Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz aktualizacja Programu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz aktualizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2025-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gorzyce
ul. Sandomierska 75
39-432 Gorzyce
powiat: tarnobrzeski
przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Gorzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest oraz aktualizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce wraz z aktualizacją w ,,Bazie Azbestowej".
2. Zamówienie udzielane jest w częściach:
1) Zadanie nr 1 - wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego i wprowadzenie danych z aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego do Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl),
2) Zadanie nr 2 - Aktualizację ,,Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gorzyce" wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko dla Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce" podjętego Uchwałą Rady Gminy Gorzyce Nr IX/36/2011 z dnia 31 maja 2011 r.
3. Efekt końcowy zadania stanowić będą:
1) W ramach realizacji zadania polegającego na wykonaniu aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczącej osób fizycznych - wyniki aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest, sporządzone i wprowadzone do Bazy Azbestowej.
2) W ramach realizacji zadania polegającego na wykonaniu aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczącej osób prawnych - pismo do właściwego Urzędu Marszałkowskiego przekazującego z wynikami aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczącej osób prawnych wraz z numerami działek ewidencyjnych i obrębów ewidencyjnych.
3) W ramach realizacji zadania polegającego na opracowaniu aktualizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce opracowanie dokumentu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi ,,Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032" (wersja papierowa i elektroniczna).
4. W ramach inwentaryzacji dot. osób fizycznych, Wykonawca;
1) Weryfikuje informacje o wyrobach zawierających azbest zawarte
w Bazie Azbestowej pod kątem ich zgodności z aktualną inwentaryzacją i aktualizuje w Bazie Azbestowej, w szczególności w zakresie: miejscowości, ulicy, numeru domu, numeru działki ewidencyjnej, numeru obrębu ewidencyjnego oraz rodzaju wyrobu, ilości wyrobu, ilości odpadów zawierających azbest przekazanych do unieszkodliwienia.
2) Wprowadza nowe informacje o wyrobach zawierających azbest do Bazy Azbestowej.
3) Wprowadza nowe lub zweryfikowane informacje o wyrobach zawierających azbest do Bazy Azbestowej wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego oraz nadanymi przez system Bazy Azbestowej identyfikatorami: lokalizacji oraz wyrobu (pliki SHP).
4) Korzysta w celu podniesienia jakości przygotowywanych plików SHP, z obrysów budynków pozyskanych z rejestru danych BDOT10k zawierającego dokładne geometrie budynków.
5) Zgłasza w przypadku braku możliwości zaktualizowania informacji o wyrobie zawierającym azbest rekord do usunięcia za pośrednictwem systemu Bazy Azbestowej wraz z uzasadnieniem.
6) W przypadku, gdy wyrób zawierający azbest został unieszkodliwiony i informacja taka nie została wprowadzona do Bazy Azbestowej, dodaje taką informację do Bazy Azbestowej poprzez edycję rekordu istniejącego w Bazie Azbestowej.
7) Po zakończeniu prac związanych z wprowadzaniem wyników przeprowadzonej inwentaryzacji do Bazy Azbestowej, weryfikuje wszystkie wykazane w Bazie Azbestowej rekordy lokalizacji wyrobów zawierających azbest.
8) Przedkłada Zamawiającemu arkusze inwentaryzacyjne wyrobów azbestowych wraz z dokumentacją fotograficzną (CD/DVD).
5. W ramach inwentaryzacji dot. osób prawnych, Wykonawca:
1) Opracowuje wyniki inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest dotyczące osób prawnych w zestawieniu tabelarycznym, które zawiera dane o wyrobach zawierających azbest z Bazy Azbestowej wraz z adnotacją, co do ich poprawności ze wskazaniem nieprawidłowości oraz dane o zinwentaryzowanych wyrobach zawierających azbest, a nie ujętych dotychczas w bazie azbestowej.
2) Zapewnia jednoznaczną identyfikacje danych osób prawnych poprzez ujęcie w tych danych nazwy, adresu nr REGON lub nr NIP.
3) Przekazuje (za pośrednictwem Zamawiającego) zestawienie tabelaryczne do właściwego Urzędu Marszałkowskiego, bez wprowadzania ich do Bazy Azbestowej.
8. Informacje dotyczące Gminy Gorzyce:
1) Liczba mieszkańców wg ewidencji ludności - stan na dzień 31.12.2024 r.: 12 500 osób.
2) Powierzchnia Gminy: 69,36 km2.
3) Liczba sołectw: 8.
4) Rodzaj gminy: wiejska.
5) TERYT gminy 182002.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 27.03.2025 r. do godz. 15:30.
VIII. Informacja na temat miejsca i formy składania ofert:
Oferty należy składać w:
1) formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Gorzyce, Ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, Biuro Obsługi Mieszkańca (sekretariat),
2) postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl .

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
1) Zadanie nr 1 zostanie wykonane i przekazane Zamawiającemu do dnia:
30 września 2025 r.
2) Zadanie nr 2 zostanie wykonane i przekazane Zamawiającemu do dnia:
28 listopada 2025 r.

Wymagania:
6. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) pomocy w opracowaniu sprawozdania końcowego z realizacji zadania,
2) udziału w posiedzeniu 1 komisji lub 1 obradach sesji dotyczących uchwalania dokumentu,
3) rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji:
a) zapewnienia jakości inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest i przeprowadzenia jej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 r. Nr 71, poz. 649 oraz z 2010 r. Nr 162, poz. 1089) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31),
b) w przypadku stwierdzenia wad przez Ministra Rozwoju i Technologii w wykonaniu zadania - do ich usunięcia w terminie 3 dni roboczych od otrzymania takiej informacji.
7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego zapytania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
CZĘŚĆ I
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech
aktualizacji/inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.
CZĘŚĆ II
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech
aktualizacji/,,Programów usuwania wyrobów zawierających azbest.

V. Kryteria oceny ofert i informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100,00 pkt.

VI. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert:
Nazwa kryterium:
1) najniższa cena ofertowa (PC) = 100 punktów,
Najniższa cena ofertowa (PC) - ocena będzie następowała wg wzoru:
PC = (CN÷CO) x 100,
gdzie:
CN - cena oferty najniższej,
CO - cena oferty badanej
2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów (P).
2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu do Zamawiającego.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Oferta musi mieć formę pisemną lub postać elektroniczną i powinna być sporządzona w języku polskim.
2. Ofertę należy zaopatrzyć własnoręcznym podpisem lub w przypadku postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy, bądź osób uprawnionych do składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
3. Wszelkie poprawki w ofertach muszą być naniesione czytelnie, poprzez przekreślenie oraz naniesienie obok prawidłowej treści bądź wartości opatrzonej własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby upoważnionej (parafka) oraz podaniem daty dokonania poprawki.
4. Bez względu na wynik zapytania ofertowego, wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Zamawiający wymaga porozumiewania się za pomocą poczty elektronicznej. Oświadczenia i wnioski będą kierowane na adres poczty elektronicznej:
przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Krzysztof Bartoszek.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.