śląskie (Siemianowice Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ZAKUP SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ECOGREEN HYGIENE sp. z o.o Powstańców Śląskich 54 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki 728 827 102 ktatarek@hygienika.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217291 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 728 827 102 |
Termin składania ofert: | 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-0208/23 - Zwiększenie zdolności produkcyjnych firmy poprzez inwestycje oraz wdrożenie rozwiązań z zakresu eko-innowacji Część 1 System odzysku ciepła do maszyny do produkcji podpasek Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup systemu odzysku ciepła pozwalający na redukcję kosztów ogrzewania Elementy systemu odzysku ciepła do maszyny do produkcji podpasek 1.1. Zasilanie elektryczne: Zasilanie 380 V ? 5%, 60 Hz 1.2. Silnik wrzeciona: trójfazowy 380vac, moc znamionowa>=1,5 kW, 1.3. Dmuchawa pyłu: trójfazowa 380vac?moc znamionowa>=7,5 kW, 1.4. Zespół wkładu: 40 szt 352 * 750mm filtr wkładu filtracyjnego drobny pył, powietrze wywiewane może być bezpośrednio odprowadzane do warsztatu, pył ma automatyczne urządzenie wtryskowe, praca bezobsługowa. 1.5. Główny silnik wentylatora: trójfazowy 380VAC SFF232-NO.10E-30KW lub równoważny, natężenie przepływu wynosi 38280m3 / H-4337m3 / h, sterowanie falownikiem, w celu utrzymania stałego ciśnienia pracy urządzenia. 1.6. Dealer przepływu powietrza: >= 40000 m3 / h; 1.7. Powierzchnia filtra: >= 22 m2; Metoda zbierania: zbieranie kurzu, kompresja; 1.8. Model tkaniny filtracyjnej: wysokiej jakości pluszowa tkanina filtracyjna, gruba gęstość, dobra filtracja, antystatyczna; 1.9. Prędkość filtrowania: <=0,5 m / s; 1.10. Skuteczność odpylania: >= 99,99% 1.11. Jednostkowe ciśnienie wiatru: <= 300 pa; 1.12. Stężenie pyłu na wylocie: <= 10 mg / m3 / godzinę 1.13. Hałas podczas pracy urządzenia: <=65dB; 1.14. Wymiary po instalacji: długość 9700 * szerokość 2300 * wysokość 2300 mm, część łączenia instalacji; Zielony parametr - moc maksymalna systemu odzysku nie większa niż 40kW KODY CPV Zamówienia 44622000-6: Układy odzyskiwania ciepła ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE. Okres gwarancji Co najmniej 24 miesiące Część 2 System odzysku ciepła do maszyny do produkcji pieluch Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup systemu odzysku ciepła pozwalający na redukcję kosztów ogrzewania Elementy systemu odzysku ciepła do maszyny do produkcji pieluch 1.1. Zasilanie elektryczne :p zasilanie 380 V ? 5%, 60 Hz 1.2. Silnik wrzeciona: trójfazowy 380VAC, moc znamionowa>=1,5 kW, 1.3. Dmuchawa pyłu: trójfazowa 380VAC, moc znamionowa>=7,5 kW, 1.4. Zespół wkładu: 56 szt 352 * 750mm filtr z wkładem filtracyjnym drobny pył, powietrze wywiewane może być bezpośrednio odprowadzane do warsztatu, pył ma automatyczne urządzenie wtryskowe, praca bezobsługowa. 1.5. Główny silnik wentylatora: trójfazowy 380VAC SFF232-NO.11.2E-30KW, natężenie przepływu wynosi 48280m3 / H-55370m3 / h, sterowanie falownikiem, w celu utrzymania stałego ciśnienia pracy urządzenia. 1.6. Dealer przepływu powietrza: >=50000 m3 / h; 1.7. Powierzchnia filtra: >=28m2; Metoda zbierania: zbieranie kurzu, kompresja; 1.8. Model tkaniny filtracyjnej: wybrana wysokiej jakości importowana pluszowa tkanina filtracyjna, gruba gęstość, dobra filtracja, antystatyczna; 1.9. Prędkość filtrowania: <=0,5 m / s; 1.10. Skuteczność odpylania: >=99,99% 1.11. Jednostkowe ciśnienie wiatru: <=300 pa; 1.12. Stężenie pyłu na wylocie: <= 10 mg / m3 / godzinę 1.13. Hałas podczas pracy urządzenia: <=65dB; 1.14. Wymiary po instalacji: długość 11000 * szerokość 2300 * wysokość 2300 mm, część łączenia instalacji; Zielony parametr - moc maksymalna systemu odzysku nie większa niż 40kW KODY CPV Zamówienia 44622000-6: Układy odzyskiwania ciepła ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE. Okres gwarancji Co najmniej 24 miesiące CPV: 44622000-6, 44622000-6 Dokument nr: 2025-783-217291 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat lubliniecki Gmina Lubliniec Miejscowość Lubliniec Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-06-01 Koniec realizacji 2025-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Okres realizacji zadania - od 01.06.2025 do 31.08.2025 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat lubliniecki Gmina Lubliniec Miejscowość Lubliniec Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-06-01 Koniec realizacji 2025-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Okres realizacji zadania - od 01.06.2025 do 31.08.2025 r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Warunki postępowania, zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku: a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia, c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji. 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. 4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy; 5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia. 7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.). 8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Udzielenie zamówienia realizowane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na: a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich. 2. Urządzenia muszą posiadać znak CE - Deklaracja zgodności WE 3. Oferta powinna obejmować spełnienie warunku wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie cech wskazanych w treści zapytania, zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych. 4. Oferent oświadcza iż w przypadku naruszenia umowy z zamawiającym, skutkującego nałożeniem korekty finansowej na zamawiającego przez podmiot udzielający wsparcia, deklaruje pomniejszenia swojego wynagrodzenia o korektę finansową wynikającą z niedochowania bądź nienależytego wykonania zamówienia po stronie dostawcy. Zamawiający uwzględnił w kryteriach dostępu do zamówienia, spełnienie następujących wymagań związanych ze spełnieniem warunku zielonych zamówień publicznych, dotyczących wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech: - trwałość i naprawialność instalacji - oferent winien złożyć oświadczenie iż zastosowane elementy instalacji w okresie co najmniej 10 lat będą trwale naprawialne a dostęp do części zastosowanych w instalacji nieograniczony - zastosowane zostaną elementy zasilające cały system o mocy elektrycznej nie większej niż podana w specyfikacji, gwarantujące niskie zapotrzebowanie na energie elektryczną w okresie eksploatacji. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Czytelnie wypełniony, podpisany i ostemplowany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o: ? braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, ? uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ? posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ? znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; będących częścią formularza ofertowego W przypadku ofert składanych pocztą elektroniczną wszystkie dokumenty (formularz ofertowy, dokumenty rejestracyjne, pełnomocnictwa, oświadczenia, etc.) powinny być zeskanowane w postaci załącznika w formacie PDF. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-26 Data ostatniej zmiany 2025-02-26 09:29:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty najtańszej ----------------------------- x 30 = liczba punktów Cena oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru: Okres gwarancji oferty badanej ----------------------------- x 30 = liczba punktów Okres gwarancji najdłuższy Okres należy podać w miesiącach. Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru: Termin realizacji najkrótszy ----------------------------- x 40 = liczba punktów Termin realizacji oferty badanej Termin realizacji należy podać w tygodniach. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty najtańszej ----------------------------- x 30 = liczba punktów Cena oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru: Okres gwarancji oferty badanej ----------------------------- x 30 = liczba punktów Okres gwarancji najdłuższy Okres należy podać w miesiącach. Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru: Termin realizacji najkrótszy ----------------------------- x 40 = liczba punktów Termin realizacji oferty badanej Termin realizacji należy podać w tygodniach. Kontakt: Osoby do kontaktu Karolina Tatarek tel.: 728 827 102 e-mail: ktatarek@hygienika.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025