Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa drogi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi

Data zamieszczenia: 2025-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SZULBORZE WIELKIE
ul. Romantyczna 2
07-324 Szulborze Wielkie
powiat: ostrowski
gmina@ugszulborze.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Szulborze Wielkie
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo".
W ramach zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię asfaltową z poboczami o parametrach:
o Przebudowywany odcinek km 0+000 do km 0+993,63
o Obciążenie - 11,5 t/oś.
o Prędkość projektowana 30 km/h
o Spadki poprzeczne 2% daszkowe
o Spadki podłużne dostosowane do wjazdów na posesje
o Kategoria ruchu - KR 2
o Jezdnia o nawierzchni asfaltowej 5,0/3,5 m.
o Zjazdy do posesji nawierzchnia asfaltowa szer. min 3,5 m.
o Zjazdy na działki niezabudowane z kruszywa łamanego szer. 3,5/5,0 m.
o Pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym szer. 0,75 m w trudnych warunkach zostanie zmniejszone, lecz nie mniej niż 0,50 m. Zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz.U.2022.0.1518 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych § 23 punkt 10 podpunkt 5

CPV: 45233120-6

Dokument nr: 2025/BZP 00132770, Fn.271.4.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac6aabde-e915-401a-8757-16f3a685fd76
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-20 11:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

Wymagania:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Banku Spółdzielczym o/Zaręby Kościelne 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009, tytułem: wadium w postępowaniu Fn.271.4.2025 ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo".
W ramach zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię asfaltową z poboczami o parametrach:
o Przebudowywany odcinek km 0+000 do km 0+993,63
o Obciążenie - 11,5 t/oś.
o Prędkość projektowana 30 km/h
o Spadki poprzeczne 2% daszkowe
o Spadki podłużne dostosowane do wjazdów na posesje
o Kategoria ruchu - KR 2
o Jezdnia o nawierzchni asfaltowej 5,0/3,5 m.
o Zjazdy do posesji nawierzchnia asfaltowa szer. min 3,5 m.
o Zjazdy na działki niezabudowane z kruszywa łamanego szer. 3,5/5,0 m.
o Pobocza gruntowe ulepszone kruszywem łamanym szer. 0,75 m w trudnych warunkach zostanie zmniejszone, lecz nie mniej niż 0,50 m. Zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz.U.2022.0.1518 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych § 23 punkt 10 podpunkt 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320).
1) Zakres takich zamówień może obejmować w szczególności:
a) Wykonanie kolejnych odcinków dróg w tej samej technologii.
b) Wzmocnienie istniejących nawierzchni - uzupełnienie warstw konstrukcyjnych, zwiększenie grubości warstwy nośnej lub stabilizacja podłoża.
c) Budowę dodatkowych zjazdów - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych na przyległe działki.
d) Roboty związane z odwodnieniem drogi - budowę lub przebudowę rowów odwadniających, przepustów, umocnień skarp.
e) Poprawę bezpieczeństwa ruchu - montaż oznakowania pionowego i poziomego, barier energochłonnych, progów zwalniających.
f) Zagęszczenie i utwardzenie poboczy - poszerzenie drogi, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.
g) Prace naprawcze - usuwanie uszkodzeń nawierzchni, remonty cząstkowe drogi.
h) Uzupełnienie i stabilizację podłoża - dodatkowe roboty ziemne związane z poprawą nośności gruntu.
2) Zasady realizacji zamówień podobnych:
a) Zamawiający każdorazowo przeprowadzi analizę zasadności i zgodności udzielenia zamówienia z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Wykonawca pierwotnego zamówienia zostanie powiadomiony o zamiarze udzielenia zamówienia z wolnej ręki w formie pisemnej, wraz z uzasadnieniem i szczegółowym zakresem robót.
c) Zamawiający będzie żądał, aby zamówienia podobne były realizowane na takich samych zasadach jakościowych i organizacyjnych, jak pierwotne zamówienie.
3) Szczegółowe informacje o udzieleniu zamówienia w trybie z wolnej ręki będą udostępniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem zasad przejrzystości i jawności postępowania.
4) Zamawiający przewiduje, że wartość podobnych robót budowlanych nie przekroczy 30% wartości szacunkowej zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. (jeden milion zł. 00/100 gr.)
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości min. 0,8 km każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów spełnianie warunków wskazanych w Rozdz. 8 ust. 1 pkt 2 Wykonawcy wykazują łącznie.
b) wskaże osobę(by), która będzie brała udział w realizacji zamówienia w postaci kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń o specjalności drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: do oferty należy dołączyć oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Banku Spółdzielczym o/Zaręby Kościelne 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009, tytułem: wadium w postępowaniu Fn.271.4.2025 ,,Przebudowa drogi gminnej relacji Świerże-Leśniewek - Leśniewo". Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-04-18

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.