Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wyśmierzyce A. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce powiat: białobrzeski Tel, fax. (48) 615 70 03, wew. 107 umwysmierzyce@wysmierzyce.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyśmierzyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel, fax. (48) 615 7 |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,, Budowa remizy wraz ze świetlicą wiejską i izbą pamięci w miejscowości Kostrzyn". IV. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres prac objętych nadzorem przedstawiono w dokumentacji technicznej dostępnej na stronie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4728ef3f-f4a9-4d0e-8f19-cbd64b82d2ba. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i uzupełniających, udzielonych Wykonawcy robót budowlanych przez Zamawiającego w okresie trwania robót budowlanych z zakresu gwarantowanego. 3. Inspektor zobowiązany jest pełnić niezbędne czynności określone niniejszą umową od dnia podpisania umowy i przekazania placu budowy, aż do odbioru ostatecznego i gwarancyjnego łącznie z uczestniczeniem w odbiorach i przeglądach. 4. Nadzór Inwestorski i każdy z Inspektorów nadzoru odpowiedzialny jest za prowadzenie nadzoru robót zgodnie z: a) prawem budowlanym tj. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz.725), b) polskimi normami i normami zharmonizowanymi z UE, c) dokumentacją projektową - projektem budowlanym, wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych itp. 5. Zamawiający jest informowany w ciągu 3 dni roboczych o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót i/lub propozycjach zmiany technologii, harmonogramu realizacji, roszczeniach osób prawnych i fizycznych związanych z realizacją robót. 6. Zamawiający wymaga: 1) obecności Nadzoru Inwestorskiego na budowie w częstotliwości, która zapewni należyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego od dnia rozpoczęcia robót budowlanych tj. min. raz w tygodniu w przypadku inspektora branży wiodącej, a w przypadku inspektorów pozostałych branż minimum raz w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych, 2) stawienia się wskazanego inspektora nadzoru inwestorskiego w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi na uzasadnione wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających niezwłocznego działania ze strony Wykonawcy robót budowlanych. 3) Obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem w dzienniku budowy. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, 2) nadzorowanie robót w taki sposób, aby nadzór był ciągły, skuteczny, nie powodujący (ewentualnych) przestojów, stosownie do wymagań wynikających z dokumentacji projektowej oraz warunków określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń lub sprzętu, opiniowanie i zatwierdzanie m.in. wniosków/ kart materiałowych. 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych pod względem jakości, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót, 6) uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych wszelkich propozycji zmian do projektu i wnioskowanie o zatwierdzenie przez Zamawiającego, uzgadnianie z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego, 7) weryfikacja i potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad (odbiory częściowe i końcowy), 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, dokonania poprawek, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub decyzjami administracyjnymi, 10) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych; 11) monitorowanie postępu robót budowlanych pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym oraz sprawdzanie stanu ich realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym (kontrola zaawansowania robót); 12) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, nienależytym wykonywaniu obowiązków lub wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, 13) opiniowanie składanych przez Wykonawcę robót budowlanych propozycji zmian w treści harmonogramu rzeczowo-finansowego, z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku, gdy Zamawiający w trakcie trwania robót budowlanych podejmie decyzję o zleceniu robót budowlanych objętych prawem opcji, 14) składanie w porozumieniu z Zamawiającym zawiadomień do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz - jeśli dotyczy - innych właściwych organów administracji - o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa, 15) kontrolowanie wypełniania przez Wykonawcę robót budowlanych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów bhp, przeciwpożarowych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, 16) wstrzymywanie robót budowlanych prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu, 17) prowadzenie bieżącej dokumentacji fotograficznej nadzorowanych robót budowlanych, 18) weryfikowanie i opiniowanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją nadzorowanych robót budowlanych przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych, 19) organizowanie w odstępach miesięcznych lub rzadszych (jeśli Wykonawca, Zamawiający oraz Nadzór Inwestorski tak postanowią) narad w siedzibie Zamawiającego lub na budowie, w której udział wezmą Zamawiający, Wykonawca robót budowlanych, w tym kierownik budowy oraz Nadzór Inwestorski, a w razie konieczności również autor dokumentacji projektowej, 20) w szczególnych przypadkach organizowanie lub uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w dodatkowych spotkaniach, naradach, poza spotkaniami miesięcznymi opisanymi w punkcie powyżej. 21) występowanie wraz z Zamawiającym lub - na podstawie pełnomocnictwa - w imieniu Zamawiającego przed organami administracji, instytucjami lub innymi podmiotami trzecimi w sprawach dotyczących nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych, 22) ocenianie w uzgodnieniu z Zamawiającym: materiałów, wyrobów, urządzeń, próbek, powierzchni próbnych przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do zastosowania i w razie konieczności z osobami pełniącymi nadzór autorski; 23) opiniowanie wszelkich propozycji wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, a także zmian w zakresie technologii wykonania robót, zmian w dokumentacji projektowej, zmian parametrów urządzeń lub wyposażenia itp., 24) archiwizowanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej wykonywania nadzoru inwestorskiego oraz przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu wykonywania umowy zawartej z Nadzorem Inwestorskim; 25) potwierdzenie zgodności wpisu kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich nadzorowanych robót budowlanych i przeprowadzeniu z wynikiem pozytywnym wymaganych prób, sprawdzeń i rozruchów; 26) przygotowanie na wniosek Zamawiającego stosownych informacji/ raportów/ sprawozdań dot. stanu realizacji lub postępu robót na każde wezwanie Zamawiającego, 27) monitorowanie i weryfikowanie podmiotów wykonujących roboty tak, aby były one wykonywane wyłącznie przez wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę, zaś w przypadku podwykonawców aby były to wyłącznie podmioty zgłoszone i zaakceptowane przez Zamawiającego, 28) dokonanie analizy dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów w tym dokumentów pozwalających na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy. 29) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 30) czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją robót, proponowanie działań minimalizujących ich negatywny wpływ na realizację zadania. 8. Zakres prac obejmuje również inne usługi dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, nieujęte w dokumentacji postępowania, konieczne do wykonania zamówienia i niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, których wykonanie może wyniknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, niewykraczające poza zapisy dotyczące praw i obowiązków uczestników procesu budowlanego. 9. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany zapewnić na swój koszt zastępcę, posiadającego odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe w przypadku czasowej niemożliwości wykonywania swoich obowiązków. 10. O ustanowieniu zastępcy oraz o przyczynach uzasadniających jego ustanowienie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego. Dokument nr: ROA.271.02.03.2025.KO Składanie ofert: X. Termin i miejsce składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 04.03.2025 r. do godz. 12.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach. Ofertę należy złożyć: ? w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce, pokój 200 (II piętro), ? za pośrednictwem poczty, ? wysłać na adres poczty elektronicznej umwysmierzyce@wysmierzyce.pl Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca niniejszego zamówienia wykonuje usługi przez okres trwania prac związanych z inwestycją pn.: ,, Budowa remizy wraz ze świetlicą wiejską i izbą pamięci w miejscowości Kostrzyn". Planowany termin zakończenia robót do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2025 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Zarządzenia nr 80/2020 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 29 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. W przypadku wydłużenia się czasu prowadzenia robót budowlanych, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do pełnienia swoich obowiązków do czasu odbioru robót budowlanych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. VI. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), dalej jako ,,ustawa". Zgodnie z treścią ww. przepisu: ,,Przepisy art. 7 ust. 1-8 ustawy stosuje się do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy". Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy: ,, Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 2. Spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: - wykażą, że wykonali należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną usługę, która polegała na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej 1 obiektu kubaturowego - budowa, przebudowa lub modernizacja w branży ogólnobudowlanej o wartości robót min. 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy zł 00/100 zł brutto), - dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia min. jedną osobą która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która musi legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne lub im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. VII. Kryteria wyboru: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował będzie się kryterium Cena - waga 100%: 2. Zamawiający dokona wyboru Oferenta, którego oferta nie została odrzucona oraz uzyskała najwięcej punktów. Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 100 punktów. W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w pierwotnie złożonej ofercie. 3. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu wymaganych od Wykonawców 1. Do oferty pod rygorem jej odrzucenia należy załączyć: 1.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2 Wykaz osób wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3. IX. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy. 3. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, nie będą rozpatrywane. 4. Podane w ofercie ceny muszą być cenami jednostkowymi brutto, muszą być wyrażone w walucie polskiej (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Ceny jednostkowe określone w Formularzu ofert nie mogą podlegać jakimkolwiek podwyżkom czy negocjacjom na etapie podpisania umowy i realizacji. 6. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 7. Pozostałe istotne elementy zamówienia zostały zawarte w treści umowy, której projekt jest załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Wprzypadku rozbieżności cen podanych liczbowo i słownie, Zamawiający dla oceny oferty przyjmie zapis słowny. Uwagi: Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyśmierzyc, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce; o Administrator - Burmistrz Wyśmierzyc wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres email: iod@wysmierzyce.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ROA.271.02.03.2025.KO prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1943), dalej ,,ustawa Pzp"; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: XI. Informacje ogólne: Osoba do kontaktu: Katarzyna Ogorzałek - Starszy Specjalista w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach, tel. (48) 615 70 03 wew. 107, e-mail: k.ogorzalek@wysmierzyce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025