wielkopolskie (POZNAŃ)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamówienia: Prace remontowe zabytkowego wiatraka-koźlaka |
Data zamieszczenia: | 2025-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ścinawa ul. Rynek 17 59-330 Ścinawa powiat: lubiński +48 767400233 rmatuszczak@scinawa.pl https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/notice/public/164364/details |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Ścinawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 767400233 |
Termin składania ofert: | 2025-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamówienia: Prace remontowe zabytkowego wiatraka-koźlaka w m. Buszkowice Opis przedmiotu postępowania: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Prace remontowe zabytkowego wiatraka-koźlaka w m. Buszkowice. 2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wykonuje swoje zadania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2025. poz. 418). 3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, stanowiącym załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025. poz. 418). 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. 3) Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji robót budowlanych, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej. 4) Zapoznanie się z treścią umowy łączącej Zamawiającego z podmiotem realizującym roboty budowlane, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tej umowy. 5) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją. 6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 7) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 10) Udział w odbiorach robót. 11) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy. 12) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych. 13) Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp. 14) Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót. 15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, konserwatora zabytków oraz inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 16) Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych. 17) Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego. 18) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. 19) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień. 20) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową. 21) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 22) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego. 23) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji. Dokument nr: GN.271.14.2025.RM Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://scinawa.ezamawiajacy.pl/pn/scinawa/demand/notice/public/164364/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-04-30 15:00 Kontakt: Osoba kontaktowa: Renata Matuszczak Telefon do osoby kontaktowej: +48 767400233 E-mail: rmatuszczak@scinawa.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025