Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa regałów magazynowych i szaf stalowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa regałów magazynowych i szaf stalowych

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. (82) 5685231
sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (82) 5685231
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa fabrycznie nowych: ,,regałów magazynowych i szaf stalowych".
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych ,,regałów magazynowych i szaf
stalowych" zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu ofertowym.

Składanie ofert:
3) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03.03.2025 r. w formie skanu lub dokumentu podpisanego
podpisem elektronicznym pocztą elektroniczną na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl

Miejsce i termin realizacji:
1) DOSTAWA odbędzie się w formie jednorazowego zaopatrzenia i dostawy do siedziby
Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, Ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm;
3) Termin realizacji zamówienia: do 30 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
i otrzymania potwierdzonego zamówienia przez kontrahenta.

Wymagania:
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego według wzoru podanego
w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Zgodność zaoferowanego asortymentu ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w zapytaniu ofertowym.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
2) Kryteria wyboru: 100% najniższa wartość oferty brutto, dla danej części zamówienia spośród
ofert niepodlegających odrzuceniu;
3) W przypadku otrzymania identycznych najniższych cen Zamawiający dopuszcza możliwość
dodatkowego złożenia ofert przez kontrahentów, zawierające podtrzymanie oferowanej ceny lub jej
obniżenie.
4) Podane w zapytaniu ofertowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu.
5) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu Dostawca potwierdzi
realizację dostawy przedmiotu zamówienia w zmienionej ilości.
5. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do zapytania
ofertowego;
2) Złożona oferta powinna zawierać:
a) nazwę i adres Wykonawcy/ pieczęć Wykonawcy,
b) miejsce i datę sporządzenia oferty oraz podpis Wykonawcy,
c) wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego,
d) załączone karty oferowanych produktów lub informację o ich braku,
e) oferta musi być sporządzona w języku polskim,
f) oferta musi być czytelna,
4) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
6) Zamawiający odrzuci ofertę:
a) złożoną po terminie;
b) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
d) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;
8. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA:
2) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu
zamówienia w tym koszty dostawy.
4) Płatność po odbiorze przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń w formie przelewu bakowego
w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT na wskazany numer
rachunku bankowego dostawcy. W przypadku wystawienia faktury w formie elektronicznej,
fakturę należy przesłać na adres sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
5) W przypadku dostarczenia przez dostawcę asortymentu niezgodnego z opisem przedmiotu
zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy jego przyjęcia. Koszty związane
z niewłaściwą dostawą ponosi dostawca.
6) W przypadku stwierdzenia w dostawie rozbieżności dotyczące ilości zamawianego asortymentu
(ujawniony niedobór), dostawca uzupełni dostawę na własny koszt w terminie zakreślonym
w zamówieniu.
9. DODATKOWE INFORMACJE:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania ofertowego na
każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie
ofertowe, m.in. w przypadku gdy najniższa oferta przekracza kwotę, którą zamawiający
przeznaczył na realizację zamówienia.
3) Ewentualne pytania dotyczące zapytania ofertowego, Oferenci mogą przesyłać na adres
e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
4) Zapytania przesłane przez Oferentów wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie
internetowej prowadzonego postepowania.
5) W przypadku wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia (wyboru oferty jako
najkorzystniejszej) zostanie złożone zamówienie.
6) Informacja o wyborze oferty lub unieważnieniu zapytania ofertowego zostanie umieszczona na
stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.
7) Zamówienie jest realizowane w ramach zapytania ofertowego bez stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych w trybie poniżej 130 000 zł netto.
8) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Nadbużańskiego Oddziału Straży
Granicznej w Chełmie do złożenia zamówienia.
9) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły
być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu
podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.

Uwagi:
10) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna pod linkiem:
https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/informacje-
praktyczne/rodo/29744,Klauzula-informacyjna-dotyczaca-zakupow-realizacji-zamowien-
na-dostawy-uslugi-i-.html

Kontakt:
6. OSOBA UPOWAŻNIONA DO UDZIELANIA INFORMACJI W PRZEDMIOTOWYM
POSTĘPOWANIU:
7. plut. SG Tomasz GAŁAN, tel. (82) 5685231, e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.