Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa uszkodzeń i zabezpieczenie budynku mieszkalnego przed dostępem zwierząt

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa uszkodzeń i zabezpieczenie budynku mieszkalnego przed dostępem zwierząt

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Słowiński Park Narodowy w Smołdzinie
ul. Bohaterów Warszawy 1A
76-214 Smołdzino
powiat: słupski
tel. (059) 81 17 204, 059 8489124
sekretariat@slowinskipn.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Smołdzino
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (059) 81 17 204
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
realizacja robót budowlanych, polegających na naprawie uszkodzeń i zabezpieczeniu budynku mieszkalnego nr 9 w Rąbce przed dostępem zwierząt.
2. Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych, polegających na naprawie uszkodzeń i
zabezpieczeniu budynku mieszkalnego nr 9 w Rąbce przed dostępem zwierząt.
Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją techniczną:
?Opis techniczny - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
?Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego
Zakres robót budowlanych obejmować będzie między innymi:
1) usunięcie istniejącej uszkodzonej izolacji z wełny mineralnej na strychu budynku;
2) demontaż podbitki dachowej wokół całego budynku;
3) montaż siatki metalowej (np. Rabizy) o oczku 20-30 mm podwójnej na obwodzie
budynku na poddaszu - montaż do krokiew i belek stropowych za pomocą łączników
mechanicznych;
4) montaż siatki metalowej (np. Rabizy) o oczku 20-30 mm podwójnej na obwodzie
budynku pod okapem - montaż do krokiew i murłaty za pomocą łączników
mechanicznych;
5) ułożenie izolacji z wełny mineralnej;
6) wykonanie podbitki ze zdemontowanych desek z dokonaniem niezbędnych
uszczelnień pod okapem;
7) dokonanie niezbędnych uszczelnień w okolicy rynien i obróbek blacharskich dachu;
8) wykonanie konserwacji szachulca i elementów drewnianych dachu;
9) wykonanie podłogi z desek na strychu;
10) uporządkowanie budynku oraz terenu po zakończonych robotach.

Składanie ofert:
9. Sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (zał. nr 1 do zapytania ofertowego) drogą
elektroniczną jako skan na adres email: sekretariat@slowinskipn.pl lub pisemnie w kopercie z
dopiskiem: na kopercie/w treści e-maila ,,Naprawa uszkodzeń i zabezpieczenie budynku nr 9
w Rąbce" lub osobiście w sekretariacie w siedzibie Słowińskiego Parku Narodowego, ul.Bohaterów Warszawy 1A. Sekretariat czynny w dni robocze, od poniedziałku do piątku w
godz. 730 do 1530.
10. TERMIN SKŁADANIA ofert
Do dnia 05.03.2025 r. do godz. 1500

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
Od daty podpisania umowy do dnia 25.04.2025r.

Wymagania:
na realizację zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł
4. Gwarancja: 24 miesiące.
5. Warunki do spełnienia przez oferentów
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do
wykonania zamówienia (kierownik robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualny wpis do
właściwej izby samorządu zawodowego.
Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
zgodnie z załącznikiem nr 2, a przed podpisaniem umowy przedłoży kopię uprawnień
budowlanych oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzających
spełnienie tego warunku.
6. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe ( Zamówienie publiczne poniżej 130 000 zł).
7. Kryterium oceny i wyboru ofert
Najniższa cena brutto.
Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót i związane z
realizacją przedmiotu zamówienia. Oferowana cena winna uwzględniać roboty
przygotowawcze, uporządkowanie budynku oraz terenu po zakończonych robotach, koszty
odbiorów, dojazdów wynikających z ewentualnych napraw gwarancyjnych, itp.
Wykonawca odpowiada za skalkulowanie ceny będącej wynagrodzeniem ryczałtowym za
wykonanie robót budowlanych oraz za świadczenia w ramach gwarancji, a załączony
przedmiar robót - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, jest opracowaniem pomocniczym.
Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz
zdobył wszystkie niezbędne informacje do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego
wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z
warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed wykonaniem
prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych
informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń
Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do
wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić za wcześniejszym porozumieniem z
Zamawiającym pod nr tel. 59 /811 72 04
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Termin związania ofertą
14 ni licząc od upływu terminu składania ofert wraz z tym dniem.
Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
W przypadku składania oferty przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo
(odpowiednio scan).
Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
11. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po terminie, ofert nie
spełniających postawionych wymogów, ofert nie odpowiadających treści zapytania
ofertowego.
12. Zamawiający poinformuje oferentów o rozstrzygnięciu drogą elektroniczną na adres e-
mail wskazany w ofercie, w terminie 3 dni roboczych od terminu składania ofert.
13. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach
określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 6 ) w miejscu, czasie oraz w sposób
wskazany przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyny.

Uwagi:
16. INFORMACJE/OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW RODO
Zgodnie z art.14 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str.1), dalej zwana RODO, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Słowiński Park Narodowy z
siedzibą
w Smołdzinie
przy ul. Bohaterów Warszawy
1A,
e-mail:
sekretariat@slowinskipn.pl, tel. 059 8117 204,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Słowińskim Parku Narodowym jest
Andrzej Rykaczewski e-mail: iod@slowinskipn.pl ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w
celu realizacji niniejszego zapytania ofertowego,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będę osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 33 Ustawy o
finansach publicznych oraz art. 10 Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Zarządzeniem dyrektora
SPN w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej 130.000 zł, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
niniejszego zapytania ofertowego,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8. posiada Pani/Pan:
o
o
o
o
na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych pod warunkiem, że sprostowanie nie będzie skutkowało zmianą
wyniku postępowania ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem
ofertowym,
na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art.18 ust.2 RODO,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO
9. nie przysługuje Pani/Panu:
ow związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
ona podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO.
Na Wykonawcy ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia spoczywa w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane Wykonawca bezpośrednio
pozyskał.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie musiał wypełnić
obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekaże Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Dla potwierdzenia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz dla ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osób trzecich, których dane zostały przekazane Zamawiającemu w
związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć
oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia zawiera formularz oferty - załącznik nr 1a do
zapytania ofertowego.

Kontakt:
15. W przypadku pytań - kontakt telefoniczny - 059 8489124 w godz. od 800 do 1500 od
poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.