JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1433z dziś
8439z ostatnich 7 dni
29774z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa farby akrylowej wraz rozpuszczalnikiem i mikrokulami szklanymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa farby akrylowej wraz rozpuszczalnikiem i mikrokulami szklanymi

Data zamieszczenia: 2025-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach
ul. Zygmunta Starego 17
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
tel. 32 234 31 62, tel/fax 32 234 06 96, 605 787 341
przetargi@zdpgliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 234 31 62, t
Termin składania ofert: 2025-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa farby drogowej akrylowej, mikrokul szklanych oraz rozpuszczalnika
z przeznaczeniem do odtworzenia oznakowania poziomego na drogach powiatowych

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa farby akrylowej wraz rozpuszczalnikiem
i mikrokulami szklanymi.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup i dostawa:
a) farby drogowej akrylowej białej na bazie żywicy akrylowej w ilości: 5445 kg,
b) farby drogowej akrylowej czerwonej na bazie żywicy akrylowej w ilości: 132 kg,
c) farby drogowej akrylowej czarnej na bazie żywicy akrylowej w ilości: 33 kg,
d) rozpuszczalnika do farby drogowej w ilości: 120 l,
e) mikrokul szklanych w ilości: 2000 kg.
3. Szczegółowe wymagania:
1) farba drogowa akrylowa biała na bazie żywicy akrylowej:
- gęstość w 20oC: 1,55 ÷1,70 g/cm3,
- lepkość wg Krebsa: 78-92KU,
- zawartość substancji stałych: 75÷80 [%],
1- farba powinna zachować swoje właściwości w oryginalnych opakowaniach nie
narażanych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych przez okres 12 miesięcy
od daty produkcji,
- farbę należy dostarczyć w oryginalnych szczelnie zamkniętych opakowaniach o wadze
od 20 do 35 kg.
2) farba drogowa akrylowa czerwona na bazie żywicy akrylowej:
- gęstość w 20oC: 1,55 ÷1,70 g/cm3,
- lepkość wg Krebsa: 78-92KU,
- zawartość substancji stałych: 75÷80 [%],
- farba powinna zachować swoje właściwości w oryginalnych opakowaniach nie
narażanych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych przez okres 12 miesięcy
od daty produkcji,
- farbę należy dostarczyć w oryginalnych szczelnie zamkniętych opakowaniach o wadze
od 20 do 35 kg.
3) farba drogowa akrylowa czarna na bazie żywicy akrylowej:
- gęstość w 20oC: 1,55 ÷1,70 g/cm3,
- lepkość wg Krebsa: 78-92KU,
- zawartość substancji stałych: 75÷80 [%],
- farba powinna zachować swoje właściwości w oryginalnych opakowaniach nie
narażanych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych przez okres 12 miesięcy
od daty produkcji,
- farbę należy dostarczyć w oryginalnych szczelnie zamkniętych opakowaniach o wadze
od 20 do 35 kg.
Zamówiona farba musi posiadać aktualny Atest Higieniczny PZH oraz aktualną kompletną
Aprobatę Techniczną IBD i M .
4) rozpuszczalnik do farby drogowej akrylowej
- rozpuszczalnik powinien być cieczą klarowną, jednorodną,
- gęstość w 20oC: 0,83 ÷0,98 g/cm3,
- temperatura zapłonu: > 5 [oC],
- rozpuszczalnik powinien zachować swoje właściwości w oryginalnych opakowaniach
nie narażonych na bezpośrednio działanie promieni słonecznych przez okres 12 miesięcy
od daty produkcji,
- rozpuszczalnik należy dostarczyć w oryginalnych szczelnie zamkniętych pojemnikach
o pojemności od 10 do 30 l.
25) materiały do posypywania - mikrokulki szklane
- współczynnik załamania powyżej 1,5,
- uziarnienie 125-850 um,
- mikrokulki powinny wykazywać odporność na wodę i chlorek sodu oraz powierzchniowe
ulepszenie, w celu wyeliminowania trudności przy rozsypywaniu,
- zawartość mikrokulek z defektami nie może być większa niż 20%,
- mikrokulki powinny być dostarczone w oryginalnie zamkniętych opakowaniach o wadze
od 20 kg - 30 kg.

CPV: 44.81.10.00-8, 44.83.20.00-1

Dokument nr: ZDP/DI/5442d/9/2025

Składanie ofert:
10. Sposób przygotowania oferty/miejsce i termin składania ofert
a. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty, kuriera bądź osobiście w siedzibie Zarządu
Dróg Powiatowych w Gliwicach, Ul. Zygmunta Starego 17 (sekretariat), 44-100 Gliwice,
lub mailowo na adres: przetargi@zdpgliwice.pl
Oferty w postaci pisemnej należy złożyć z dopiskiem: ,,Zakup i dostawa farby drogowej
akrylowej, mikrokul szklanych oraz rozpuszczalnika z przeznaczeniem do odtworzenia
oznakowania poziomego na drogach powiatowych" w terminie do dnia 15.04.2025 r.
(wtorek) do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
5. Miejsce dostarczenia: Obwód Drogowy w Pyskowicach Ul. Toszecka 52 w dni robocze
w godz.ch 700 - 1300. O planowanej dostawie Wykonawca powiadamia Zamawiającego
telefonicznie z co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem (dot. dni roboczych).

Wymagania:
dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty o której mowa
w art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
- dalej: ustawa Pzp prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr ZDP/D/0135/34/20 Dyrektora Zarządu Dróg
Powiatowych z dnia 21 grudnia 2020 r w sprawie: wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej do 130 000 zł netto
6. Zamówiony materiał należy dostarczyć w jednorazowej dostawie w godzinach ustalonych jak
w pkt. 5.
7. Rozładunek materiału leży po stronie Wykonawcy.
8. Koszt transportu za dostarczenie przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
9. Termin związania ofertą: 30 dni.
b. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną, dopuszcza się przekazywanie
dokumentów w postaci skanów.
c. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest o dostarczenie oryginału
oferty najpóźniej w dniu podpisania umowy .
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Opis sposobu obliczenia ceny
Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia i winna być
podana na formularzu oferty w PLN.
Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
3Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny,
względnie braku wiedzy na temat warunków realizacji zadania.
Zamawiający będzie poprawiał wyłącznie oczywiste pomyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki
rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie informując o tym wykonawców, który złożyli
oferty.
Cenę oferty należy ustalić na podstawie kalkulacji własnej biorąc pod uwagę przedmiot
zamówienia.
13. Kryterium wyboru ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena 100%
14. Wybór oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę
telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy.
15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Sprawy formalne: Barbara Kowalska przetargi@zdpgliwice.pl
Sprawy techniczne: Tomasz Jaworek tjaworek@zdpgliwice.pl
16. Zamawiający dopuszcza unieważnienie zapytania bez podania przyczyny.

Uwagi:
4Klauzula informacyjna RODO
(dot. podmiotów będących:
- osobami fizycznymi,
- osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
- pełnomocnikami wykonawców)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, dane
adresowe jw.;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZDP/DI/5442d/9/2025
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym przepisy prawa krajowego
lub UE nakazują udostępnienie takich danych, np. w związku z dostępem do informacji publicznej;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po jej zakończeniu
przez okres trwania rękojmi lub gwarancji, przedawnienia roszczeń oraz uwzględniający obowiązek
archiwizowania dokumentów obowiązujący u Administratora;
? podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne dla celów przeprowadzenia procedury
związanej z wyłonieniem wykonawcy realizacji zamówienia publicznego. W przypadku braku ich podania
zawarcie z Panią/Panem umowy nie będzie możliwe;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
?nie przysługuje Pani/Panu:
?w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
?prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
______________________
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
*
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
Osoba
do kontaktu ze strony Zamawiającego: Pan Tomasz Jaworek tel. 32 234 31 62 wew. 20
kom.: 605 787 341.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.