Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych,...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski
Aleja Rejtana 16c
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Telefon: 48 178721018
jtoczek@ur.edu.pl
https://ur-edu.logintrade.net/zapytania_email,191533,3ec0002ac09ee160d029dfca4a21ccd6.html
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 48 17872101
Termin składania ofert: 2025-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera w DS Merkury i DS Hilton Uniwersytetu Rzeszowskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera w ramach modernizacji i rozbudowy infrastruktury sieci internetowej w DS Merkury i DS Hilton Uniwersytetu Rzeszowskiego. 2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiot zamówienia stanowi funkcjonalną całość, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ponadto brak podziału jest uzasadniony względami organizacyjnymi, ewentualny podział zamówienia mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. Ponadto niedokonanie podziału na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o nie. 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5. Do oferty (Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularzu Oferty - Załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć załączniki: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Formularza oferty. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ / ESPD), stanowiącego Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (EU) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia. Informacje zawarte w ESPD stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, iż instrukcję wypełnienia ESPD oraz edytowalną wersję formularza ESPD można znaleźć pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/e-uslugi/jedz ; https://www.uzp.gov.pl . Wzór ,,JEDZ" stanowi Załącznik nr 2 do SWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na formularzu jednolitego dokumentu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie określonym w niniejszej SWZ. Wykonawca, każdy uczestnik Konsorcjum - składają własne Jednolite Europejskie Dokumenty Zamówienia. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca składa także JEDZ dotyczący każdego z tych podmiotów potwierdzający brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania danego podmiotu. W Części IV JEDZ Zamawiający żąda jedynie ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów kwalifikacji (sekcja ez wypełniania poszczególnych Sekcji A, B, C i D; Część V (Ograniczenie liczby kwalifikujących się kandydatów) należy pozostawić niewypełnioną. 3) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. 4) Przygotowany (sporządzony przez Wykonawcę) i podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymenty, zawierający nazwę producenta, model, parametry techniczne, ewentualnie zdjęcia poglądowe. Opis oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia nie podlega uzupełnieniu, bo stanowi treść oferty poprzez skonkretyzowanie cech kryjących się pod wskazaną nazwą danego asortymentu/urządzenia oferowanego przez Wykonawcę. Z uwagi iż, podanie samego modelu czy numeru katalogowego asortymentu/urządzenia nie zawsze pozwala na jego identyfikację, Zamawiający poza wymogiem podania nazwy charakteryzującej urządzenie, wymaga podania faktycznych parametrów technicznych oferowanego asortymentu/urządzenia. Opis stanowi przedmiotowy środek dowodowy, który Wykonawca składa wraz z ofertą (Art.107ust.1p.z.p.) 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD), o których mowa w Rozdziale X (jeżeli dotyczy)

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera w ramach modernizacji i rozbudowy infrastruktury sieci internetowej w DS Merkury i DS Hilton Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Opis: 1. Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera w ramach modernizacji i rozbudowy infrastruktury sieci internetowej w DS Merkury i DS Hilton Uniwersytetu Rzeszowskiego. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ: a) zaproponowane urządzenie musi być nowe, nieużywane, wolne od wad, a jego parametry techniczno funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ; b) zaproponowane oprogramowanie musi być wolne od wad, a jego parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku dostarczenie oprogramowania zapisanego na nośnikach, każdy z takich nośników musi być fizycznie nowy, posiadać kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacyjną (oryginalnie zapakowany, zabezpieczony taśmą, nieposiadający śladów otwierania i użytkowania). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji nie krótszej niż: 36 miesiące gwarancji na wykonany cały przedmiot zamówienia, w tym wszystkie urządzenia liczonej od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia 4. Zgodnie z art. 257 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Wewnętrzny identyfikator: Sprzedaż i dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń internetowych oraz serwera w ramach modernizacji i rozbudowy infrastruktury sieci internetowej w DS Merkury i DS Hilton Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Główna klasyfikacja (cpv): 30200000 Urządzenia komputerowe
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 30236000 Różny sprzęt komputerowy

CPV: 30200000, 30236000

Dokument nr: 126672-2025, DZP.UR.261.07.2025

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 02/04/2025 10:15:00 (UTC+1)
Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego - platformy zakupowej Zamawiającego

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 02/04/2025 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 60 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Rzeszów
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów, POLSKA

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 02/04/2025
Okres obowiązywania: 90 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Rzeszowski
Numer rejestracyjny: 813-32-38-822
Adres pocztowy: Aleja Rejtana 16c
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-959
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Uniwersytet Rzeszowski DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
E-mail: jtoczek@ur.edu.pl
Telefon: 48 178721018
Adres strony internetowej: https://www.ur.edu.pl/pl/uniwersytet
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.