo posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń: kierownika robót mostowych oraz inni kierownicy robót w zależności od potrzeb; e) zapoznali się z terenem budowy; 8.Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych warunków zamówienia, c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy w toku postępowania zakupowego, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji. 9.Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przez Wykonawców. 10. Termin związania z ofertą. Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty za wyjątkiem oferty są przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 12. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferty należy złożyć w formie skanu przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej albo w formie elektronicznej podpisanej przy użyciu kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Do formularza oferty winny zostać załączone wszystkie dokumenty wskazane w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w szczególności w pkt 8 powyżej. Wszystkie dokumenty w postępowaniu zakupowym są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów w postępowaniu zakupowym w formie elektronicznej podpisanie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem za zgodność z oryginałem skanów dokumentów zawartych w podpisywanym pliku. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki składające się na ofertę (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 14. Kryterium oceny ofert. Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia: 1) Cena - 100%. 15. Negocjacje handlowe. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy wybrani przez Zamawiającego spośród tych, których ofert nie odrzucono. Przedmiotem negocjacji będą wszystkie parametry odnoszące się do przedmiotu i warunków realizacji zamówienia. W wyniku przeprowadzenia negocjacji handlowych Zamawiający może wprowadzić zmiany do niniejszych warunków zamówienia. Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi przeprowadził negocjacje, do złożenia ofert ostatecznych z podaniem terminu ich przesłania. 16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zakupowej wysokości 5% wynagrodzenia brutto. 17. Wzór umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 18. Zawarcie umowy. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta nie podlegała odrzuceniu i uznana została za najkorzystniejszą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert. 19. Zakończenie postępowania Zakupowego. Postępowanie może zostać zamknięte w każdym czasie bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Łukasz Kwiatkowski tel. 885 267 706, e-mail: lkwiatkowski@ppmt.pl Jakub Skrobek tel. 697 040 075, e-mail: j.skrobek@ppmt.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025