Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku

Data zamieszczenia: 2025-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna
Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna
powiat: ciechanowski
ugopinogora@bip.org.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Opinogóra Górna
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa części budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek dla zadania dotyczącego adaptacji pomieszczeń po banku pod żłobek gminny.
Zakres robót obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe;
2) budowa ścian działowych;
3) wykonanie tynków, malowania;
4) montaż płytek ceramicznych i sufitów podwieszonych;
5) odnowienie istniejącej balustrady schodowej;
6) montaż stolarki drzwiowej;
7) wymiana istniejącej podłogi;
8) instalacja sanitarna doziemna;
9) instalacja kanalizacji sanitarnej i wodociągowej;
10) instalacje elektryczne;
11) instalacja wentylacji;
12) instalacja c.o.;
13) wycieraczki zewnętrzne
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz:
Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 9a Projekt budowlany
Załącznik Nr 10a Przedmiar robót
Zagospodarowanie terenu
Zakres robót obejmuje:
1) montaż urządzeń placu zabaw;
2) ogrodzenie panelowe placu zabaw;
3) budowa nawierzchni (kostka betonowa, piasek)
4) założenie miejscowo trawnika na placu zabaw;
5) wycinka drzew. Zamawiający jest obecnie na etapie uzyskiwania zezwolenia na usunięcie drzew. Szacuje się, że zezwolenie będzie uzyskane w maju 2025 r.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz:
Załącznik Nr 8d Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 9b Projekt budowlany
Załącznik Nr 10b Przedmiar robót

CPV: 45214100-1, 45000000-7,45410000-4,45420000-7,45430000-0,45440000-3, 45000000-7,43325000-7,45112723-9,45100000-8

Dokument nr: 2025/BZP 00132477, RIOŚ.Z.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64e20699-978a-4009-993b-fabb948fbbcb
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegółowe wymagania zostały opisane w rozdziale pn.: "Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej " swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Opinogórze Górnej reprezentowany przez Wójta Gminy Opinogóra Górna, z siedzibą Ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna. Kontakt osobisty z administratorem możliwy jest w każdy dzień urzędu w godz.ch w godz. 8:00-16:00. Inne możliwości kontaktu to tel./fax. (23) 673 61 10 i poczta e-mail ugopinogora@bip.org.pl;
2) administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@opinogoragorna.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp";
5) zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do:
a) administratora danych,
b) inspektora ochrony danych,
c) Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Zgłoszenie skargi może być dokonane poprzez: Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2 (00-193) Warszawa, tel.: 22 531 03 00, fax.: 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl .
8) dla podmiotów składających ofertę podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą ,,Prawo zamówień publicznych".
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-21 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski" na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.