dolnośląskie (Żarów)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
pomorskie (Słupsk)
opolskie (Opole)
śląskie (Lisów)
łódzkie (Głowno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu |
Data zamieszczenia: | 2025-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej Wieżowa 8 02-147 Warszawa powiat: Warszawa zp@pansa.pl https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu DME TMA Kraków - Katowice (DME Olkusz). Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, uruchomienie i skonfigurowanie funkcjonalne obiektu DME TMA Kraków-Katowice (DME OLKUSZ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z wyposażeniem i wszystkimi niezbędnymi urządzeniami i akcesoriami a także dokumentami umożliwiającymi kompletną instalację i uruchomienie obiektu. Projekt polega na wybudowaniu oraz wdrożeniu do użytkowania operacyjnego nowego obiektu DME wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkoleń dla przedstawicieli Zamawiającego, szczegółowo opisanych w PFU w zakresie: 1.1 Szkolenie z zakresu urządzeń radionawigacyjnych; 1.2 Szkolenie z zakresu urządzeń łączności; 1.3 Bezpłatny instruktaż z zakresu eksploatacji zainstalowanych urządzeń elektrotechnicznych i energetycznych. Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu DME TMA Kraków - Katowice (DME Olkusz) techniczną realizowana jest w ramach projektu pn. ,,Dostosowanie Infrastruktury lotniczych urządzeń naziemnych do wymagań PBN (Performace Based Navigation)" nr FENX.0403.-IP.02-0001/24 w ramach działania FENX.04.03 Infrastruktura lotnicza w TEN-T priorytet FENX.04 wsparcie sektora transportu finansowanego ze środków Funduszu Spójności. CPV: 45213330-5, 34965000-9,32500000-8,71000000-8, 45110000-1,45111200-0,45262300-4,45262210-6,45220000-5,45232330-4 Dokument nr: 2025/BZP 00213716, 042/MZP/2025/P/MST Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na znak postępowania: 042/MZP/2025/P/MST, z uwzględnieniem przyjętej przez Zamawiającego nazwy postępowania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy, poprzez formularz dostępny po naciśnięciu przycisku ,,ZADAJ PYTANIE". Czynność ta nie wymaga logowania się na Platformie. W przypadku Wykonawców, którzy przystąpili do postępowania za pomocą przycisku ,,PRZYSTĄP DO POSTĘPOWANIA", zadawanie pytań odbywa się poprzez Sekcję ,,WIADOMOŚCI". Treść zapytań, bez ujawniania źródła zapytania, wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na Platformie, pod adresem wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis w formacie PAdES, dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES. UWAGA: W zależności od użytego formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny), Wykonawca dołącza uprzednio podpisane dokumenty i oświadczenia wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu). Szczegółowy sposób utworzenia podpisu wewnętrznego zawarty jest w instrukcji użytkownika programu, za pomocą którego składany jest kwalifikowany podpis elektroniczny. Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych, tj. pojedynczych plików o wielkości do 2GB w formatach dopuszczalnych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące Platformy Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej, Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta, obsługująca TLS 1.2, Włączona obsługa JavaScript, Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany, a jego treść zostanie zaszyfrowana w systemie do momentu otwarcia ofert, możliwość otwarcia plików zawierających ofertę dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert, Ogłoszenie nr 2025/BZP 00093493/01 z dnia 2025-02-06 2025-02-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: inspektorochronydanych@pansa.pl Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu Ogłoszenie nr 2025/BZP 00099919/01 z dnia 2025-02-12 2025-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych mogą być: dostawcy systemów i usług, z którymi współpracuje Zamawiający, podmioty świadczące usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe oraz podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP lub na podstawie innych przepisów prawa w tym szczególności podmiotom prowadzącym działalność kontrolną wobec Zamawiającego, a jeżeli postępowanie jest realizowane w ramach projektu UE również jego pozostali uczestnicy. Pozostałe informacje zawarte w Rozdziale XXII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-21 10:00 Miejsce składania ofert: https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 042/MZP/2025/P/MST 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, uruchomienie i skonfigurowanie funkcjonalne obiektu DME TMA Kraków-Katowice (DME OLKUSZ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z wyposażeniem i wszystkimi niezbędnymi urządzeniami i akcesoriami a także dokumentami umożliwiającymi kompletną instalację i uruchomienie obiektu. Projekt polega na wybudowaniu oraz wdrożeniu do użytkowania operacyjnego nowego obiektu DME wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkoleń dla przedstawicieli Zamawiającego, szczegółowo opisanych w PFU w zakresie: 1.1 Szkolenie z zakresu urządzeń radionawigacyjnych; 1.2 Szkolenie z zakresu urządzeń łączności; 1.3 Bezpłatny instruktaż z zakresu eksploatacji zainstalowanych urządzeń elektrotechnicznych i energetycznych. Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu DME TMA Kraków - Katowice (DME Olkusz) techniczną realizowana jest w ramach projektu pn. ,,Dostosowanie Infrastruktury lotniczych urządzeń naziemnych do wymagań PBN (Performace Based Navigation)" nr FENX.0403.-IP.02-0001/24 w ramach działania FENX.04.03 Infrastruktura lotnicza w TEN-T priorytet FENX.04 wsparcie sektora transportu finansowanego ze środków Funduszu Spójności. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45213330-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem lotniczym 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34965000-9 - Radiodalmierz (DME) 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 - Betonowanie 45262210-6 - Fundamentowanie 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45232330-4 - Wznoszenie masztów antenowych 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 32344250-3 - Instalacje radiowe 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45232331-1 - Roboty dodatkowe w zakresie nadawania 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że 1.1. wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i pozyskał pozwolenie na użytkowanie co najmniej: 1 robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu i uruchomieniu co najmniej jednego (1) spośród następujących obiektów: - ośrodka radiokomunikacyjnego z wieżą o wysokości min. 30m; - ośrodka łączności telekomunikacyjnej z wieżą o wysokości min. 30m; - DME; - DVOR/DME; - ILS. Przy czym każdy z obiektów musiał również spełniać łącznie następujące wymagania: wartość co najmniej 2 000 000,00 (dwa miliony) zł netto; wyposażenie techniczne, na które składają się łącznie co najmniej: 1) Kontener techniczny 2) konstrukcja kratowa lub strunobetonowa; 3) zasilanie podstawowe i awaryjne 4) okablowanie telekomunikacyjne i energetyczne, 5) systemy UPS i ich baterie (min. 5kW i 0,5 godz. pracy); 6) instalacje klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji 7) system telekomunikacyjny i monitorujące; 1.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej: 1..2.1. 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać następujące doświadczenie: - w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat przed upływem terminu składania ofert kierował/a do uzyskania pozwolenia na użytkowanie co najmniej jedną (1) budową jednego spośród następujących obiektów: ośrodka radiokomunikacyjnego z wieżą o wysokości min. 30m; ośrodka łączności telekomunikacyjnej z wieżą o wysokości min. 30m; DME; DVOR/DME; ILS. Przy czym każdy z obiektów musiał również spełniać łącznie następujące wymagania: wartość co najmniej 2 000 000,00 (dwa miliony) zł netto; wyposażenie techniczne, na które składają się łącznie co najmniej: 1) Kontener techniczny 2) konstrukcja kratowa lub strunobetonowa; 3) zasilanie podstawowe i awaryjne 4) okablowanie telekomunikacyjne i energetyczne, 5) systemy UPS i ich baterie (min. 5kW i 0,5 godz. pracy); 6) instalacje klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji 7) system telekomunikacyjny i monitorujące; Dodatkowo doświadczenie kierownika budowy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zostało opisane w rozdz. XVII SWZ. Doświadczenie należy opisać razem z ofertą na etapie jej składania. 1.2.2. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 1.2.3. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 1.2.4. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń; 1.2.5. 1 osobę (koordynator) posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej wraz z opracowaniem planu zagospodarowania terenu (PZT); Osoba pełniąca ww. funkcję winna wykazać, że: w okresie ostatnich (7) siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, zaprojektował/a obiekt radionawigacyjny lub radiokomunikacyjny lub radiolokacyjny dla potrzeb ruchu lotniczego, wyposażony w instalację antenową i urządzenia łączności przewodowej wraz z instalacją zasilania w pomieszczeniu zamkniętym lub kontenerze. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający wezwie do złożenia: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - opracowanego wg druku dołączonego do specyfikacji . 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 7 (siedmiu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem przedmiotu roboty budowlanej i jej wartości (wartość inwestycji), dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 7 do SWZ. 2. Dowodów określających należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 1. Dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej inne odpowiednie dokumenty dla wykazywanych robót budowlanych 3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druków dołączonych do specyfikacji - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wobec osób Kierowników robót i koordynatora (załącznik nr 8 do SWZ) i wobec Kierownika budowy (załącznik nr 3a do SWZ). UWAGA: Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga złożenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego do pełnienia funkcji Kierownika Budowy oraz Opisu doświadczenia Kierownika Budowy w kryterium ,,Doświadczenie Kierownika Budowy" (Załącznik nr 3a do SWZ) wraz z ofertą. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Zamawiający określa poniższe przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia: 1.1. Aktualna specyfikacja-opis funkcjonalno-techniczny oferowanego urządzenia radionawigacyjnego (DME) oraz systemu antenowego potwierdzający spełnienie szczegółowych wymagań funkcjonalno-technicznych określonych przez Zamawiającego w PFU pkt 7.Wymóg złożenia w/w dokumentu nie zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony w przypadku, gdy dokument stanowić będzie w całości lub części kopię opisu urządzeń zawartego w Załączniku nr 1 do SWZ; 1.2. Deklaracja WE przydatności do wykorzystania urządzenia DME zgodnie z wymaganiami spełnienie wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1139 z dnia 4 lipca 2018 r. w sprawie wspólnych zasad w dziedzinie lotnictwa cywilnego i utworzenia Agencji Unii Europejskiej ds. Bezpieczeństwa Lotniczego lub rozporządzenia (WE) nr 552/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 marca 2004 r. w sprawie interoperacyjności Europejskiej Sieci Zarządzania Ruchem Lotniczym, wraz ze zmianami wprowadzonymi rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1070/2009 z dnia 21 października 2009 r. Zawartość Deklaracji ma być zgodna z wymaganiami zawartymi w Załączniku III pkt. 3 rozporządzenia (WE) nr 552/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady; Z treści Deklaracji musi wynikać zgodność parametrów urządzenia z wymaganiami zawartymi w ICAO - Aeronautical Telecommunications, Annex 10 - To The Convention On International Civil Aviation, volume I (Radio Navigation Aids) oraz spełnienie wymagań zawartych w Dyrektywie 2014/53/UE z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących udostępniania na rynku urządzeń radiowych i uchylająca dyrektywę 199/5/WE i jeśli to wymagane innych dokumentów uprawniających do znaku CE oraz niezbędnych w celu uzyskania Pozwolenia Radiowego wydawanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 1.3. Deklaracja spełnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w oprogramowaniu oraz spełnienia wymagań rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/373 z dnia 1 marca 2017 r. ustanawiającego wspólne wymogi dotyczące instytucji zapewniających zarządzanie ruchem lotniczym/służby żeglugi powietrznej i inne funkcje sieciowe zarządzania ruchem lotniczym oraz nadzoru nad nimi. Elementy systemu oparte o oprogramowanie muszą zostać opracowane w oparciu o normę ED153 oraz spełniać wymagania określone w powyższych dokumentach dla SWAL4 lub równoważnych poziomów zawartych w następujących normach: DO178B, ED109/ED12B, IEC/EN 61508 - potwierdzone przez przedstawienie odpowiedniego oświadczenia przez producenta; 1.4. Oświadczenie producenta urządzenia radionawigacyjnego potwierdzające spełnianie przez dostarczane urządzenia wymagań określonych zgodnie z ustawą z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie lotniczych urządzeń naziemnych i powierzchni ograniczających zabudowę. 1.5. Specyfikacja-opis funkcjonalno-techniczny/karty katalogowe przyrządów pomiarowych i akcesoriów potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w PFU pkt 6.2.1 - 6.2.4 1.6. Karta katalogowa oferowanego routera, przełącznika sieciowego, serwera portów szeregowych i szafy Rack. Zamawiający w ramach złożonych kart katalogowych wymaga wskazania numerów katalogowych urządzeń, usług serwisowych i oprogramowania (tzw. Part Number), przy czym, przez numer katalogowy Zamawiający rozumie oznaczenie standardowo wykorzystywane przez producentów oferowanych urządzeń występujących w oficjalnych cennikach i katalogach produktów, określające skonkretyzowane urządzenie, pozwalające ustalić jego konfiguracje oraz cenę katalogową. Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się ,,numerami katalogowymi" stanowiącymi oznaczenie producenta zmodyfikowane przez Wykonawcę. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 107 ustawy *Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami pkt 2 Rozdziału VII i kolejnych SWZ. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 PZP. Szczegółowy wykaz przewidzianych zmian umowy zawarto w załączniku nr 4 do SWZ ,,wzór umowy", który w całości jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://pansa.ezamawiajacy.pl/pn/PANSA/demand/204711/notice/public/details 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-06-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2025