Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
ul. Hoża 13a
00-528 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 22 277 42 00, +48 885523963
kontakt@zzw.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 277 42 00,
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu ,,W koronach miasta", zgodnie z określoną w pkt. 2 specyfikacją.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu ,,W koronach miasta" zgodnie z poniższą specyfikacją:
I. Organizacja i przeprowadzenie 4 spacerów dendrologicznych po warszawskich parkach lub innych terenach, będących pod opieką Zarządu Zieleni m.st. Warszawy według schematu:
a) przygotowanie programu każdego spaceru - spacery powinny koncentrować się na zagadnieniach dendrologicznych i być uzupełnione o?szerszy kontekst danej przestrzeni np. historyczny, przyrodniczy, społeczny;
b) spacery powinny mieć charakter edukacyjny i promujący plebiscyt na ,,Warszawskie Drzewo Roku";
c) realizacja spacerów przez osobę/osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do programu, trwające min. 90 min., maks. 120 min. każdy. Do wybranych spacerów Zamawiający wydeleguje pracownika, który będzie informował uczestników o działaniach Zamawiającego względem danego terenu zieleni oraz odpowiadał na pytania uczestników;
d) realizacja spacerów: 4 spacery w okresie od kwietnia do 9 listopada:
e) 1 spacer w formie gry terenowej skierowanej do osób w wieku 12+;
f) 3 spacery skierowane do wszystkich grup wiekowych.
g) zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spacerów, dobranych z uwzględnieniem ich wpływu na środowisko oraz hierarchię sposobów postępowania z odpadami.
II. Organizacja 5 działań aktywizujących/animujących podczas Pikniku Dendrologicznego na terenie Pawilonu Edukacyjnego Kamień (ul. Wybrzeże Puckie 1) według schematu:
a) 5 działania aktywizujące/animujące mieszkańców podczas Pikniku Dendrologicznego w tematyce nawiązującej do drzew, skierowanych dla wszystkich grup wiekowych. Preferowane aktywności: warsztaty o tematyce przyrodniczej, roślinnej, zero-waste, animacje o charakterze edukacyjnym, np. autorska gra terenowa, warsztat z budowania budek lęgowych wg projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego, drzeworyt, etc.;
b) działania powinny mieć charakter edukacyjny i promujący plebiscyt na ,,Warszawskie Drzewo Roku";
c) każde z zaplanowanych działań powinno trwać minimum 4 godz. (+ czas wliczony na przerwę techniczną) i uwzględniać obsługę minimum 100 osób;
d) zapewnienie 4 białych namiotów wystawienniczych w wymiarach 3mx3m, wyposażonych w doczepiane 3 ścianki oraz front, montażu i demontażu stoisk w dniu realizacji działań aktywizujących;
e) Piknik Dendrologiczny odbędzie się w wybrany przez Zamawiającego dzień (11 lub 12 października 2025). Termin może ulec zmianie o czym Wykonawca zostanie poinformowany na min. 3 dni robocze przed planowanym terminem;
f) zapewnienie aranżacji terenu nawiązującej do tematu wydarzenia; do aranżacji powinny zostać użyte w większości materiały ekologiczne, nadające się do ponownego wykorzystania, jak najmniej obciążające środowisko;
g) zapewnienie personelu do obsługi stoisk, przypisanych do poszczególnych działań, w liczbie adekwatnej do planowanego programu;
h) zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia działań aktywizujących/animujących, dobrane z uwzględnieniem ich wpływu na środowisko oraz hierarchię sposobów postępowania z odpadami;
i) zapewnienie podczas trwania Pikniku Dendrologicznego dostępności tłumacza języka migowego w wymiarze 4h.
III. Organizacja i przeprowadzenie 3 Mikrowypraw na terenie m.st. Warszawy:
a) Mikrowyprawy powinny mieć charakter wycieczki pieszej połączonej z nauką surwiwalu i odpowiedniego zachowania się i orientacji w terenie adekwatnych do danego terenu i znajdującej się na nim fauny i flory np.: nauka bezpiecznego eksplorowania terenu z szacunkiem dla otaczającej przyrody, nauka odbierania bodźców z przyrody przy użyciu różnych zmysłów, nauka czytania map, alternatywne sposoby rozpalania ognia, zapoznanie z przydatnymi narzędziami, porady związane z ubiorem odpowiednim do wypraw i obcowania z ogniem;
b) przez Mikrowyprawę Zamawiający rozumie spacery o charakterze wycieczki łączącej w sobie zabawę na świeżym powietrzu ze swobodnym odkrywaniem i poznawaniem dzikiej przyrody w mieście;
c) każda z Mikrowypraw powinna trwać min. 3h, maks. 4h;
d) co najmniej jedna wyprawa powinna odbyć się wzdłuż łęgów warszawskich, prezentując i zgłębiając temat okolicznej przyrody ze szczególnym uwzględnieniem tematu bobrów;
e) realizacja Mikrowypraw powinna odbyć się od kwietnia do października 2025 r. w dniach przypadających w weekendy od soboty do niedzieli, w godz. 9:00-20:00 (uwzględniając w planie działań specyfikę czasu wolnego osób pracujących);
f) Mikrowyprawy powinny być przeznaczone dla osób dorosłych i dzieci w liczbie maks. 30 osób. zapewnienie minimum dwóch prowadzących: prowadzący powinni uzupełniać się wiedzą i specjalizować w tematyce: mikrowypraw, surwiwalu, dzikiej przyrody w mieście, zarówno fauny, jak i flory, charakterystycznej dla wybranego na Mikrowyprawę terenu;
g) zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia Mikrowypraw dobranych z uwzględnieniem ich wpływu na środowisko oraz hierarchię sposobów postępowania z odpadami.
IV. Zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań, spacerów i działań aktywizujących/animujących.
V. Opracowanie harmonogramu i propozycji tematycznej wszystkich działań, których dotyczy
Przedmiot wyceny.
VI. Prowadzenie zapisów na działania określone w punktach I. do III.
VII. Sprawozdawczość z przeprowadzonych działań, - opis zrealizowanego tematu (co w danym dniu się wydarzyło, reakcje uczestników), liczba uczestników. Raport z przeprowadzonych działań będzie przesyłany na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail w każdy pierwszy dzień roboczy po przeprowadzonym działaniu.
VIII. Przekazanie na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail zapowiedzi, opisów tematów działań wraz z linkami do zapisu w przypadku wydarzeń wymagających listy uczestników, zdjęcia promocyjnego - do wykorzystania przez Zamawiającego celem tworzenia wydarzeń w mediach społecznościowych. Komplet ww. materiałów powinien zostać przesłany do 14-stego dnia od daty podpisania umowy.
IX. Wykonawca musi wziąć pod uwagę stały charakter realizacji i konieczność zapewnienia prowadzącego/prowadzących na wszystkie działania, których dotyczy Przedmiot wyceny. Działania mogą być prowadzone przez jednego prowadzącego (z wyjątkiem Mikrowypraw oraz Spacerów Dendrologicznych, chyba, że Wykonawca w opisie pozostałych zajęć założy inaczej), jednak Wykonawca powinien w ofercie zaproponować dostępność minimum 2 prowadzących na czas realizacji całego cyklu, którzy mogą prowadzić zajęcia wymiennie oraz zastępować się np. w przypadku choroby.
X. Zapewnienie książek o tematyce przyrodniczej:
a) 1 egzemplarz książki dla dzieci opowiadającej o bobrzej rodzinie, wg propozycji Wykonawcy, przedstawionej w ofercie, do akceptacji Zamawiającego;
b) 1 egzemplarz książki o bobrach, bogatej w zdjęcia, wydanej w ciągu ostatnich dwóch lat, wg propozycji Wykonawcy, przedstawionej w ofercie, do akceptacji Zamawiającego;
c) 1 egzemplarz książki o bobrach i żeremiach, wg propozycji Wykonawcy, przedstawionej w ofercie, do akceptacji Zamawiającego;
d) 1 egzemplarz książki o bobrach, dla dzieci, wg propozycji Wykonawcy, przedstawionej w ofercie, do akceptacji Zamawiającego.
XI. Zapewnienie pomocy dydaktycznych o tematyce bobrów, wykonanych z drewna:
a) zestaw edukacyjny do budowania tamy na rzece z podstawą o min. wymiarze 38x28cm oraz opisem budowy bobra z podstawą o min. wymiarze 25x25cm;
b) gra zręcznościowa o bobrach i budowaniu tamy, pakowana w pudełko, przeznaczona dla dzieci w wieku 3+;
c) Gra-zabawa zręcznościowa w całości drewniana, mająca na celu pomaganie bobrom oraz rozwijanie motoryki małej u dzieci, przeznaczona dla dzieci w wieku 3+.
XII. Wsparcie przy realizacji i promocji 3. edycji plebiscytu na Warszawskie Drzewo Roku realizowanego na terenie m.st. Warszawy:
a) wydruk i dystrybucja 100 szt. plakatów promocyjnych o wymiarach 50x70 cm, na papierze matowym min. 180g, druk 4/0, wg projektu przekazanego przez Zamawiającego;
b) wydruk i dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z rozładunkiem, 300 szt. ulotek promocyjnych o wymiarach A5, na papierze ekologicznym, matowym 130-150g, druk dwustronny 4/4, wg projektu przekazanego przez Zamawiającego;
c) organizacja 3 działań (np. warsztat, spacer, gra terenowa) dotyczących drzew w okresie październik-grudzień 2025 na terenie dzielnicy, w której znajdować się będzie zwycięzca plebiscytu Warszawskie Drzewo Roku:
o każde działanie powinno trwać min. 60 minut,
o grupy docelowe: dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy,
o maksymalna liczba uczestników: 30 osób na każde działanie,
o Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia danego działania,
o Wykonawca przeprowadzi zapisy na każde z działań,
o zapewnienie podczas trwania działań dostępności tłumacza języka migowego w wymiarze 4h.
d) organizacja i przeprowadzenie 1 spaceru dendrologicznego na terenie, na którym rośnie zwycięskie drzewo; temat spaceru powinien uwzględniać charakterystykę przyrodniczą danego miejsca oraz skupiać się na bohaterze wydarzenia - danym gatunku drzewa:
o czas trwania spaceru: 60-90 minut,
o grupy docelowe: dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy,
o wydarzenie otwarte, bez zapisów,
o termin: planowana data spaceru to 18 lub 19 października (tydzień po finale - Pikniku Dendrologicznym); planowany termin wydarzenia może ulec zmianie o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę maks. na 3 dni robocze przed pierwotną datą wydarzenia.
e) zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkania, dobranych
z uwzględnieniem ich wpływu na środowisko oraz hierarchię sposobów postępowania z odpadami.
3. Wymagania względem Wykonawcy:
I. Minimum trzy zrealizowane projekty z zakresu edukacji przyrodniczej w okresie ostatnich 5 lat.
II. Zapewnienie wszelkich materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia działań, których dotyczy Przedmiot wyceny wraz z ich transportem, montażem i demontażem. W wyborze materiałów niezbędnych do przeprowadzenia działań należy kierować się ich wpływem na środowisko oraz hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
III. Zapewnienie minimum dwóch edukatorów mających doświadczenie w prowadzeniu działań edukacyjnych w podobnej tematyce, poparte referencjami za przeprowadzone zajęcia edukacyjne.
IV. Wszystkie działania realizowane w ramach Umowy muszą być prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie i kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć.
V. Działania, których dotyczy Przedmiot wyceny powinny być dostosowane do zróżnicowanych potrzeb odbiorców, uczestnikami mogą być osoby z indywidualnymi potrzebami.
4. Zamawiający zapewnia:
Zamawiający zapewni rekwizyty edukacyjne (ekologiczne koło fortuny, makiety drzew, roślin i ptaków), sprzęt wspomagający prowadzenie zajęć (rzutnik, mikrofon, nagłośnienie) do dyspozycji edukatora oraz dodatkowe namioty wystawiennicze (2 sztuki + namiot typu ,,gwiazda") krzesła, leżaki i stoły w liczbie ograniczonej, do ustalenia z Zamawiającym.

Dokument nr: 40/WZP/2025

Składanie ofert:
9. Termin i miejsce złożenia oferty:
I. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres kontakt@zzw.waw.pl oraz DW: lolecka@zzw.waw.pl i de@zzw.waw.pl, w terminie do 3.03.2025r. oraz w wersji oryginalnej podpisanej przez osoby właściwe do reprezentowania w ustalonym dniu podpisania umowy.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca przeprowadzi wszystkie działania związane z realizacją przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy w ciągu 9 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
1) Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1710), dalej jako ,,ustawa".
2) Wykonawcom na czynności Zamawiającego podejmowane w niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego do czasu upływu terminu składania ofert.
4) Zamawiający informuje, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, nie jest również aukcją lub przetargiem w rozumieniu art. 70 1 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny. W związku z powyższym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie w stosunku do Zamawiającego o zawarcie umowy. Powyższe dotyczy również sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie będzie mógł jej zwiększyć do kwoty oferty najkorzystniejszej.
6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako ,,specustawa"), tj.:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 (dalej łącznie jako ,,wykazy") albo wpisanego na listę sankcyjną prowadzoną przez ministra spraw wewnętrznych i administracji, o której mowa w art. 2 ust. 1 specustawy (dalej jako ,,lista");
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy.
8) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) Wykonawca nie spełnia wymagań określonych w zapytania ofertowym,
c) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
e) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania;
9) Wykonawca nie złożył wyjaśnienia treści złożonej oferty lub złożone wyjaśnienia budzą wątpliwości Zamawiającego co do zapewnienia przez Wykonawcę prawidłowej realizacji zamówienia.
10) Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienia treści złożonej oferty.
11) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie dopełnia wymaganych do zawarcia umowy formalności, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
6. Sposób przygotowania oferty Wykonawcy:
W ofercie należy określić cenę brutto realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona cyfrowo i słownie. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna obejmować kompleks czynności i kosztów z nimi związanych. Jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną cena brutto powinna zawierać wszystkie obowiązkowe składki i potrącenia.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny. W ofercie należy określić proponowany termin wykonania wszystkich prac, będących przedmiotem zamówienia, przy czym nie może być on dłuższy niż termin określony w pkt 5 zapytania ofertowego.
Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Harmonogram i opis spacerów dendrologicznych;
c) Opis działań aktywizujących/animujących podczas Pikniku Dendrologicznego;
d) Harmonogram i opis Mikrowypraw;
e) Opis działań oraz spaceru w ramach wsparcia przy realizacji i promocji 3. edycji plebiscytu na Warszawskie Drzewo Roku;
f) Propozycję edukatorów/ekspertów wg wskazanych wyżej tematów (należy wskazać z imienia i nazwiska, wraz z informacją referencyjną o podmiocie/instytucji/ uczelni, którą reprezentuje);
g) kosztorys z pozycjami:
o osobny koszt jednostkowy, netto i brutto;
o sumę kosztów netto i brutto.
7. Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny:
I. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (,,C") - 40 pkt,
b) propozycja 4 spacerów dendrologicznych (,,S") - 15 pkt,
c) propozycja 5 działań aktywizujących/animujących podczas Pikniku Dendrologicznego (,,A") - 15 pkt,
d) propozycja 3 Mikrowypraw (,,M") - 20 pkt,
e) propozycja 3 działań oraz 1 spaceru w ramach wsparcia przy realizacji i promocji 3. edycji plebiscytu na Warszawskie Drzewo Roku (,,W") - 10 pkt
II. Sposób dokonania oceny:
a) Punkty w kryterium cena (,,C").
Kryterium ceny równa się najniższej zaoferowanej ofercie brutto podzielonej przez cenę brutto badanej oferty, pomnożonej przez liczbę punktów.
najniższa zaoferowana cena brutto
C = ---------------------------------------------------- x 40 pkt
cena brutto badanej oferty
b) Punkty w kryterium propozycja 4 spacerów dendrologicznych (,,S"):
5 pkt - propozycja spacerów w niedostatecznym stopniu odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowa i mało kreatywna.
10 pkt - propozycja spacerów odpowiada na zapytanie, jest szczegółowa i kreatywna.
15 pkt - propozycja spacerów odpowiada na zapytanie, jest szczegółowa i bardzo kreatywna
c) Punkty w kryterium propozycja 5 działań aktywizujących/animujących podczas Pikniku Dendrologicznego (,,A"):
5 pkt - propozycja działań odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowa i mało kreatywna.
10 pkt - propozycja działań odpowiada na zapytanie, jest szczegółowa i średnio kreatywna.
15 pkt - propozycja działań odpowiada na zapytanie, jest szczegółowa i bardzo kreatywna.
d) Punkty w kryterium propozycja 3 Mikrowypraw (,,M"):
5 pkt - propozycja Mikrowypraw jest średnio szczegółowa i mało kreatywna.
10 pkt - propozycja Mikrowypraw jest szczegółowa i średnio kreatywna.
15 pkt - propozycja Mikrowypraw jest szczegółowa i kreatywna.
20 pkt - propozycja Mikrowypraw jest bardzo szczegółowa i bardzo kreatywna.
e) Punty w kryterium propozycja 3 działań oraz 1 spaceru w ramach wsparcia przy realizacji i promocji 3. edycji plebiscytu na Warszawskie Drzewo Roku (,,W"):
2 pkt - propozycja działań i spaceru w niedostatecznym stopniu odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowa i średnio kreatywna
5 pkt - propozycja działań i spaceru jest szczegółowa i kreatywna.
10 pkt - propozycja działań i spaceru jest bardzo szczegółowa i bardzo kreatywna
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
III. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
IV. Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
V. Dopuszcza się negocjowanie warunków ofert, w tym ceny, z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w terminie wyznaczonym na ich składanie.
8. Dostęp do informacji publicznej
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż treść niniejszego zamówienia, a w szczególności dane go identyfikujące (ograniczone w przypadku osoby fizycznej do imienia i nazwiska, a w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - do danych ujawnionych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), przedmiot zamówienia i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
II. Oferta złożona po terminie składania ofert nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego.
10. Termin związania ofertą:
I. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
II. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Uwagi:
12. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Hożej 13a, 00-528 Warszawa, kontakt@zzw.waw.pl.
2) W Zarządzie Zieleni został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem, 00-528 Warszawa, ul. Hoża 13a, bądź za pomocą adresu e-mail daneosobowe@zzw.waw.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł, zawarcia i realizacji zlecenia/umowy oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jego realizacji.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy) lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w szczególności w związku z przepisami Kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów, a następnie będą przetwarzane w celach archiwizacyjnych. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6) Administrator może udostępnić/powierzyć Pani/Pana dane innym podmiotom. Podstawą udostępnienia/powierzenia danych są przepisy prawa lub umowy powierzenia danych do przetwarzania zawarte z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi Administratorowi na podstawie odrębnych umów. Ponadto dane osobowe mogą być publikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa.
8) Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:
a) dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art. 15 RODO,
b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) W związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych - art. 17 RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych - art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO - art. 21 RODO.
10) Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora lub kierując korespondencję na adres Administratora lub drogą elektroniczną pisząc na adres: daneosobowe@zzw.waw.pl
11) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
12) Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
13) Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
13. Informacja dla Oferentów.
a) Zamawiający informuje, iż w projektowanych postanowieniach umownych przewiduje zawarcie następujących zapisów:
Wykonawca oświadcza, że znana mu jest treść ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz.560) oraz obowiązki z niej wynikające min. obowiązek wprowadzenia standardów ochrony małoletnich wskazany w art. 22b ww ustawy, jak również sankcje związane z ich niedopełnieniem.
b) Przed dopuszczeniem do realizacji zadań wynikających z umowy określonych ww ustawą Wykonawca każdorazowo zweryfikuje osoby biorące udział przy wykonywaniu zadań pod kątem ich figurowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym oraz Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie (zwanych dalej Rejestrami) oraz kolejno przedstawi informację z weryfikacji (wydruki)Zamawiającemu/ZZW.
c) Przy wykonywaniu umowy, w zakresie wskazanym w ust. 2 nie będą brały udziału osoby, które:
o Widnieją w Rejestrach albo zostały prawomocnie skazane za przestępstwo określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, przestępstwo określone w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego lub w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii. Każdorazowo Pracownik Wykonawcy pobiera przed dopuszczeniem do realizacji zadań wynikających z umowy w zakresie działalności związanej z edukacją lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich informację oraz kolejno przedstawia Zamawiającemu/ZZW informację z KRK
o nie zostały poddane weryfikacji pod kątem figurowania w Rejestrach.
o nie przedłożyły informacji lub oświadczenia, o którym mowa w art. 21 ust 3-7 ww. ustawy lub co do których Wykonawca powziął informację, że w stosunku do nich prowadzone są postępowania karne o których mowa w art. 2 lub art. 21 ust.3 ww. ustawy.
14. Procedura zgłoszeń wewnętrznych Zamawiającego
Klauzula informacyjna o obowiązywaniu Procedury zgłoszeń wewnętrznych Zamawiającego stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

Kontakt:
11. Osoby do kontaktu:
Osobą właściwą do kontaktu w zakresie realizacji zamówienia jest Livia Olecka, email: lolecka@zzw.waw.pl telefon: +48 885523963.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.