Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dezynsekcja materiałów archiwalnych metodą anoksji |
Data zamieszczenia: | 2025-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skarb Państwa - Archiwum Państwowe w Lublinie ul. Jezuicka 13 20-113 Lublin powiat: Lublin tel. 81 5286155, tel. 81 528 61 40, 505 025 307 fax: 81 528 61 46 kancelaria@lublin.ap.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 81 5286155, tel |
Termin składania ofert: | 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie wykonania i dezynsekcja materiałów archiwalnych metodą anoksji. Opis przedmiotu zamówienia Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie wykonania dezynsekcji materiałów archiwalnych metodą anoksji, znajdujących się w magazynie archiwalnym w budynku Archiwum Państwowego w Rzeszowie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi skutecznej dezynsekcji materiałów archiwalnych przechowywanych przez Archiwum Państwowe w Lublinie w magazynach użyczonych przez Archiwum Państwowego w Rzeszowie, metodą dynamiczną Veloxy(R) - anoksji przy użyciu atmosfery beztlenowej lub niskotlenowej z zastosowaniem gazów obojętnych. 3) Proces zakłada dezynsekcję tj. unicestwienie owadów żerujących na aktach rozumianych jako wszelkie formy występowania owada: jaj, larw, poczwarek oraz osobników dorosłych. 4) Ilość akt wytypowanych do procesu będącego przedmiotem umowy wynosi 1100 mb. W skład akt wchodzą materiały archiwalne kat. A wytworzone w różnym okresie czasu, w różnych technologiach i formatach (głównie A4-A3), zabezpieczone różnego rodzaju opakowaniami ochronnymi (pudła zbiorcze, papier). Materiały archiwalne przechowywane są w jednym magazynie na paletach plastikowych, ułożone do około 1,5 m wysokości. Proces dezynsekcji musi być przeprowadzony in situ w miejscu przechowywania zbiorów, w siedzibie Archiwum Państwowego w Rzeszowie, ul. Władysława Warneńczyka 57, 35-612 Rzeszów. Zamawiający zapewni wolne pomieszczenie niezbędne do przeprowadzenia procesu w budynku magazynowym Archiwum oraz dostęp do źródła prądu. 5) Proces dezynsekcji oraz poprzedzające go pakowanie archiwaliów w opakowania z folii gazoszczelnej będzie prowadzony z jednoczesnym zabezpieczeniem powierzchni konstrukcyjnych pomieszczeń magazynowych (zamgławianie). 6) Na proces dezynsekcji składają się następujące działania: a) dostarczenie maszyny Veloxy(R),b) zabezpieczenie pomieszczeń archiwum przed przemieszczaniem się owadów (zamgławianie ścian i podłogi w magazynie zainfekowanym, na korytarzu oraz w magazynie, w którym przeprowadzany będzie proces dezynsekcji), c) zapakowanie archiwaliów w opakowania z folii gazoszczelnej oraz przeniesienie z magazynu przechowywania zbiorów do magazynu wytypowanego do przeprowadzenie procesu dezynsekcji, d) wykonanie usługi dezynsekcji wraz z zapewnieniem odpowiednich materiałów, sprzętów oraz personelu wraz z kontrolą wilgotności i obecności tlenu wewnątrz opakowań, e) rozpakowanie archiwaliów z worków oraz umiejscowienie archiwaliów w ich pierwotnym układzie w docelowym magazynie, f) dodatkowo Wykonawca udzieli Zamawiającemu informacji nt. postępowania z pomieszczeniem magazynowym do którego akta wrócą po procesie wykonanej dezynsekcji (sposób oczyszczenia magazynu i jego wyposażenia), g) dezynfekcja 2 pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca dostosuje czas konieczny na zabieg dezynsekcji ww. metodą niezbędny dla unieszkodliwienia w określonych warunkach klimatycznych żywiaka chlebowca (nie krócej niż 21 dni) oraz zapewni gwarancję skuteczności przeprowadzonego zabiegu. 8) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych i własnymi środkami. 9) Wykonawca oświadcza, że zabiegi stosowane w procesie będącym przedmiotem umowy będą odpowiednie dla rodzaju zbiorów poddawanych dezynsekcji (materiały wrażliwe, zabytkowe, wytworzone z nietrwałych składowych, wrażliwe na uszkodzenia mechaniczne i fizykochemiczne). Użyte środki i procesy nie mogą negatywnie wpłynąć na stan zachowania akt. 10) Preparaty zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadać aktualne karty charakterystyk dopuszczające je do obrotu i stosowania na terenie Polski. 11) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kwalifikacji i uprawnień, jak również wyposażenia technicznego wymaganego do wykonywania usługi dezynsekcyjnej dotyczącej materiałów archiwalnych (zabytkowych), obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z obowiązującymi normami.12) Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, własną wiedzą i ustaleniami z Zamawiającym, z zachowaniem najwyższej staranności. Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o wykonywanych przez siebie procesach szczególnie w kontekście bezpieczeństwa personelu Archiwum oraz zbiorów archiwalnych. 13) Podczas procesu Wykonawca jest zobligowany do nadzorowania skuteczności prowadzonych prac, w tym kontrolowania szczelności zamknięcia użytych opakowań, monitorowanie stężenia tlenu wewnątrz opakowań, monitorowanie sprawności użytego sprzętu i jego natychmiastową wymianę na wypadek awarii. 14) Podczas procesu dezynsekcji poziom wilgotności wewnątrz opakowań z folii gazoszczelnej oraz wilgotności materiałów archiwalnych musi być monitorowana i utrzymywana na stałym poziomie, bezpiecznym dla akt. 15) Wykonawca zobowiązuję się do zachowania szczególnej ostrożności na etapie pakowania i rozpakowywania dokumentów oraz ich przenoszenia w celu zachowania obiektów w dobrym stanie, bez narażenia na uszkodzenia mechaniczne, a także do stosowania się do wytycznych pracowników Archiwum nadzorujących prace. 16) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia nie może zlecić wykonania jego całości lub części podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 17) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres wynoszący minimum 12 miesięcy. 18) Po zakończeniu prac Wykonawca złoży pisemną dokumentację powykonawczą opisującą sposób przeprowadzenia prac, rodzaj wykorzystanych sprzętów, materiałów oraz odczynników oraz uzyskane efekty. Wykonawca do dokumentacji załączy aktualne karty charakterystyki (bezpieczeństwa) zastosowanych preparatów. 19) Po zakończeniu prac Wykonawca złoży pisemne zalecenia dotyczące dalszego postępowania w celu monitorowania obecności owadów i określenia sposobu reagowania na wypadek ich ponownego wystąpienia. 20) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z przepisami prawa, a wszelkie ewentualne niejasności lub pominięcia w przedmiotowej specyfikacji będą interpretowane w ten sposób by zapewnić wykonanie Przedmiotu zamówienia w sposób wymagany przepisami prawa.21) Wykonanie procesu dezynsekcji nie może powodować szkód w mieniu i wyposażeniu obiektu, w którym będzie wykonywana usługa ani wpływać na zainstalowane w nim instalacje (np. elektryczne, niskoprądowe, czujki pożarowe itp.). 22) Wywód odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonej usługi po stronie Wykonawcy. CPV: 90922000-6 Składanie ofert: Miejsce i termin składania oferty oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1) Ofertę należy złożyć do dnia 30.04.2025 r. do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,ZAMÓWIENIE PUBLICZNE - DAG.260.3.2025 - NIE OTWIERAĆ" lub przesłać za pomocą konta ePUAP (/99c15axgvq/SkrytkaESP), za pomocą e-Doręczeń (AE:PL- 73775-68594-CWVRT-24) lub mailowo na adres kancelaria@lublin.ap.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: 30 czerwca br. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320). Postępowanie o wartości poniżej 130 000 złotych netto prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o: 1) art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tj. Dz.U. 2024 poz. 1320), 2) art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz. 1530), 3) § 1 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartość netto poniżej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia nr 13 Dyrektora Archiwum Państwowego w Lublinie z dnia 18 sierpnia 2023 r., zgodnie z którymi Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Niniejsze zamówienie nie stanowi zobowiązania Archiwum Państwowego w Lublinie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tego tytułu. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dn. 23.04.2025 r. o godz. 10:00 - Archiwum Państwowe w Rzeszowie, ul. Władysława Warneńczyka 57, 35-612 Rzeszów. Warunkiem odbycia wizji lokalnej jest powiadomienie o przedmiotowym fakcie Zamawiającego nie później niż do dnia 22.04.2025 r. do godz. 15:00, telefonicznie pod nr telefonu 505 025 307 lub mailowo na adres marek.dabrowski@lublin.ap.gov.pl. 6. Podstawy wykluczenia 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: ? udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, ? handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, ? o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, ? finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, ? o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,? powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), ? przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, ? o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w lit. a, c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności, d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie, f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), tj.: ? Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ? Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,? Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym; c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: ? zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, ? zreorganizował personel, ? wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, ? utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, ? wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 4) W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany również dla tych podmiotów. 5) Wykluczenie Wykonawcy następuje: a) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia; b) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny okres wykluczenia; c) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; d) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia; e) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą wykluczenia. f) w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresjina Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na okres trwania ww. okoliczności. 7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności, 2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności, 3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000 zł. (sto tysięcy złotych), 4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty 2 usługi dezynsekcji o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze ze strony Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia". 8. Informacja o oświadczeniach oraz podmiotowych środkach dowodowych i innych dokumentach i oświadczeniach W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający żąda:1) Wykazu usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt. 7 ppkt 4, wykonanych/wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane / są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług, dowody powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych/wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu/wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym warunkiem. 2) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia w wysokości co najmniej taka jak wymagana w ogłoszeniu. 2) Składając ofertę Wykonawca:? zobowiązuje się do wykonania zadania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zapytaniu ofertowym, w terminie i na warunkach określonych w ogłoszeniu, ? oświadcza, że podane ceny nie podlegają zmianie w okresie obowiązywania oferty, ? oświadcza, że dysponuje niezbędnym sprzętem i materiałami oraz posiada wiedzę techniczną i wykfalifikowanych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia, ? oświadcza, że zapoznał się z zakresem prac do wykonania i pozyskał wszelkie informacje konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Nieznajomość powyższego stanu nie będzie stanowić przyczyny dodatkowych roszczeń finansowych, ? oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia. 3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4) Zamawiający wymaga złożenia oferty w 2 wariantach: a) wariant I: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (rozdział 3), b) wariant II: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (rozdział 3) z usługą polegającą na oczyszczeniu akt z martwych robaków. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Kryterium wyboru oferty Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o ,,cenę", której waga wynosi 100%. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez oferentów nie wykluczonych z postępowania i nie podlegające odrzuceniu. Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według poniższego wzoru: Najniższa cena------------------------- × 100 pkt × waga kryterium Cena badanej oferty Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych). 12. Informacja dotycząca realizacji zamówienia Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty z najniższa ceną zawiadomi wyłonionego Wykonawcę o możliwości realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części lub całości zamówienia bez konieczności podania przyczyny. 13. Wynagrodzenie Wynagrodzenie za realizację usługi płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Lublinie; dane adresowe: ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin. 2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych - Michał Zawada, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: tel. 81 528 61 55, email: kancelaria@lublin.ap.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy. 5) Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 19.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą W procesie wykonania przedmiotu zamówienia osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest Dominik Tarłowski - tel. 81 5286155, e-mail: dominik.tarlowski@lublin.ap.gov.pl. Osoba prowadząca sprawę: Marek Dąbrowski; email: marek.dabrowski@lublin.ap.gov.pl; tel.: 505 025 307 |
© eurobudowa.pl 2004-2025