Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6023z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej do remontów cząstkowych...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
ul. Lipiańska 4
74-200 Pyrzyce
powiat: pyrzycki
tel.+48 91 88 11 300, tel. 91 88 11 379, fax 91 506 55 00
starostwo@pyrzyce.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Pyrzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.+48 91 88 11 300
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup do 50 ton drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC (KI-65) do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych".
2 Nazwa zamówienia:
Zakup do 50 ton drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC (Kl-65) do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych.
3 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC(Kl-65) do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych emulsją i grysami dróg powiatowych w ilości do 50 ton. Odbiór emulsji odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, transportem własnym i na koszt Zamawiającego w ilościach od 0,7 tony do 2 ton jednorazowo. Do każdego zakupu emulsji asfaltowej Wykonawca dołączy deklaracje zgodności z zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że emulsja asfaltowa odpowiada obowiązującym normom.
Oferowana emulsja asfaltowa parametrami technicznymi i jakościowymi musi odpowiadać Polskiej Normie przenoszącej Normę Europejską PN-EN 13808:2010 - Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych.
2. Szacunkowa wielkość planowanych dostaw to maksymalnie 50 ton w trakcie realizacji umowy.

CPV: 44113600, 44113700

Dokument nr: D.272.3.2.2025.KW

Składanie ofert:
7 Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pyrzycach Ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce lub przesłać skan podpisanej oferty e-mailem na adres starostwo@pyrzyce.pl do dnia 3.03.2025 r. do godz. 13:00

Miejsce i termin realizacji:
9 Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
Z uwagi na wartość zamówienia, do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., póz. 1320) w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy.
3. Zmawiający informuje, że cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy.
Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty zrealizowania danej partii przedmiotu zamówienia.
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4 Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: a posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna w/w warunek udziału za spełniony, jeśli Oferent udokumentuje, że w ostatnich 3 latach (licząc od dnia ogłoszenia przedmiotowego zapytania ofertowego), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował przynajmniej jedną umowę, której przedmiotem była dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC(Kl-65) do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych emulsją i grysami o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa wypełniony - załącznik 2 do niniejszego zapytania wraz z załączeniem dowodów, że dostawa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stawie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
UWAGA:
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
wykluczeniu z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
§ Informacja na temat zakresu wykluczenia:
a) Z postępowania o zamówienie zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
b) Z postępowania wyklucza się wykonawców w stosunku, do których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. póz. 835). Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ww. artykule ustawy.
c) W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy Zamawiającym lub osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy polegające w szczególności na:
a.a uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
a.b posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
a.c pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
a.d pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie Załącznika nr 1 do Zaproszenia - Formularza oferty, metodą graniczną spełnia - nie spełnia.
c) Oferty złożone po terminie składania zostaną odrzucone z postępowania bez ich otwarcia.
6 Kryteria oceny ofert:
Podstawowym kryterium wyboru oferty jest: cena f 100 %)
Ceną braną pod uwagę będzie cena brutto oferty - cena za realizację całości zamówienia.
a) Cena brutto - C
Punkty w kryterium zostaną przyznane zgodnie ze wzorem:
Najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert
C =------------------------------------------------------x 100 pkt.
Cena badanej oferty
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów przyznanych w ramach kryterium wyboru oferty - cena.
W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą najniższą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Cena oferty dodatkowej nie może być wyższa od ceny oferty podstawowej.
10 Powtórzenie czynności lub unieważnienie postępowania:
a) Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma charakter rozeznania rynku pod kątem wyboru najkorzystniejszej oferty. Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Powiatu Pyrzyckiego o zawarcie umowy.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.

Kontakt:
8 Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:
Wszelkie zapytania należy kierować w formie pisemnej na adres:
Powiat Pyrzycki ul. Lipiańska 4 74 - 200 Pyrzyce
Tel. 918811300; fax. 91 50 65 500; lub w formie elektronicznej na adres: email: starostwo@pyrzyce.pl
Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
Katarzyna Wiecha - Planowanie i rozwój sieci drogowej tel. 91 88 11 379, e-mail: k.wiecha@pyrzyce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.