wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
zachodniopomorskie (Szczecin)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ul. Wrzosowa 44 25-211 Kielce powiat: Kielce tel. (41) 200 13 27, tel.: (41) 200 13 91 zamowienia@powiat.kielce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (41) 200 13 27, |
Termin składania ofert: | 2025-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE procedura prowadzona bez stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29.12.2022 r. z późn. zm. Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach." I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 1) Część 1 - świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania Zamawiającego w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych określa Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego. b) Realizacja zamówienia skierowana jest do operatorów telefonii komórkowej, świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym. Abonament rozłożony na 24 miesiące, płatność miesięczna. Wraz z ofertą Wykonawca złoży Cennik usług na wypadek zrealizowania i rozliczenia przez Zamawiającego usługi nieobjętej niniejszym zamówieniem. c) Termin realizacji zamówienia: umowa będzie obowiązywała przez okres 24 miesięcy, od dnia 26.07.2025 r. 2) Część 2 - zakup telefonów komórkowych wraz z niezbędnymi akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania Zamawiającego w zakresie dostawy telefonów komórkowych określa Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego. b) Wykonawca, składając ofertę gwarantuje, że dostarczane przedmioty zamówienia będą fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane,nieuszkodzone, nie będą sprzętem powystawowym, regenerowanym, w stanie nieumożliwiającym ich użytkowanie w przeznaczonym celu. Telefony muszą być zabezpieczone szkłem ochronnym, dedykowanym do wyświetlacza każdego urządzenia. c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na telefony komórkowe minimum 24-miesięcznej gwarancji, natomiast na ładowarki do telefonów minimum 6-miesięcznej gwarancji oraz aby załączył wraz z dostawą dokumenty, potwierdzające udzielenie gwarancji. Dokument nr: SR-II.272.2.162.2025, SR-II.272.2.163.2025 Składanie ofert: Oferty należy przesłać do dnia 8.05.2025 r., pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów. Miejsce i termin realizacji: d) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe, Ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, pokój 333, poziom 3, na koszt Wykonawcy. f) Termin realizacji zamówienia: 14 dni roboczych od udzielenia zamówienia. Wymagania: e) Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo przelewem po dostawie, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3. UWAGA! Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko niektórych elementów, wchodzących w skład danej części zamówienia. 4. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty dla każdej części z osobna. 5. Kryterium przyjętym przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części jest najniższa cena za daną część przedmiotu zamówienia. II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, a w przypadku Części 2 przedmiotu zamówienia - uwzględniać koszty dostawy do siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 4. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za nieterminową realizację przedmiotowego zamówienia. 5. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4, 3) Informację z KRS lub odpis z CEiDG, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieumocowana w KRS lub CEiDG,? dodatkowo, w przypadku złożenia oferty na Część 1, Wykonawca składa: 5) Cennik Wykonawcy dotyczący wszystkich świadczonych przez niego usług, 6) Wzór umowy Wykonawcy. III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.). Na wykazanie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania oraz odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, d) zdolności technicznej lub zawodowej. Na wykazanie spełnienia warunków udziału Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. IV. KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW: 1. Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulamin udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 274 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów, o których mowa w rozdz. II powyżej, jeżeli nie zostaną dostarczone wraz z ofertą. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na wzorze wybranego Wykonawcy pod warunkiem, gdy projekt ten uzyska akceptację Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy, wnoszenie uwag do wzoru umowy, które wynikają z obowiązujących w zakresie zamówień publicznych regulacji prawnych. VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 6.06.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Oferty złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm. Uwagi: IX. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO: 1. W związku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzielenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych, wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje: a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę Kieleckiego. b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kielcach. c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.d) Podanie danych osobowych w zakresie, wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia. e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia. f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa. g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa. h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat. i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Stawki 2, 00-193 Warszawa oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora. j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą, zgody. Dane osoby, której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców. 2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO), b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do dokumentacji Zapytania, składa stosowne oświadczenie. Kontakt: OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. w sprawie przedmiotu zamówienia (w tym kontakt w sprawie dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia): Rafał Lipiec, tel. (41) 200 13 27, e-mail: lipiec.r@powiat.kielce.pl 2. w sprawie procedury Zapytania ofertowego: Klaudia Cedro, tel.: (41) 200 13 91, e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025