Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja boiska sportowego |
Data zamieszczenia: | 2025-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Olkusz ul. Rynek 1 32-300 Olkusz powiat: olkuski 32 626 01 57 m.rosolek@umig.olkusz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Olkusz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 626 01 57 |
Termin składania ofert: | 2025-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja boiska sportowego przy SP- 3 w Olkuszu. II. Opis przedmiotu zamówienia. 1. W zakres robót związanych z zamówieniem wchodzi wykonanie prac naprawczych nawierzchni oraz urządzeń zainstalowanych na boisku do piłki nożnej zlokalizowanym w Olkuszu, przy Szkole Podstawowej nr 3. Nawierzchnia z trawy sztucznej istniejącego boiska piłkarskiego jest zużyta. Włókna trawy są skrócone poprzez ich wytarcie, rozwarstwione i połamane. Dodatkowo nawierzchnia posiada miejscowe uszkodzenia - wyrwanie nawierzchni i miejscowe ubytki kruszywa polach karnych. W ramach zamówienia należy: 1. Zdemontować i zutylizować nawierzchnię ze sztucznej trawy w obszarach zdegradowanych (w polach bramkowych oraz środkowej części boiska, punktowo na pozostałej powierzchni boiska). 2. Uzupełnić i zagęścić miejscowo podbudowę kruszywem naturalnym łamanym o frakcji 0-4 mm. 3. Uzupełnić nawierzchnię ze sztucznej trawy o wysokości zbliżonej do istniejącej o powierzchni min. 130 m2. 4. Uzupełnić trawę granulatem EPDM z recyklingu. 5. Wymienić lub naprawić linie pola środkowego długość min. 30. 6. Wymiana siatek oraz elementów montażowych (linki uchwyty) w piłkochwytach zabramkowych o wysokości 6 m (należy zamontować siatkę PP o oczkach 10x10 i grubości 4 mm w kolorze zielonym) o długości 18 m i 24 m. 7. Wymiana siatek bramek 5x2m do piłki nożnej (2 szt.). 8. Wymiana lub naprawa paneli ogrodzeniowych 4 szt. 9. W miejscach uzupełnień należy zamontować sztuczną trawę o wysokości odpowiadającej obecnie zainstalowanej nawierzchni, zgodną z wymogami normy EN-PN 15330-1:2014-2. Zamawiający będzie wymagał przed wbudowaniem przedłożenia: - raportu z badań laboratoryjnych przeprowadzonych przez niezależne, akredytowane zgodnie z ISO 17025, potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02, - Atestu PZH lub równoważnego dla oferowanej trawy oraz wypełnienia - Raportu z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej na zawartość wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych (WWA) potwierdzający zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH 2013 r. (wraz z późn. zm.). Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025: 2018 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapoznania się z obiektem, na którym mają być wykonane prace w zakresie naprawy nawierzchni boiska 2) Dokonania własnych obmiarów w celu sporządzenia prawidłowej oferty. 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkich informacji można uzyskać w pokoju 307 Urzędu Miasta i Gminy Olkusz Dokument nr: KDI.271.2.25.2025 Składanie ofert: III. Forma złożenia oferty Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15.04.2025r. a) w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Miasta i Gminy Olkusz Rynek 1, 32-300 Olkusz, z dopiskiem oferta na wykonanie: Modernizacja boiska sportowego przy SP- 3 w Olkuszu. b) faxem na numer:* , c) w wersji elektronicznej na e-mail* m.rosolek@umig.olkusz.pl Miejsce i termin realizacji: a) termin wykonania zamówienia: *do 30.05.2025r., Wymagania: b) okres gwarancji: *3 lata, c) warunki płatności* Przelew 21 dni, e) kryterium wyboru - 100% cena. 4. W toku sprawdzenia i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia postępowania w przypadku, gdy ceny złożonych ofert będą przewyższać środki zamawiającego przeznaczone na realizację zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń. Informacja o zmianie lub unieważnieniu postępowania zostanie upubliczniona na tych samych zasadach co zapytanie ofertowe. IV. Do oferty należy załączyć: - Kosztorys ofertowy. Kontakt: d) informacji telefonicznej można uzyskać pod numerem 32 626 01 57. |
© eurobudowa.pl 2004-2025