Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1284z dziś
6316z ostatnich 7 dni
25071z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych

Data zamieszczenia: 2025-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce
powiat: Kielce
tel. (41) 200 13 27, tel.: (41) 200 13 91
zamowienia@powiat.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (41) 200 13 27,
Termin składania ofert: 2025-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
procedura prowadzona bez stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień
publicznych, na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie
Powiatowym w Kielcach z dnia 29.12.2022 r. z późn. zm.
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach

zaprasza do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach."

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii
komórkowej oraz zakup telefonów komórkowych na potrzeby Starostwa
Powiatowego w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
1) Część 1 - świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej na
potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz
wymagania Zamawiającego w zakresie świadczenia usług
telekomunikacyjnych określa Opis Przedmiotu Zamówienia,
stanowiący Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego.
b) Realizacja zamówienia skierowana jest do operatorów telefonii
komórkowej, świadczących usługi na polskim rynku
telekomunikacyjnym. Abonament rozłożony na 24 miesiące, płatność
miesięczna. Wraz z ofertą Wykonawca złoży Cennik usług na wypadek
zrealizowania i rozliczenia przez Zamawiającego usługi nieobjętej
niniejszym zamówieniem.
c) Termin realizacji zamówienia: umowa będzie obowiązywała przez
okres 24 miesięcy, od dnia 26.07.2025 r.
2) Część 2 - zakup telefonów komórkowych wraz z niezbędnymi akcesoriami
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz
wymagania Zamawiającego w zakresie dostawy telefonów
komórkowych określa Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący
Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego.
b) Wykonawca, składając ofertę gwarantuje, że dostarczane przedmioty
zamówienia będą fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane,nieuszkodzone, nie będą sprzętem powystawowym, regenerowanym,
w stanie nieumożliwiającym ich użytkowanie w przeznaczonym celu.
Telefony muszą być zabezpieczone szkłem ochronnym,
dedykowanym do wyświetlacza każdego urządzenia.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na telefony
komórkowe minimum 24-miesięcznej gwarancji, natomiast na
ładowarki do telefonów minimum 6-miesięcznej gwarancji oraz aby
załączył wraz z dostawą dokumenty, potwierdzające udzielenie
gwarancji.

Dokument nr: SR-II.272.2.162.2025, SR-II.272.2.163.2025

Składanie ofert:
Oferty należy przesłać do dnia 8.05.2025 r., pocztą elektroniczną na adres e-mail:
zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów.

Miejsce i termin realizacji:
d) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego,
tj. Starostwo Powiatowe, Ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, pokój
333, poziom 3, na koszt Wykonawcy.
f) Termin realizacji zamówienia: 14 dni roboczych od udzielenia
zamówienia.

Wymagania:
e) Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi jednorazowo przelewem po
dostawie, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3. UWAGA! Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy
określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko
niektórych elementów, wchodzących w skład danej części zamówienia.
4. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty dla każdej części z osobna.
5. Kryterium przyjętym przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty
w każdej części jest najniższa cena za daną część przedmiotu zamówienia.
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do
niniejszego Zapytania ofertowego. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie
koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia, a w przypadku Części 2
przedmiotu zamówienia - uwzględniać koszty dostawy do siedziby Zamawiającego.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
4. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za nieterminową realizację
przedmiotowego zamówienia.
5. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik
nr 3 do niniejszego Zapytania,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr
4,
3) Informację z KRS lub odpis z CEiDG,
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę podpisuje osoba
nieumocowana w KRS lub CEiDG,? dodatkowo, w przypadku złożenia oferty na Część 1, Wykonawca składa:
5) Cennik Wykonawcy dotyczący wszystkich świadczonych przez niego usług,
6) Wzór umowy Wykonawcy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn.
zm.).
Na wykazanie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik
nr 3 do niniejszego Zapytania oraz odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego
lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Na wykazanie spełnienia warunków udziału Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania
ofertowego.
IV. KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW:
1. Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulamin udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 274 ustawy Pzp, wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym
terminie dokumentów, o których mowa w rozdz. II powyżej, jeżeli nie zostaną
dostarczone wraz z ofertą.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się
od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert
spośród ofert pozostałych oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić
postępowanie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na wzorze wybranego
Wykonawcy pod warunkiem, gdy projekt ten uzyska akceptację Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy, wnoszenie
uwag do wzoru umowy, które wynikają z obowiązujących w zakresie zamówień
publicznych regulacji prawnych.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia
6.06.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
2. Oferty złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu, mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie
Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm.

Uwagi:
IX. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO:
1. W związku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z dostępem do
danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu
zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzielenia informacji o przetwarzaniu
danych osobowych, wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe
w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę
Kieleckiego.
b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa
Powiatowego w Kielcach.
c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów
realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.d) Podanie danych osobowych w zakresie, wynikającym z ww. podstawy prawnej jest
niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych
z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych
z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują
przepisy prawa.
g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań
związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż okres
przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres
przewidziany przez przepisy prawa.
h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem
przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami
prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat.
i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez
Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą, prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Stawki 2, 00-193 Warszawa oraz
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora.
j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów
prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane
dotyczą, zgody. Dane osoby, której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego
zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe
w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa
członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców.
2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich
obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których
dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już
tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO),
b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku
z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do
złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2
do dokumentacji Zapytania, składa stosowne oświadczenie.

Kontakt:
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. w sprawie przedmiotu zamówienia (w tym kontakt w sprawie dostawy i odbioru
przedmiotu zamówienia): Rafał Lipiec, tel. (41) 200 13 27, e-mail:
lipiec.r@powiat.kielce.pl
2. w sprawie procedury Zapytania ofertowego: Klaudia Cedro, tel.: (41) 200 13 91,
e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.