Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

ZAKUP SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: ECOGREEN HYGIENE sp. z o.o
Powstańców Śląskich 54
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
728 827 102
ktatarek@hygienika.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217291
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: 728 827 102
Termin składania ofert: 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SYSTEMU ODZYSKU CIEPŁA
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-0208/23 - Zwiększenie zdolności produkcyjnych firmy poprzez inwestycje oraz wdrożenie rozwiązań z zakresu eko-innowacji

Część 1
System odzysku ciepła do maszyny do produkcji podpasek

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup systemu odzysku ciepła pozwalający na redukcję kosztów ogrzewania
Elementy systemu odzysku ciepła do maszyny do produkcji podpasek
1.1. Zasilanie elektryczne: Zasilanie 380 V ? 5%, 60 Hz
1.2. Silnik wrzeciona: trójfazowy 380vac, moc znamionowa>=1,5 kW,
1.3. Dmuchawa pyłu: trójfazowa 380vac?moc znamionowa>=7,5 kW,
1.4. Zespół wkładu: 40 szt 352 * 750mm filtr wkładu filtracyjnego drobny pył, powietrze wywiewane może być bezpośrednio odprowadzane do warsztatu, pył ma automatyczne urządzenie wtryskowe, praca bezobsługowa.
1.5. Główny silnik wentylatora: trójfazowy 380VAC SFF232-NO.10E-30KW lub równoważny, natężenie przepływu wynosi 38280m3 / H-4337m3 / h, sterowanie falownikiem, w celu utrzymania stałego ciśnienia pracy urządzenia.
1.6. Dealer przepływu powietrza: >= 40000 m3 / h;
1.7. Powierzchnia filtra: >= 22 m2; Metoda zbierania: zbieranie kurzu, kompresja;
1.8. Model tkaniny filtracyjnej: wysokiej jakości pluszowa tkanina filtracyjna, gruba gęstość, dobra filtracja, antystatyczna;
1.9. Prędkość filtrowania: <=0,5 m / s;
1.10. Skuteczność odpylania: >= 99,99%
1.11. Jednostkowe ciśnienie wiatru: <= 300 pa;
1.12. Stężenie pyłu na wylocie: <= 10 mg / m3 / godzinę
1.13. Hałas podczas pracy urządzenia: <=65dB;
1.14. Wymiary po instalacji: długość 9700 * szerokość 2300 * wysokość 2300 mm, część łączenia instalacji;
Zielony parametr - moc maksymalna systemu odzysku nie większa niż 40kW
KODY CPV Zamówienia
44622000-6: Układy odzyskiwania ciepła
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE.
Okres gwarancji
Co najmniej 24 miesiące

Część 2
System odzysku ciepła do maszyny do produkcji pieluch

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zakup systemu odzysku ciepła pozwalający na redukcję kosztów ogrzewania
Elementy systemu odzysku ciepła do maszyny do produkcji pieluch
1.1. Zasilanie elektryczne :p zasilanie 380 V ? 5%, 60 Hz
1.2. Silnik wrzeciona: trójfazowy 380VAC, moc znamionowa>=1,5 kW,
1.3. Dmuchawa pyłu: trójfazowa 380VAC, moc znamionowa>=7,5 kW,
1.4. Zespół wkładu: 56 szt 352 * 750mm filtr z wkładem filtracyjnym drobny pył, powietrze wywiewane może być bezpośrednio odprowadzane do warsztatu, pył ma automatyczne urządzenie wtryskowe, praca bezobsługowa.
1.5. Główny silnik wentylatora: trójfazowy 380VAC SFF232-NO.11.2E-30KW, natężenie przepływu wynosi 48280m3 / H-55370m3 / h, sterowanie falownikiem, w celu utrzymania stałego ciśnienia pracy urządzenia.
1.6. Dealer przepływu powietrza: >=50000 m3 / h;
1.7. Powierzchnia filtra: >=28m2; Metoda zbierania: zbieranie kurzu, kompresja;
1.8. Model tkaniny filtracyjnej: wybrana wysokiej jakości importowana pluszowa tkanina filtracyjna, gruba gęstość, dobra filtracja, antystatyczna;
1.9. Prędkość filtrowania: <=0,5 m / s;
1.10. Skuteczność odpylania: >=99,99%
1.11. Jednostkowe ciśnienie wiatru: <=300 pa;
1.12. Stężenie pyłu na wylocie: <= 10 mg / m3 / godzinę
1.13. Hałas podczas pracy urządzenia: <=65dB;
1.14. Wymiary po instalacji: długość 11000 * szerokość 2300 * wysokość 2300 mm, część łączenia instalacji;
Zielony parametr - moc maksymalna systemu odzysku nie większa niż 40kW
KODY CPV Zamówienia
44622000-6: Układy odzyskiwania ciepła
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE.
Okres gwarancji
Co najmniej 24 miesiące

CPV: 44622000-6, 44622000-6

Dokument nr: 2025-783-217291

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
lubliniecki
Gmina
Lubliniec
Miejscowość
Lubliniec
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-06-01
Koniec realizacji
2025-08-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Okres realizacji zadania - od 01.06.2025 do 31.08.2025 r.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
lubliniecki
Gmina
Lubliniec
Miejscowość
Lubliniec
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-06-01
Koniec realizacji
2025-08-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Okres realizacji zadania - od 01.06.2025 do 31.08.2025 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Warunki postępowania, zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku:
a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji.
3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.
4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy,
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy;
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.).
8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Udzielenie zamówienia realizowane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich.
2. Urządzenia muszą posiadać znak CE - Deklaracja zgodności WE
3. Oferta powinna obejmować spełnienie warunku wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie cech wskazanych w treści zapytania, zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych.
4. Oferent oświadcza iż w przypadku naruszenia umowy z zamawiającym, skutkującego nałożeniem korekty finansowej na zamawiającego przez podmiot udzielający wsparcia, deklaruje pomniejszenia swojego wynagrodzenia o korektę finansową wynikającą z niedochowania bądź nienależytego wykonania zamówienia po stronie dostawcy.
Zamawiający uwzględnił w kryteriach dostępu do zamówienia, spełnienie następujących wymagań związanych ze spełnieniem warunku zielonych zamówień publicznych, dotyczących wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech:
- trwałość i naprawialność instalacji - oferent winien złożyć oświadczenie iż zastosowane elementy instalacji w okresie co najmniej 10 lat będą trwale naprawialne a dostęp do części zastosowanych w instalacji nieograniczony
- zastosowane zostaną elementy zasilające cały system o mocy elektrycznej nie większej niż podana w specyfikacji, gwarantujące niskie zapotrzebowanie na energie elektryczną w okresie eksploatacji.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Czytelnie wypełniony, podpisany i ostemplowany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o:
? braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
? uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
? posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
? znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; będących częścią formularza ofertowego
W przypadku ofert składanych pocztą elektroniczną wszystkie dokumenty (formularz ofertowy, dokumenty rejestracyjne, pełnomocnictwa, oświadczenia, etc.) powinny być zeskanowane w postaci załącznika w formacie PDF.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-26
Data ostatniej zmiany
2025-02-26 09:29:31

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
----------------------------- x 30 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
----------------------------- x 30 = liczba punktów
Okres gwarancji najdłuższy
Okres należy podać w miesiącach.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru:
Termin realizacji najkrótszy
----------------------------- x 40 = liczba punktów
Termin realizacji oferty badanej
Termin realizacji należy podać w tygodniach.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najtańszej
----------------------------- x 30 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
----------------------------- x 30 = liczba punktów
Okres gwarancji najdłuższy
Okres należy podać w miesiącach.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru:
Termin realizacji najkrótszy
----------------------------- x 40 = liczba punktów
Termin realizacji oferty badanej
Termin realizacji należy podać w tygodniach.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Karolina Tatarek
tel.: 728 827 102
e-mail: ktatarek@hygienika.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.