Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego

Data zamieszczenia: 2025-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Burmistrz Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
powiat: niżański
tel. (15) 8415640
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 8415640
Termin składania ofert: 2025-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Montaż oznakowania pionowego i urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na
drogach gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko w 2025 roku".
1.1 Ogólne warunki przedmiotu zamówienia:
1) Montaż oznakowania będzie odbywał się sukcesywnie wg zleceń
Zamawiającego
2) Wszystkie materiały użyte do wykonania zadania Wykonawca zabezpiecza we
własnym zakresie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy w tym warunki
gwarancji i rękojmi za wady określają odpowiednie zapisy w Załączniku nr 2 -
Projekt umowy.
4) Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Formularz
oferty.
5) Podane w przedmiarze robót ilości robót są ilościami szacunkowymi, zarazem
maksymalnymi. Z tytułu nie wykonania całości zakresu robót nie przysługują
Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

Dokument nr: ZP.271.1.9.2025

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
1) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na Montaż oznakowania
pionowego i urządzeń bezpieczeństwa" NIE OTWIERAĆ przed: 17.03.2025r.
godz. 11:00".
2) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 17.03.2025r. do godz. 11:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-
400 Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta).

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany sukcesywnie w terminie 7 miesięcy od
daty podpisania umowy.

Wymagania:
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie
stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże
się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1
Formularz oferty, należy wycenić wszystkie elementy w formularzu
ofertowym.
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie
zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
Strona 2 z 4
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego
pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania
zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub
centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek
cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z
kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem
przez osoby do tego umocowane) - nie dotyczy osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie
potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do
oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie,
posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.
11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Projekt
umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków
prawnych i finansowych z tego tytułu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru
którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez
ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w
Zarządzeniu nr 2 / 2021 Burmistrza Gminy i Miasta Nisko z dnia 12 stycznia 2021 r.
w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza
130 000 złotych. udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w
Nisku, www.bip.nisko.pl
Strona 3 z 4
10. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych
osobowych) - RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta
Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w
Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych
osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i
Miasta w Nisku.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO -
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie
obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
(jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy)
b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie
zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie
zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas
trwania projektu;
6) Posiada Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO,
- prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO,
- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń
obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.
Strona 4 z 4
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się
poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji
międzynarodowej.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) pod względem merytorycznym - Daniel Dybka tel. (15) 8415640,
2) pod względem formalno-prawnym - Michał Farion tel. (15) 8415661,
m.farion@nisko.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.