Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
21738z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie i dezynsekcja materiałów archiwalnych metodą anoksji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dezynsekcja materiałów archiwalnych metodą anoksji

Data zamieszczenia: 2025-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Archiwum Państwowe w Lublinie
ul. Jezuicka 13
20-113 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 5286155, tel. 81 528 61 40, 505 025 307 fax: 81 528 61 46
kancelaria@lublin.ap.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 5286155, tel
Termin składania ofert: 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie wykonania i dezynsekcja materiałów archiwalnych
metodą anoksji.
Opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie ofertowe na usługę w zakresie wykonania dezynsekcji materiałów archiwalnych
metodą anoksji, znajdujących się w magazynie archiwalnym w budynku Archiwum
Państwowego w Rzeszowie.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi skutecznej dezynsekcji materiałów
archiwalnych przechowywanych przez Archiwum Państwowe w Lublinie w
magazynach użyczonych przez Archiwum Państwowego w Rzeszowie, metodą
dynamiczną Veloxy(R) - anoksji przy użyciu atmosfery beztlenowej lub niskotlenowej z
zastosowaniem gazów obojętnych.
3) Proces zakłada dezynsekcję tj. unicestwienie owadów żerujących na aktach
rozumianych jako wszelkie formy występowania owada: jaj, larw, poczwarek oraz
osobników dorosłych.
4) Ilość akt wytypowanych do procesu będącego przedmiotem umowy wynosi 1100 mb.
W skład akt wchodzą materiały archiwalne kat. A wytworzone w różnym okresie czasu,
w różnych technologiach i formatach (głównie A4-A3), zabezpieczone różnego rodzaju
opakowaniami
ochronnymi
(pudła
zbiorcze,
papier).
Materiały
archiwalne
przechowywane są w jednym magazynie na paletach plastikowych, ułożone do około
1,5 m wysokości. Proces dezynsekcji musi być przeprowadzony in situ w miejscu
przechowywania zbiorów, w siedzibie Archiwum Państwowego w Rzeszowie, ul.
Władysława Warneńczyka 57, 35-612 Rzeszów. Zamawiający zapewni wolne
pomieszczenie niezbędne do przeprowadzenia procesu w budynku magazynowym
Archiwum oraz dostęp do źródła prądu.
5) Proces dezynsekcji oraz poprzedzające go pakowanie archiwaliów w opakowania z folii
gazoszczelnej będzie prowadzony z jednoczesnym zabezpieczeniem powierzchni
konstrukcyjnych pomieszczeń magazynowych (zamgławianie).
6) Na proces dezynsekcji składają się następujące działania:
a) dostarczenie maszyny Veloxy(R),b) zabezpieczenie pomieszczeń archiwum przed przemieszczaniem się owadów
(zamgławianie ścian i podłogi w magazynie zainfekowanym, na korytarzu oraz w
magazynie, w którym przeprowadzany będzie proces dezynsekcji),
c) zapakowanie archiwaliów w opakowania z folii gazoszczelnej oraz przeniesienie z
magazynu
przechowywania
zbiorów
do
magazynu
wytypowanego
do
przeprowadzenie procesu dezynsekcji,
d) wykonanie usługi dezynsekcji wraz z zapewnieniem odpowiednich materiałów,
sprzętów oraz personelu wraz z kontrolą wilgotności i obecności tlenu wewnątrz
opakowań,
e) rozpakowanie archiwaliów z worków oraz umiejscowienie archiwaliów w ich
pierwotnym układzie w docelowym magazynie,
f) dodatkowo Wykonawca udzieli Zamawiającemu informacji nt. postępowania z
pomieszczeniem magazynowym do którego akta wrócą po procesie wykonanej
dezynsekcji (sposób oczyszczenia magazynu i jego wyposażenia),
g) dezynfekcja 2 pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego.
7) Wykonawca dostosuje czas konieczny na zabieg dezynsekcji ww. metodą niezbędny
dla unieszkodliwienia w określonych warunkach klimatycznych żywiaka chlebowca (nie
krócej niż 21 dni) oraz zapewni gwarancję skuteczności przeprowadzonego zabiegu.
8) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi,
materiałów eksploatacyjnych i własnymi środkami.
9) Wykonawca oświadcza, że zabiegi stosowane w procesie będącym przedmiotem
umowy będą odpowiednie dla rodzaju zbiorów poddawanych dezynsekcji (materiały
wrażliwe, zabytkowe, wytworzone z nietrwałych składowych, wrażliwe na uszkodzenia
mechaniczne i fizykochemiczne). Użyte środki i procesy nie mogą negatywnie wpłynąć
na stan zachowania akt.
10) Preparaty zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadać aktualne
karty charakterystyk dopuszczające je do obrotu i stosowania na terenie Polski.
11) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kwalifikacji i uprawnień, jak również
wyposażenia technicznego wymaganego do wykonywania usługi dezynsekcyjnej
dotyczącej materiałów archiwalnych (zabytkowych), obowiązującymi w tym zakresie
przepisami oraz zgodnie z obowiązującymi normami.12) Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu zamówienia w sposób
kompletny, zgodnie z obowiązującymi przepisami, własną wiedzą i ustaleniami z
Zamawiającym, z zachowaniem najwyższej staranności. Wykonawca będzie na bieżąco
informował Zamawiającego o wykonywanych przez siebie procesach szczególnie w
kontekście bezpieczeństwa personelu Archiwum oraz zbiorów archiwalnych.
13) Podczas procesu Wykonawca jest zobligowany do nadzorowania skuteczności
prowadzonych prac, w tym kontrolowania szczelności zamknięcia użytych opakowań,
monitorowanie stężenia tlenu wewnątrz opakowań, monitorowanie sprawności
użytego sprzętu i jego natychmiastową wymianę na wypadek awarii.
14) Podczas procesu dezynsekcji poziom wilgotności wewnątrz opakowań z folii
gazoszczelnej oraz wilgotności materiałów archiwalnych musi być monitorowana i
utrzymywana na stałym poziomie, bezpiecznym dla akt.
15) Wykonawca zobowiązuję się do zachowania szczególnej ostrożności na etapie
pakowania i rozpakowywania dokumentów oraz ich przenoszenia w celu zachowania
obiektów w dobrym stanie, bez narażenia na uszkodzenia mechaniczne, a także do
stosowania się do wytycznych pracowników Archiwum nadzorujących prace.
16) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia nie może zlecić wykonania jego
całości lub części podwykonawcy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
17) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres
wynoszący minimum 12 miesięcy.
18) Po zakończeniu prac Wykonawca złoży pisemną dokumentację powykonawczą
opisującą sposób przeprowadzenia prac, rodzaj wykorzystanych sprzętów, materiałów
oraz odczynników oraz uzyskane efekty. Wykonawca do dokumentacji załączy
aktualne karty charakterystyki (bezpieczeństwa) zastosowanych preparatów.
19) Po zakończeniu prac Wykonawca złoży pisemne zalecenia dotyczące dalszego
postępowania w celu monitorowania obecności owadów i określenia sposobu
reagowania na wypadek ich ponownego wystąpienia.
20) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z przepisami prawa, a wszelkie
ewentualne niejasności lub pominięcia w przedmiotowej specyfikacji będą
interpretowane w ten sposób by zapewnić wykonanie Przedmiotu zamówienia w
sposób wymagany przepisami prawa.21) Wykonanie procesu dezynsekcji nie może powodować szkód w mieniu i wyposażeniu
obiektu, w którym będzie wykonywana usługa ani wpływać na zainstalowane w nim
instalacje (np. elektryczne, niskoprądowe, czujki pożarowe itp.).
22) Wywód odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonej usługi po stronie
Wykonawcy.

CPV: 90922000-6

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania oferty oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie
muszą dostarczyć Wykonawcy:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 30.04.2025 r. do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z
dopiskiem ,,ZAMÓWIENIE PUBLICZNE - DAG.260.3.2025 - NIE OTWIERAĆ" lub przesłać
za pomocą konta ePUAP (/99c15axgvq/SkrytkaESP), za pomocą e-Doręczeń (AE:PL-
73775-68594-CWVRT-24) lub mailowo na adres kancelaria@lublin.ap.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 30 czerwca br.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320). Postępowanie o wartości poniżej 130
000 złotych netto prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego w oparciu o:
1) art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.
(tj. Dz.U. 2024 poz. 1320),
2) art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz.
1530),
3) § 1 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartość netto poniżej 130
000 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do zarządzenia nr 13 Dyrektora Archiwum
Państwowego w Lublinie z dnia 18 sierpnia 2023 r., zgodnie z którymi Ustawy nie
stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000
złotych netto.
Niniejsze zamówienie nie stanowi zobowiązania Archiwum Państwowego w Lublinie do
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferenci uczestniczą w postępowaniu
na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tego tytułu.
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dn. 23.04.2025 r. o godz. 10:00 -
Archiwum Państwowe w Rzeszowie, ul. Władysława Warneńczyka 57, 35-612 Rzeszów.
Warunkiem odbycia wizji lokalnej jest powiadomienie o przedmiotowym fakcie
Zamawiającego nie później niż do dnia 22.04.2025 r. do godz. 15:00, telefonicznie pod nr
telefonu 505 025 307 lub mailowo na adres marek.dabrowski@lublin.ap.gov.pl.
6.
Podstawy wykluczenia
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
? udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na
celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym
mowa
w art. 258 Kodeksu karnego,
? handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
? o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46
lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
? finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa
w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub
utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub
ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
? o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu
karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,? powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym
mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew
przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
? przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307
Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286
Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o
których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo
skarbowe,
? o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012
r.
o skutkach
powierzania
wykonywania
pracy
cudzoziemcom
przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza
w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta
prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w lit. a,
c) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał
płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
d) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia
publiczne,
e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek,
że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu
zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub
wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali
te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,
f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego
zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie
konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie
wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
g) podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2022 r., poz. 835), tj.:
? Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego,
? Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego,? Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz.
217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na
listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w pkt 1, 2 i 5,
jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
a) naprawił
lub
zobowiązał
się
do
naprawienia
szkody
wyrządzonej
przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w
tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem,
wykroczeniem
lub
swoim
nieprawidłowym
postępowaniem
oraz
spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio
z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;
c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu
postępowaniu, w szczególności:
? zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi
za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
? zreorganizował personel,
? wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
? utworzył
struktury
audytu
wewnętrznego
do
monitorowania
przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
? wprowadził
wewnętrzne
regulacje
dotyczące
odpowiedzialności
i
odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub
standardów.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać
wykazany przez każdego z wykonawców.
4) W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia musi zostać wykazany również dla tych podmiotów.
5) Wykluczenie Wykonawcy następuje:
a) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych, na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się
wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że
w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
b) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach,
została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy
Prawo zamówień publicznych, na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się
odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw
wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia będącego
podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny
okres wykluczenia;
c) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania
się o zamówienia publiczne;
d) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą
wykluczenia;
e) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień
publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym zaistniało
zdarzenie będące podstawą wykluczenia.
f) w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresjina Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na okres
trwania ww. okoliczności.
7.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone
warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie
określa minimalnych poziomów zdolności,
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa
minimalnych poziomów zdolności,
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co
najmniej 100 000 zł. (sto tysięcy złotych),
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat - a jeśli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty 2 usługi dezynsekcji o wartości
nie mniejszej niż 100 000 zł.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze ze strony Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia
- nie spełnia".
8.
Informacja o oświadczeniach oraz podmiotowych środkach dowodowych i innych
dokumentach i oświadczeniach
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zamawiający żąda:1) Wykazu usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności
technicznej lub zawodowej (doświadczenia) opisanego w pkt. 7 ppkt 4,
wykonanych/wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane / są wykonywane należycie oraz załączeniem
dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług, dowody powinny być wystawione nie wcześniej
niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli
Wykonawca
powołuje
się
na
doświadczenie
w
realizacji
usług,
wykonanych/wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w
których wykonaniu/wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę usług obejmujących szerszy zakres niż
wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca
powinien podać całkowitą wartość usług oraz podać wartość usług w zakresie wymaganym
warunkiem.
2) Dokumentu
potwierdzającego,
że
Wykonawca
jest
ubezpieczony
od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia w
wysokości co najmniej taka jak wymagana w ogłoszeniu.
2) Składając ofertę Wykonawca:? zobowiązuje się do wykonania zadania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
określonym w zapytaniu ofertowym, w terminie i na warunkach określonych
w ogłoszeniu,
? oświadcza, że podane ceny nie podlegają zmianie w okresie obowiązywania oferty,
? oświadcza, że dysponuje niezbędnym sprzętem i materiałami oraz posiada wiedzę
techniczną i wykfalifikowanych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia,
? oświadcza, że zapoznał się z zakresem prac do wykonania i pozyskał wszelkie
informacje konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Nieznajomość
powyższego stanu nie będzie stanowić przyczyny dodatkowych roszczeń finansowych,
? oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia.
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4) Zamawiający wymaga złożenia oferty w 2 wariantach:
a) wariant I: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (rozdział 3),
b) wariant II: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (rozdział 3) z usługą
polegającą na oczyszczeniu akt z martwych robaków.
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
Kryterium wyboru oferty
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w
oparciu o ,,cenę", której waga wynosi 100%. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty,
które zostaną złożone przez oferentów nie wykluczonych z postępowania i nie podlegające
odrzuceniu. Liczba punktów przyznanych każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według
poniższego wzoru:
Najniższa cena------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Cena badanej oferty
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu liczby
punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki do dwóch miejsc po przecinku
(z zastosowaniem reguł matematycznych).
12.
Informacja dotycząca realizacji zamówienia
Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty z najniższa ceną zawiadomi wyłonionego
Wykonawcę o możliwości realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
odstąpienia od realizacji części lub całości zamówienia bez konieczności podania przyczyny.
13.
Wynagrodzenie
Wynagrodzenie za realizację usługi płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT
wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo
wystawionej faktury.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Lublinie;
dane adresowe: ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin.
2) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych - Michał Zawada, z którym może Pani/Pan
kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: tel.
81 528 61 55, email: kancelaria@lublin.ap.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora
danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art.
74-76 ustawy.
5) Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu
określonego w pkt 19.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lata od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych będziemy
korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcą
W procesie wykonania przedmiotu zamówienia osobą upoważnioną do kontaktu z
Wykonawcą
jest
Dominik
Tarłowski
-
tel.
81
5286155,
e-mail:
dominik.tarlowski@lublin.ap.gov.pl.
Osoba prowadząca sprawę:
Marek Dąbrowski; email: marek.dabrowski@lublin.ap.gov.pl; tel.: 505 025 307

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.