wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku |
Data zamieszczenia: | 2025-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Opinogóra Górna Z. Krasińskiego 4 06-406 Opinogóra Górna powiat: ciechanowski ugopinogora@bip.org.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Opinogóra Górna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek dla zadania dotyczącego adaptacji pomieszczeń po banku pod żłobek gminny. Zakres robót obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe; 2) budowa ścian działowych; 3) wykonanie tynków, malowania; 4) montaż płytek ceramicznych i sufitów podwieszonych; 5) odnowienie istniejącej balustrady schodowej; 6) montaż stolarki drzwiowej; 7) wymiana istniejącej podłogi; 8) instalacja sanitarna doziemna; 9) instalacja kanalizacji sanitarnej i wodociągowej; 10) instalacje elektryczne; 11) instalacja wentylacji; 12) instalacja c.o.; 13) wycieraczki zewnętrzne Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz: Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9a Projekt budowlany Załącznik Nr 10a Przedmiar robót Zagospodarowanie terenu Zakres robót obejmuje: 1) montaż urządzeń placu zabaw; 2) ogrodzenie panelowe placu zabaw; 3) budowa nawierzchni (kostka betonowa, piasek) 4) założenie miejscowo trawnika na placu zabaw; 5) wycinka drzew. Zamawiający jest obecnie na etapie uzyskiwania zezwolenia na usunięcie drzew. Szacuje się, że zezwolenie będzie uzyskane w maju 2025 r. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz: Załącznik Nr 8d Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9b Projekt budowlany Załącznik Nr 10b Przedmiar robót CPV: 45214100-1, 45000000-7,45410000-4,45420000-7,45430000-0,45440000-3, 45000000-7,43325000-7,45112723-9,45100000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00132477, RIOŚ.Z.271.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64e20699-978a-4009-993b-fabb948fbbcb 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Szczegółowe wymagania zostały opisane w rozdziale pn.: "Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej " swz. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Opinogórze Górnej reprezentowany przez Wójta Gminy Opinogóra Górna, z siedzibą Ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. Kontakt osobisty z administratorem możliwy jest w każdy dzień urzędu w godz.ch w godz. 8:00-16:00. Inne możliwości kontaktu to tel./fax. (23) 673 61 10 i poczta e-mail ugopinogora@bip.org.pl; 2) administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@opinogoragorna.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej"; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp"; 5) zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do: a) administratora danych, b) inspektora ochrony danych, c) Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Zgłoszenie skargi może być dokonane poprzez: Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2 (00-193) Warszawa, tel.: 22 531 03 00, fax.: 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl . 8) dla podmiotów składających ofertę podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane; 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 10) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą ,,Prawo zamówień publicznych". 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski" na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025