Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCVV z dostawą serwera |
Data zamieszczenia: | 2025-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju Jerzmanice-Zdrój 20 59-500 Jerzmanice-Zdrój powiat: złotoryjski 768783858 kierownik@jerzmanice.oow.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jerzmanice-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 768783858 |
Termin składania ofert: | 2025-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCVV z dostawą serwera w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Jerzmanicach-Zdroju Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCTV z dostawą serwera . Kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Montaż 8 sztuk kamer na dotychczasowym okablowaniu; 2) Wykonanie dodatkowego okablowania i montaż 6 kamer; 3) Rozbudowa wyposażenia punktu dystrybucyjnego o dodatkowe przełączniki sieciowe, zasilacz z akumulatorem oraz rozdzielacze napięcia; 4) DOSTAWA i montaż wraz z uruchomieniem serwera systemu dozoru wizyjnego; 5) DOSTAWA i montaż wraz z uruchomieniem 3 stacji roboczych; 6) DOSTAWA 6 kamer ,,serwisowych". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - projekt powykonawczy. 3. Pozostałe warunki zamówienia określają Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik 3 do SWZ. 4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach ,z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń stanowiących docelowo jeden spójny system dozoru wizyjnego. Podział zamówienia uniemożliwiałby osiągnięcie niezbędnej kompatybilności urządzeń oraz skuteczną egzekucję zobowiązań gwarancyjnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający oświadcza, iż nie posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 8. Zamawiający przewiduje konieczności złożenia oferty po: odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej . Szczegółowy opis zamieszczony został w dokumentacji technicznej CPV: 48822000-6, 35120000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00156243, OOW-ADM.261.569.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 16:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afc27439-f12f-4693-9aa1-62779dd1464e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.e-zamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 zdnia27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,, Rozbudowę systemu telewizji przemysłowej CCTV z dostawą serwera w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Jerzmanicach-Zdroju ,,prowadzonym w trybie podstawowym; 2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2019 r.poz.2019 z późn. zm.),dalej,, ustawa Pzp"; 1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 4) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 5) Wykonawcy nie przysługuje: - W związku z art.17ust.3lit.b, RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. CRODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art.13 ust. i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 zdnia27kwietnia2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,, Rozbudowę systemu telewizji przemysłowej CCTV z dostawą serwera w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Jerzmanicach-Zdroju ,,prowadzonym w trybie podstawowym; 2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2019 r.poz.2019 z późn. zm.),dalej,, ustawa Pzp"; 1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 4) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 5) Wykonawcy nie przysługuje: - W związku z art.17ust.3lit.b, RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. CRODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-03 16:00 Miejsce składania ofert: forma elektroniczna; platforma e zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OOW-ADM.261.569.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCTV z dostawą serwera . Kompleksowa realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Montaż 8 sztuk kamer na dotychczasowym okablowaniu; 2) Wykonanie dodatkowego okablowania i montaż 6 kamer; 3) Rozbudowa wyposażenia punktu dystrybucyjnego o dodatkowe przełączniki sieciowe, zasilacz z akumulatorem oraz rozdzielacze napięcia; 4) Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem serwera systemu dozoru wizyjnego; 5) Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 3 stacji roboczych; 6) Dostawa 6 kamer ,,serwisowych". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - projekt powykonawczy. 3. Pozostałe warunki zamówienia określają Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik 3 do SWZ. 4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach ,z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń stanowiących docelowo jeden spójny system dozoru wizyjnego. Podział zamówienia uniemożliwiałby osiągnięcie niezbędnej kompatybilności urządzeń oraz skuteczną egzekucję zobowiązań gwarancyjnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający oświadcza, iż nie posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 8. Zamawiający przewiduje konieczności złożenia oferty po: odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej . Szczegółowy opis zamieszczony został w dokumentacji technicznej 4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość usunięcia usterki 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zgodnie z SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: zgodnie z SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: określone w SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z SWZ i ustawa prawo zamówień publicznych 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość usunięcia usterki 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025