Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Urządzenie terenów zieleni - nasadzenia drzew i krzewów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Urządzenie terenów zieleni - nasadzenia drzew i krzewów

Data zamieszczenia: 2025-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska
ul. Lwowska 28A
38-400 Krosno
powiat: Krosno
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075281
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
KSL.7031.6.2025.MG2 Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - nasadzenia drzew i krzewów
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - nasadzenia drzew i krzewów Sadzenie drzew i krzewów wg zapisów Specyfikacji 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:
- zakup i dostarczenie sadzonek 117 szt. drzew iglastych i liściastych oraz 102 szt. sadzonek krzewów;
- nasadzenie drzew (wyznaczenie miejsca pod drzewo, wykopanie dołów o wymiarach min. 70x70x70 cm, transport i wyładowanie drzewa, posadzenie drzewa z zaprawą dołu ziemią urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi);
- podlanie posadzonych drzew wodą w ilości min. 20 l każde;
- uformowanie misek pod drzewami i wyściółkowanie misek mieloną korą warstwą o grubości 10 cm;
- zabezpieczenie nasadzonych drzew liściastych (z wyłączeniem grabów `Fastigiata`) - opalikowanie systemem `Lędziny`;
- zabezpieczenie nasadzonych grabów `Fastigiata` - opalikowanie dwoma palikami, podwiązanie taśmą;
- nasadzenie krzewów (wyznaczenie miejsca, przygotowanie terenu, wykopanie dołów, transport i wyładowanie krzewów, posadzenie krzewów z zaprawą dołu ziemią urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi, założenie agrowłókniny, obsypanie korą ogrodową, podlanie);
- podlewanie posadzonych roślin do końca sezonu wegetacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik nr 2), a sposób realizacji jest opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).

CPV: 77310000-6, 77211600-8

Dokument nr: ID 1075281, KSL.7031.6.2025.MG2

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
2025-03-14 10:30:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075281
Składania
2025-03-14 10:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
KSL.7031.6.2025.MG2 Krosno, dnia 10.03.2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
,,Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna - nasadzenia drzew i krzewów"
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:
- zakup i dostarczenie sadzonek 117 szt. drzew iglastych i liściastych oraz 102 szt. sadzonek krzewów;
- nasadzenie drzew (wyznaczenie miejsca pod drzewo, wykopanie dołów o wymiarach min. 70x70x70 cm, transport i wyładowanie drzewa, posadzenie drzewa z zaprawą dołu ziemią urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi);
- podlanie posadzonych drzew wodą w ilości min. 20 l każde;
- uformowanie misek pod drzewami i wyściółkowanie misek mieloną korą warstwą o grubości 10 cm;
- zabezpieczenie nasadzonych drzew liściastych (z wyłączeniem grabów `Fastigiata`) - opalikowanie systemem `Lędziny`;
- zabezpieczenie nasadzonych grabów `Fastigiata` - opalikowanie dwoma palikami, podwiązanie taśmą;
- nasadzenie krzewów (wyznaczenie miejsca, przygotowanie terenu, wykopanie dołów, transport i wyładowanie krzewów, posadzenie krzewów z zaprawą dołu ziemią urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi, założenie agrowłókniny, obsypanie korą ogrodową, podlanie);
- podlewanie posadzonych roślin do końca sezonu wegetacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik nr 2), a sposób realizacji jest opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz załadunku i transportu odpadów.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia.
3. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie - 30.04.2025 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował (lub realizuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na sadzeniu drzew i krzewów, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł brutto (w przypadku wykonania kilku usług kwotę można sumować, przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 30 000 zł, dwie usługi o wartości 15 000 zł, itd.). Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
- co najmniej jedną osobą, która posiada minimum wykształcenie średnie z zakresu ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową przy konserwacji, pielęgnacji i wycince drzew,
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 4),
c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3),
d) warunki prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5),
e) dokument gwarancyjny (załącznik nr 6).
3.3. Dokumenty wymienione powyżej należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła ,,za zgodność z oryginałem" lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium - wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 14.03.2025 r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzkiej 5, pokój nr 213, w dniu 14.03.2025 r. o godz. 10.30.
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (załącznik nr 4), klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3), warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5) i dokumentem gwarancyjnym (załącznik nr 6).
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Galicka -
Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. - pt od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 670, e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl
11. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna,
2. Załącznik nr 2 - formularz ofertowy z przedmiarem robót,
3. Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
4. Załącznik nr 4 - wykaz wiedzy i doświadczenia,
5. Załącznik nr 5 - warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,
6. Załącznik nr 6 - dokument gwarancyjny.
12. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 670
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie - 30.04.2025 r Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Użytkownik
Magdalena Galicka
Organizacja
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska
ul. Lwowska 28A
38-400 Krosno
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all
Wiadomość do zamawiającego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.