Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami

Data zamieszczenia: 2025-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o
Nowodworska 60
59-220 Legnica
powiat: Legnica
przetargi@lpgk.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088794
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (część nr 1, 2 i 4 zamówienia) oraz środków transportowych wraz z kierowcami (część nr 3 i 5 zamówienia) na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem ładowarek kołowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 4)CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorskąna potrzeby Zakładu Usług Komunalnych przy Ul. Wrocławskiej w Legnicy", 5)CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów dostawczych wraz z kierowcami albo z kierowcami i dodatkową obsadą na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta przy Ul. Nowodworskiej w Legnicy". 3.Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 4.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1-3 zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące wizji lokalnej ujęto w pkt V.4 SWZ. 5.DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA. Rodzaj i parametry techniczne ŁADOWAREK KOŁOWYCH (2 szt.) będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)9950 godzin pracy; 2)wymagania techniczne dla ładowarki kołowej teleskopowej: a)waga min. 11 Mg, b)minimalna wysokość załadunku- 4,0m, c)szerokość ładowarki max. 2,6m, d)wysokość ładowarki max. 2,6m, e)ładowarka musi zapewnić wysunięcie ramienia w pozycji poziomej na odległość min 3,0m i swobodne manewrowanie łyżką w takiej pozycji, f)koła obu osi skrętne pozwalające na zawrócenie maszyny po okręgu o promieniu max. 4,5m, g)ładowarka musi posiadać kabinę podnoszoną zapewniającą operatorowi swobodną widoczność na wysokości min. 4m, h)szybkozłącze oraz osprzęt: -łyżka z hydraulicznie domykaną klapą ażurową o pojemności min. 2,0m^3, -widły paletowe, i)zaczep z tyłu ładowarki, j)klimatyzowana kabina, k)krata lub siatka ochronna na okna z możliwością demontażu (stosowana np. przy pracy z rozdrabniarką), l)opony odporne na przebicie lub pełne; 3)wymagania techniczne dla ładowarki kołowej przegubowej: a)waga min. 19 Mg, b)minimalna wysokość załadunku- 3,7m, c)szerokość ładowarki max. 2,8m, d)wysokość ładowarki max. 3,4m, e)szybkozłącze oraz osprzęt: łyżka o pojemności min. 3,4m3, f)zaczep z tyłu ładowarki, g)klimatyzowana kabina, h)krata lub siatka ochronna na okna z możliwością demontażu (stosowana np. przy pracy z rozdrabniarką), i)opony odporne na przebicie lub pełne; 4)przewidywany zakres robót: obsługa kompostowni (formowanie i przerzucanie pryzm, załadunek odpadów do sita obrotowego, rozdrabniarki, rozdrabniarko-mieszarki oraz załadunek i wyładunek bioreaktorów kompostowni), załadunek samochodów (w tym naczep typu ,,walking floor") i kontenerów, prace w hali sortowni, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, prace ziemne itp. Prace wymienione powyżej wykonywane będą na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów zlokalizowanego w Legnicy przy Ul. Rzeszotarskiej. 5)Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia ładowarki wraz z operatorem w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia) na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Operatorzy oraz kierowcy winni posiadać stosowne uprawnienia odpowiednio do obsługi sprzętu budowlanego albo prowadzenia pojazdów samochodowych. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia), zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 9)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Wykonawca ponosi również koszty ubezpieczenia sprzętów i środków transportu oraz zapewnia wymagane badania techniczne.
1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (część nr 1, 2 i 4 zamówienia) oraz środków transportowych wraz z kierowcami (część nr 3 i 5 zamówienia) na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem ładowarek kołowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 4)CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorskąna potrzeby Zakładu Usług Komunalnych przy Ul. Wrocławskiej w Legnicy", 5)CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów dostawczych wraz z kierowcami albo z kierowcami i dodatkową obsadą na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta przy Ul. Nowodworskiej w Legnicy". 3.Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 4.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1-3 zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące wizji lokalnej ujęto w pkt V.4 SWZ. 5.DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA. Rodzaj i parametry techniczne KOPARKI GĄSIENICOWEJ (1 szt.) będącej w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)3800 godzin pracy; 2)wymagania techniczne: a)waga min. 20 Mg, b)klimatyzowana kabina, c)szybkozłącze, d)długość ramienia roboczego min. 8,0m, e)krata ochronna na okna- w razie potrzeby, f)wyposażenie - osprzęt: -chwytak do materiałów sypkich, -chwytak 5-ciopalczasty, -chwytak szczękowo-obrotowo- ażurowy, -łyżki podsiębierne o szerokościach 0,4m; 0,6m; 0,8m; 1,0m; 1,2m; 1,4m, -łyżka skarpowa hydraulicznie regulowana o szerokości 2,0m, -łyżka ażurowa o pojemności min. 1,2m3, -nożyce hydrauliczne, -młot hydrauliczny; 3)przewidywany zakres robót: nadbudowa i formowanie skarp, wykopy liniowe i jamiste w podłożu naturalnym i w odpadach, załadunek odpadów betonowych do kruszarki, kruszenie odpadów betonowych wielkogabarytowych, przesiewanie, cięcie zbrojenia, załadunek samochodów (w tym naczep typu ,,walking floor"). Prace wymienione powyżej wykonywane będą na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów zlokalizowanego w Legnicy przy Ul. Rzeszotarskiej. 4)Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia koparki wraz z operatorem w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia) na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Operatorzy oraz kierowcy winni posiadać stosowne uprawnienia odpowiednio do obsługi sprzętu budowlanego albo prowadzenia pojazdów samochodowych. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia), zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 9)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Wykonawca ponosi również koszty ubezpieczenia sprzętów i środków transportu oraz zapewnia wymagane badania techniczne.
1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (część nr 1, 2 i 4 zamówienia) oraz środków transportowych wraz z kierowcami (część nr 3 i 5 zamówienia) na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem ładowarek kołowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 4)CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorskąna potrzeby Zakładu Usług Komunalnych przy Ul. Wrocławskiej w Legnicy", 5)CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów dostawczych wraz z kierowcami albo z kierowcami i dodatkową obsadą na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta przy Ul. Nowodworskiej w Legnicy". 3.Zamawiający zapewnia możliwość bezpłatnego postoju sprzętu i środków transportu na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie jest zobowiązany do zabezpieczenia wykorzystywanego przez Wykonawcę sprzętu i środków transportu oraz ich wyposażenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za jego uszkodzenie lub utratę. 4.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1-3 zamówienia. Szczegółowe zapisy dotyczące wizji lokalnej ujęto w pkt V.4 SWZ. 5.DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA. Rodzaj i parametry techniczne SAMOCHODÓW SAMOWYŁADOWCZYCH (3 szt.) będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)8500 godzin pracy; 2)wymagania techniczne: a)pojazdy minimum 3-osiowe typu: -dwa samochody samowyładowcze przegubowe (wozidło), -jeden samochód ciężarowy z zabudową hakową (do kontenerów rolkowych wg normy DIN 30722) wraz z kontenerem samowyładowczym z klapą uchylną oraz z możliwością podłączenia do zaczepu kulowego urządzeń znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów, tj.: rozdrabniacz wolnoobrotowy Doppstadt DW3060, sito bębnowe Doppstadt SM-518, mieszacz Doppstadt DM-215; b)napęd 6x6 dla pojazdów przegubowych oraz 6x2 dla pojazdu o zabudowie hakowej, c)ładowność min. 16m3, d)klimatyzowana kabina, e)samochód ciężarowy z zabudową hakową musi być wyposażony w system monitoringu, bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS) i umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie i położeniu oraz miejscach postoju pojazdu wraz ze wskazaniem dat i godzin. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu wydruki z systemu monitoringu. Wszelkie koszty związane z instalacją systemu monitoringu, jego obsługą oraz udostępnieniem wydruków z systemu Zamawiającemu ponosi Wykonawca; 3)przewidywany zakres usług: transport odpadów o kodach: 100101, 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170181, 170201, 170504, 170604, 170904, 190501,190502, 190503, 190599, 190801, 190802, 190805, 191212 oraz transport innych materiałów wewnątrz oraz na zewnątrz Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Szczegółowy opis w/w kodów odpadów, zawiera Załącznik do Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 02.01.2020r. (Dz. U. z 2020r., poz. 10). Samochody samowyładowcze przegubowe (wozidło) będą realizować transport odpadów jedynie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów zlokalizowanego przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy. Transport odpadów samochodem ciężarowym z zabudową hakową realizowany będzie głównie na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów, ale w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, Zamawiający może zlecić realizację transportu na terenie miasta Legnica lub gmin sąsiadujących. 4)Wyżej wymieniony zakres prac wykonywany będzie głównie przy użyciu dwóch samochodów, które powinny być w stałej dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia trzeciego samochodu wraz z kierowcą w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego zwiększonego zapotrzebowania. 6.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia) na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Operatorzy oraz kierowcy winni posiadać stosowne uprawnienia odpowiednio do obsługi sprzętu budowlanego albo prowadzenia pojazdów samochodowych. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia), zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 9)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Wykonawca ponosi również koszty ubezpieczenia sprzętów i środków transportu oraz zapewnia wymagane badania techniczne.
1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (część nr 1, 2 i 4 zamówienia) oraz środków transportowych wraz z kierowcami (część nr 3 i 5 zamówienia) na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem ładowarek kołowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 4)CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorskąna potrzeby Zakładu Usług Komunalnych przy Ul. Wrocławskiej w Legnicy", 5)CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów dostawczych wraz z kierowcami albo z kierowcami i dodatkową obsadą na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta przy Ul. Nowodworskiej w Legnicy". 3.DOTYCZY CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA. Rodzaj i parametry techniczne KOPARKO-ŁADOWARKI (1 szt.) będącej w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)1450 godzin pracy; 2)wymagania techniczne: a)koparko-ładowarka kołowa winna spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20.06.1997r.- Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2024r., poz. 1251 ze zm.), b)układ napędowy: -silnik wysokoprężny, -napęd na dwie osie, -blokada tylnego mostu, -dwa niezależne układy hamowania, c)hydraulika- pompa hydrauliczna, d)ramię koparkowe: -zmiennej długości rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), -kąt obrotu ramienia łyżki min. 180°, -sterowanie za pomocą joysticków, -łyżki kopiące - min. 2 sztuki o szerokościach w zakresach: 300-400mm oraz 700-800mm (tolerancja 10%), -łyżka skarpowa o szerokości 150 cm, -udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) min. 1000 kg, e)ramię ładowarkowe -łyżka (otwierana) wielofunkcyjna o pojemności min. 0,5m3 (tolerancja 0,15m3) z możliwością spychania, ładowania, chwytania, rozściełania i wyrównania wraz z widłami do palet, -widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej, f)młot hydrauliczny, g)błotniki kół przednich i tylnych, h)sygnał cofania, i)światło sygnalizacyjne (kolor pomarańczowy) zlokalizowane na dachu kabiny, j)światła robocze, k)oświetlenie drogowe; 3)przewidywany zakres robót: prace ziemne, kopanie i zasypywanie wykopów wąskoprzestrzennych, niwelacja terenu, prace porządkowe, prace załadunkowe i rozładunkowe oraz odśnieżanie dróg i parkingów. Prace wymienione powyżej wykonywane będą na terenie: -Cmentarza Komunalnego w Legnicy zlokalizowanego przy ulicy Wrocławskiej 124, -Cmentarza Komunalnego w Legnicy zlokalizowanego przy ulicy Zielnej 1, -Cmentarza Komunalnego dla miasta Legnica zlokalizowanego w Jaszkowie. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia koparko-ładowarki wraz z operatorem w ciągu 1 dnia od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia) na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Operatorzy oraz kierowcy winni posiadać stosowne uprawnienia odpowiednio do obsługi sprzętu budowlanego albo prowadzenia pojazdów samochodowych. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia), zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 9)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Wykonawca ponosi również koszty ubezpieczenia sprzętów i środków transportu oraz zapewnia wymagane badania techniczne.
1.Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską (część nr 1, 2 i 4 zamówienia) oraz środków transportowych wraz z kierowcami (część nr 3 i 5 zamówienia) na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej niżej wymienionych części zamówienia: 1)CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem ładowarek kołowych wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 2)CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 3)CZĘŚĆ NR 3 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów samowyładowczych wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Ul. Rzeszotarskiej w Legnicy", 4)CZĘŚĆ NR 4 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorskąna potrzeby Zakładu Usług Komunalnych przy Ul. Wrocławskiej w Legnicy", 5)CZĘŚĆ NR 5 ZAMÓWIENIA: ,,Wynajem samochodów dostawczych wraz z kierowcami albo z kierowcami i dodatkową obsadą na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta przy Ul. Nowodworskiej w Legnicy". 3.DOTYCZY CZĘŚCI NR 5 ZAMÓWIENIA. Rodzaj i parametry techniczne SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH (2 szt.) będących w dysponowaniu Wykonawcy oraz zakres i ilość przewidywanych prac: 1)1600 godzin pracy, w tym 1280 godzin pracy dla dwóch pojazdów wraz z kierowcami oraz 320 godzin pracy dla dwóch pojazdów wraz z kierowcami i dodatkową obsadą (min. 2 osoby na pojazd oprócz kierowcy); 2)wymagania techniczne: a)typ samochodu: dostawczy o DMC do 3,5 tony z możliwością przewożenia osób (liczba miejsc- min. 3), b)typ nadwozia: skrzyniowy z burtami o min. wysokości 1300mm, mierząc od progu załadunkowego (opcjonalnie z systemem wywrotu tylnego/bocznego), c)przestrzeń ładunkowa- długość ponad 3m, d)liczba drzwi- min. 2, e)napęd- na przednią lub tylną oś, f)silnik: -diesel lub benzyna, -pojemność skokowa silnika (cm^3)- min. 1600 cm^3, -moc silnika- min. 100 KM, g)skrzynia biegów- manualna lub automatyczna, h)układ kierowniczy ze wspomaganiem, i)systemy wspomagania: -ABS (system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania), -ESP (system stabilizacji toru jazdy), j)szyby boczne- elektrycznie sterowane z przodu, k)regulacja kolumny kierownicy- dwie płaszczyzny (odległość i wysokość), kierownica po lewej stronie, l)poduszki powietrzne- co najmniej dla kierowcy, m)pasy bezpieczeństwa, n)centralny zamek, o)klimatyzacja- manualna lub automatyczna, p)radioodtwarzacz, q)dodatkowe wyposażenie: -gaśnica, -ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, -oświetlenie ostrzegawcze (koguty/lampy błyskowe barwy pomarańczowej); 3)przewidywany zakres usług: prace załadunkowe i rozładunkowe (dotyczy dodatkowej obsady oprócz kierowcy) oraz transport odpadów różnego typu (w tym worków zawierających odpady), w szczególności odpadów zmieszanych i odpadów surowcowych oraz elektroodpadów, popiołu i odpadów gabarytowych. Kody odpadów: 200301 (dotyczy odpadów zbieranych w workach), 200123*, 200135*, 200136, 150106, 150101, 150107, 200201 (dotyczy odpadów zbieranych w workach lub odpadów z ogrodów i parków bez odpadów kuchennych), 200307, 170904, 170107, 160103. Szczegółowy opis w/w kodów odpadów, zawiera Załącznik do Rozporządzenia Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 02.01.2020r. (Dz. U. z 2020r., poz. 10). Transport realizowany będzie głównie na terenie miasta Legnica. Istnieje możliwość realizacji transportu również na terenie gmin sąsiadujących z miastem Legnica. Zamawiający nie odpowiada za powstałe podczas transportu rysy, wgniecenia i zanieczyszczenia paki załadunkowej. 4)Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia samochodu dostawczego wraz z kierowcą w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku gdy Zamawiający zgłosi takie zapotrzebowanie, to Wykonawca poza kierowcą zapewni dodatkową obsadę min. 2 osób na pojazd (łącznie 3 osoby na pojazd). 4.DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1)Podane ilości godzin pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że szacunkowa ilość godzin pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2)Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania prac Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. 3)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonywania prac w pełnej gotowości. Obowiązkiem Wykonawcy jest podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską lub środka transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia) na każde wezwanie Zamawiającego zgodnie ze zgłoszeniem. Operatorzy oraz kierowcy winni posiadać stosowne uprawnienia odpowiednio do obsługi sprzętu budowlanego albo prowadzenia pojazdów samochodowych. 4)Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie sprzęty i środki transportu jednocześnie. Zgłoszone zapotrzebowanie może być dzienne, tygodniowe, miesięczne lub stałe. 5)W przypadku awarii sprzętu lub środka transportu podczas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę lub na własny koszt w ciągu 4 godzin od zaistnienia zdarzenia podstawić zastępczy sprzęt wraz z operatorem lub środek transportu wraz z kierowcą (albo z kierowcą i dodatkową obsadą w przypadku części nr 5 zamówienia), zgodnie z wymaganiami opisanymi przy każdym z w/w sprzętów i środków transportu. W przypadku nie podstawienia w wyżej wskazanym terminie zastępczego sprzętu lub środka transportu Zamawiającemu przysługuje prawo jego wynajęcia i wykonania prac przez inną jednostkę na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6)Zamawiający nie zapewnia minimalnego czasu pracy w okresie dobowym i miesięcznym na żadnym z w/w sprzętów i środków transportu. 7)Czas pracy dla wszystkich sprzętów i środków transportu będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego poprzez zapis w wystawionym przez Wykonawcę dokumencie (np. karta pracy sprzętu). 8)Koszty transportu związane z dojazdem sprzętu lub środka transportu na miejsce realizacji prac i z powrotem ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez prawa ich zwrotu od Zamawiającego. 9)Paliwo oraz inne materiały eksploatacyjne, w szczególności części zamienne do sprzętu i środków transportu zapewnia Wykonawca na swój koszt. Wykonawca ponosi również koszty ubezpieczenia sprzętów i środków transportu oraz zapewnia wymagane badania techniczne.

CPV: 45500000-2, 45520000-8, 60181000-0, 90512000-9

Dokument nr: 2025/BZP 00183984, TP/TZZ/TK/TO/2/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088794
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Wykonawca przekazywał będzie Zamawiającemu ofertę oraz wszelkie informacje, oświadczenia i dokumenty (składane wraz z ofertą lub w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego) w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2.Zamawiający przekazywał będzie Wykonawcy wszelkie informacje i dokumenty za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
1),,komunikaty", czyli informacje i dokumenty adresowane do wszystkich Wykonawców zamieszczane będą za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania;
2),,wiadomość prywatna", czyli informacja lub dokument adresowane do konkretnego Wykonawcy zostanie przekazana temu Wykonawcy za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Szczegółowe informacje w powyższym zakresie wskazano w pkt XIII.1.-XIII.3. SWZ.
4.Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert /dokumentów (Platforma Zakupowa): https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Wykonawca musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
2)Wykonawca podczas składania oferty zobowiązany będzie do akceptacji regulaminu operatora Platformy Zakupowej Zamawiającego, tj. Open Nexus Sp. z o. o. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Korzystanie z Platformy Zakupowej Zamawiającego jest bezpłatne.
3)Informacje o szyfrowaniu i oznaczaniu czasu przekazania i odbioru danych.
a)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową Zamawiającego stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (serwer: tempus1.gum.gov.pl).
b)Złożenie oferty (kliknięcie w przycisk ,,Złóż ofertę") spowoduje jej zaszyfrowanie przez Platformę Zakupową Zamawiającego w taki sposób, że oferta będzie niedostępna dla Zamawiającego do wyznaczonego terminu otwarcia ofert (Zamawiający nie będzie mógł zapoznać się z treścią oferty przed wyznaczonym terminem, ani nawet pozyskać wiedzy o tym przez kogo oferta została złożona). Szyfrowanie danych na Platformie Zakupowej Zamawiającego odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
4)Wymagania dotyczące formatów i rozmiarów plików przesyłanych do Zamawiającego.
a)Wykonawca winien przesyłać Zamawiającemu pliki (ofertę, dokumenty i oświadczenia) w formatach plików spośród formatów określonych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 2247). Spośród formatów plików nie wymienionych w przywołanym powyżej rozporządzeniu Zamawiający dopuszcza złożenie pliku (oferta lub inne oświadczenia i dokumenty) w formacie .rar. Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie przez Wykonawcę następujących formatów plików: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .jpg (.jpeg), .xls, .xlsx, a w celu kompresji plików (zmniejszenia ich rozmiaru)- .zip lub .7z. W przypadku przesłania przez Wykonawcę pliku w innym formacie niż rekomendowany przez Zamawiającego istnieje ryzyko, iż Zamawiający nie będzie w stanie otworzyć i odczytać oferty albo oświadczeń i dokumentów.
b)Dopuszczalna ilość plików (w tym również plików w formacie: .zip, .7z) przesyłanych jednorazowo za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego wynosi 10 plików.
c)Maksymalny rozmiar wszystkich plików przesyłanych jednorazowo za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego wynosi 500 MB, z zastrzeżeniem, iż rozmiar pojedynczego pliku nie powinien przekraczać 150 MB.
5)Informacje dotyczące podpisów elektronicznych.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta oraz oświadczenia i dokumenty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodnie z zapisami pkt XIV.1-XIV.3 SWZ) winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez Osobę lub Osoby upoważnione do ich podpisania.
6)Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej wskazano w pkt XIII.4.-XIII.6. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający informuje, że: a)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający; b)Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Od Inspektora Ochrony Danych można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu przekazanych danych osobowych; c)Pani/Pana dane osobowe zbierane i przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", w celu związanym z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; d)Firmą podprzetwarzającą dane osobowe jest Open Nexus Sp. o. o. z siedzibą w Poznaniu (61-144) przy Ul. Bolesława Krzywoustego 3, która jest operatorem Platformy Zakupowej Zamawiającego. e)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320), zwanej dalej ,,ustawą Pzp", oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 06.09.2001r. (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 2176); f)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane/przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania/przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto zgodnie z JRWA (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt) dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa w sprawie zamówienia publicznego posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat). Po okresie przechowywania/ przetwarzania dane będą usuwane lub zanonimizowane; g)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; h)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przedmiotem profilowania, stosowanie do art. 22 RODO; i)Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; j)Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel gromadzenia i przetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO) ujęto w pkt XXXII. SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088794
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088794

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.