Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Główna Policji Puławska 148/150 02-624 Warszawa powiat: Warszawa zamowieniakgp@policja.gov.pl https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
118/Cir/24/RG_Zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie. CPV: 45331220-4 Dokument nr: 2025/BZP 00120980, 118/Cir/24/RG Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione w Rozdziale XII SWZ oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 09:30 Miejsce składania ofert: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 118/Cir/24/RG 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadania aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych; 1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 1.2.1 co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, polegających na dostawie, montażu, uruchomieniu oraz serwisowaniu i obsłudze urządzeń klimatyzacji; 1.3 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia: 1.3.1 co najmniej 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę z zakresu działania systemu klimatyzacji precyzyjnej oferowanego w ramach niniejszego postępowania oraz przeszkolonymi przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie obsługi, instalacji i serwisu tego systemu, i posiadającymi dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie (certyfikat, zaświadczenie, autoryzacja itp.). 1.3.2 co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych; 1.3.3 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej w zakresie eksploatacji ,,E" do l kV zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci; 1.3.4 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w zakresie dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się: eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci; UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia przy spełnieniu stawianych warunków oraz zapewnieniu minimalnej liczby pracowników jakimi dysponuje Wykonawca, tj.: - 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej w zakresie eksploatacji ,,E" do l kV, - 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w zakresie dozoru, o ile posiadają one również wszystkie uprawnienia opisane w punkcie od 1.3.1 do 1.3.2. Uwaga: Wszystkie wymagane uprawnienia należy przedstawić przed podpisaniem umowy ramowej i muszą być one zgodne z danymi wpisanymi w załączniku nr 5 do SWZ ,,Wykaz osób". 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 1.2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 1.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych; 1.1.2 wykazu wykonanych robót, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia odpowiadające postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek udziału w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane łącznie; 1.1.3 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek udziału w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane łącznie. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych następujących środków dowodowych: 1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji, których parametry zostały określone w tabeli pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia (poz. 1 - 9), stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji, których parametry zostały określone w tabeli pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia (poz. 1 - 9), stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: 2. Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki zgodnie z art. 442 ustawy Pzp, na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. 3. Warunki udzielenia zaliczki zostały opisane w § 9 Projektu umowy wykonawczej, stanowiącej Załącznik nr 4 do projektu umowy ramowej (Załącznik nr 3 do SWZ). 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy ramowej określono w projekcie umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025