dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pokrycia dachu płaskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Augusta hr. Cieszkowskiego w Luboniu ul. Żabikowska 40 62-030 Luboń powiat: poznański tel: 61 8130 392 fax: 61 8130 392, tel 602 267 476 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Luboń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 61 8130 392 fax |
Termin składania ofert: | 2025-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Wykonanie prac remontowo-budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Luboniu według zakresu prac. ,,Roboty remontowo-renowacyjne - Modernizacja pokrycia dachu płaskiego " II Opis przedmiotu zamówienia 1. Specyfika głównych wymagań a) Prace należy wykonać w okresie od dnia 10 04 .br. do dnia 10 06 .br b) Zakres prac remontowo-budowlanych : - Remont Pokrycia Dachu : Remont sektora nr 6 - Demontaż instalacji odgromowej na dachu m - 86,40 , - Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim na papie na betonie szt. - 62 , - Demontaż złącz odgałeźnych szt. - 1, - Przewody instalacji odgromowej nienaprężane poziome mocowane na wspornikach m -86,4, - Złącza odgałęźnej w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych montowane na dachu szt. - 1 ,00 , - Rury winidurowe o śr.do 28 mm układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż beton m - 8,20 , - Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju 10 mm2 wciągane do rur Przewody odprowadzające Drut stalowy ocynkowany DFe 8mm m - 8,20 , - Przewody uziemiające Bednarka ocynkowana FeZn 25x4mm m - 1,5, - Złącze kontrolne w puszce szt. -1,00 , - Badania i pomiary instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar) szt. -1 , - Badania i pomiary instalacji piorunochronnej (każdy następny pomiar) szt. - 1 , - Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do Użytku m - 8,20 , - Rury spustowe okrągłe o śr. 10 cm - z blachy tytan/cynk m - 8,20 , - Rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym -pierwsza warstwa - 152,30 m2 , - Rozbiórką pokrycia z papy na dachu betonowym - następna warstwa krotność 3 - 152,30 m2 , - Uzupełnienie posadzki cementowej o powierzchni 1.0-5.0 m2 w jednym miejscu z zatarciem na gładko - naprawa szlichty cementowej po usunięciu papy (30% powierzchni remontowanej dachu)- 0,3*141,5= 45,69 m2 , - Pokrycie powierzchni dachu środkiem gruntującym- 152,30 m2 , - Krycie dachów pierwszą warstwą papy podkładowej - powierzchnia wykonywanych robót do50m2 - 152,30 m2, - Izolacje cieplne dachów płaskich płytą PW-1 l/A FS20 grubości 10 cm - 152,30 m2, - Pokrycie dachów papą termozgrzewalną jednowarstwowe- 152,30 m2, - Listwa dociskowa na ścianach i kominach wraz z masą uszczelniającą- 33,6 mb , - Czyszczenie nasady kominowej betonowej o powierzchni do 5 m2 przy użyciu szczotek stalowych m2 -17,60, - Utylizacja odpadów kpl -. 1,00 - materiały pomocnicze CPV: 45000000-7 Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego: W sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 im. A. Hr. Cieszkowskiego w Luboniu, Ul. Żabikowska 40, 62 030 Luboń w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nazwa przedmiotu zamówienia " ,,Wykonanie prac remontowo-renowacyjnych. Modernizacja pokrycia dachu płaskiego na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Luboniu" w terminie do dnia 03 04 .2025 r., godz 1500 Wymagania: Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z póńn. zm./ 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wykonawca związany j est ofertą 3 0 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Podpisane oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym i o nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pasi / Pan Przemysław Jarząbek - inspektor nadzoru tel 602 267 476. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy jednostki tj.: od godz. 800 do godz. 15.00 - |
© eurobudowa.pl 2004-2025