Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i modernizacja hali produkcyjnej wraz z montażem instalacji OZE, pompą ciepła i innymi niezbędnymi elementami |
Data zamieszczenia: | 2025-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MASTER PACK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Wopistów 15 B 41-215 Sosnowiec powiat: Sosnowiec przetargi@masterpack.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/220869 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | 75 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i modernizacja hali produkcyjnej wraz z montażem instalacji OZE, pompą ciepła i innymi niezbędnymi elementami Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01A9/23 - Wykonanie robót budowlanych wraz z zakupem specjalistycznego wyposażenia sprzętowego na potrzeby powstania Centrum Usług Poligraficzno-Reklamowych Część 1 Zaprojektowanie i modernizacja hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i modernizacja hali produkcyjnej wraz z montażem instalacji OZE, pompą ciepła i innymi niezbędnymi elementami na potrzeby Centrum Usług Poligraficzno-Reklamowych. Nieruchomość położona jest w Sosnowcu przy Ul. Szymanowskiego 59 na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1622/3, 2888/1, 2889/1, 1917/3, 1733/4, 2891/4, 1760/2, 2890/4. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektów techniczno-wykonawczych i kompleksowe wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, termomodernizacyjnych oraz wykończeniowych, wyszczególnionych w Zestawieniu prac, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Zamawiający posiada ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę dla przedmiotowej inwestycji. Przedmiot zamówienia należy zrealizować: - w oparciu o istniejący Projekt Budowlany - część opisowa oraz rysunkowa, - zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 173/24 z 25 lipca 2024 roku, - zgodnie z zakresem przedstawionym w Zestawieniu prac, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego, - w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty techniczno-wykonawcze, sporządzone przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia, - zgodnie z postanowieniami Umowy na wykonanie robót budowlanych. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zapewni m. in.: 1. dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac, zgodnie z dokumentacją projektową, 2. rozładunek dostaw wszelkich materiałów, 3. transport wewnętrzny materiałów z placów składowych, 4. personel w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, 5. sprzęt montażowy w ilości i w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, 6. wykonanie dokumentacji techniczno-wykonawczej, 7. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 8. przygotowanie instrukcji użytkowania, 9. przeniesienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji, o której mowa w punktach 6,7,8 powyżej, 10. usunięcie i zagospodarowanie/utylizację przez Wykonawcę wszelkich odpadów powstałych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2022 r., poz. 1378 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. aktów prawnych. Wykonawca, wykonując przedmiotowe roboty budowlane zobowiązany jest do zastosowania materiałów budowlanych posiadających wymagane przepisami prawa normy, aprobaty, certyfikaty, atesty itp. Materiały te, muszą być w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). Przedsięwzięcie musi być przeprowadzane zgodnie z Dyrektywą dotyczącą charakterystyki energetycznej budynków (Dyrektywa 2018/844/UE). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025 i załącznikach. CPV: 09331200-0, 09332000-5, 31121110-4, 31158100-9, 31430000-9, 42511110-5, 45000000-7, 45310000-3, 45311000-0, 45330000-9 Dokument nr: 2025-91498-220869, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-04-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Sosnowiec Gmina Sosnowiec Miejscowość Sosnowiec Wymagania: Zamówienia uzupełniające Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych dostaw lub usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej Umowy, zgodnie z par. 18 załączonego wzoru Umowy na zaprojektowanie i roboty budowlane, stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert 2 (dwóch) realizacji w zakresie budowy lub modernizacji budynków usługowo-magazynowych lub hal przemysłowych o wartości co najmniej 5 000 000 złotych netto każda z realizacji. Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót zrealizowanych przez Wykonawcę, zamieszczonego w punkcie II. a) Formularza ofertowego oraz na podstawie referencji lub innych dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. nie zalegają z opłacaniem składek ZUS lub KRUS, 2. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat, Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS/KRUS, wydanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ogłoszenia postępowania. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych powyżej, obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę, wraz z tłumaczeniem na język polski. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis I. WYMAGANIA PODSTAWOWE 1. Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego dokumentację projektową. 2. Warunkiem przekazania dokumentacji projektowej jest przesłanie przez Oferenta Umowy o zachowaniu poufności, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania. 3. Umowa o zachowaniu poufności musi zostać dostarczona w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument opatrzony podpisem elektronicznym, wysłanym na adres mailowy przetargi@masterpack.pl 4. Umowa o zachowaniu poufności musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania podmiotu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym. 5. Po otrzymaniu ww. Umowy dokumentacja projektowa zostanie udostępniona (w wersji elektronicznej) na wskazany w Umowie adres poczty elektronicznej Wykonawcy. II. WADIUM 1. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wpłacenie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 75 000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) w formie: a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego, lub b) gwarancji bankowej, lub c) gwarancji ubezpieczeniowej, dołączając do oferty stosowny dokument potwierdzający powyższe. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. W przypadku niewniesienia wadium we wskazanym powyżej terminie, oferta zostaje odrzucona, jako niespełniająca warunków udziału w postępowaniu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: a) upływu terminu związania ofertą, b) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot, zwraca Wadium Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) którego oferta została odrzucona, c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. WYKLUCZENIA: 1. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz w rozporządzeniu (UE) 2022/576. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego otwarto proces likwidacyjny lub upadłościowy. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska: a) będącego osobą fizyczną, skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) będącego osobą fizyczną, prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny, c) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną. d) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie przeciwko środowisku. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy sporządzić na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dopuszcza się skan oferty podpisanej własnoręcznie lub ofertę podpisaną podpisem elektronicznym). 2. ,,Formularz ofertowy" nie może być modyfikowany przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z Formularzem ofertowym: A. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. B. Zestawienie prac (załącznik nr 2) C. Harmonogram rzeczowo-finansowy prac. D. Referencje lub inne dowody wykonania prac wymienionych w punkcie II. a) Formularza ofertowego, potwierdzające ich wartość i termin wykonania. E. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania. F. Zaświadczenie z właściwej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania. G. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych w punktach E i F powyżej obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów sporządzonych w językach obcych obowiązkowe jest załączenie ich tłumaczenia na język polski. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-03-19 Data ostatniej zmiany 2025-03-19 20:45:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 98% Opis metody przyznawania punktów w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025 Czy kryterium cenowe NIE Opis Zastosowanie rozwiązań proekologicznych w procesie realizacji zamówienia - 2% Opis metody przyznawania punktów w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 1/2025 Kontakt: Osoby do kontaktu Artur Bujoczek tel.: e-mail: przetargi@masterpack.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025