Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego |
Data zamieszczenia: | 2025-03-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Gminy i Miasta Nisko Plac Wolności 14 37-400 Nisko powiat: niżański tel. (15) 8415640 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (15) 8415640 |
Termin składania ofert: | 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku". 1.1 Ogólne warunki przedmiotu zamówienia: 1) Montaż oznakowania będzie odbywał się sukcesywnie wg zleceń Zamawiającego 2) Wszystkie materiały użyte do wykonania zadania Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy w tym warunki gwarancji i rękojmi za wady określają odpowiednie zapisy w Załączniku nr 2 - Projekt umowy. 4) Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Formularz oferty. 5) Podane w przedmiarze robót ilości robót są ilościami szacunkowymi, zarazem maksymalnymi. Z tytułu nie wykonania całości zakresu robót nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Dokument nr: ZP.271.1.9.2025 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: 1) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa" NIE OTWIERAĆ przed: 17.03.2025r. godz. 11:00". 2) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 17.03.2025r. do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37- 400 Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta). Miejsce i termin realizacji: Przedmiot zamówienia będzie wykonywany sukcesywnie w terminie 7 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. 4. Sposób przygotowania oferty: 1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz oferty, należy wycenić wszystkie elementy w formularzu ofertowym. 2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, 3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, 4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert, Strona 2 z 4 5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, 6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa, 7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia, 8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane) - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej 9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. 11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Projekt umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr 2 / 2021 Burmistrza Gminy i Miasta Nisko z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 złotych. udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, www.bip.nisko.pl Strona 3 z 4 10. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) - RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO - obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, 4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą: a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy) b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu; 6) Posiada Pani/Pan prawo: - dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO, - prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO, - prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, - prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 7) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO, - na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Strona 4 z 4 10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1) pod względem merytorycznym - Daniel Dybka tel. (15) 8415640, 2) pod względem formalno-prawnym - Michał Farion tel. (15) 8415661, m.farion@nisko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025