Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych

Data zamieszczenia: 2025-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Pabianicach
ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel.: +48 42 22 54 600, tel. (42) 22-54-628
parki@um.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 42 22 54 6
Termin składania ofert: 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
zaprasza do złożenia oferty na realizację
usługi pn.: Naprawa urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw urządzeń na placach zabaw i siłowniach
parkowych w tym:
1) Wymiana na nowy słupa (belki) giętego w łuk w urządzeniu znajdującym się na placu
aktywności Jurajski Park Sprawnościowy w Parku Wolności (Producent urządzenia:
BUGLO PLAY sp. zo.o., nr katalogowy urządzenia 8504). Zgodnie z kartą produktu: słup
gięty w łuk wykonany z drzew iglastych. Drewno klejone warstwowo klejami
poliuretanowymi odpornymi na wodę. Drewno poddane trzyetapowemu procesowi
impregnacji. Fotografia urządzenia w załącznikach 1 i 2.
2) Wymiana na nowe czterech płyt oraz wszystkich skałek (kamieni kompozytowych) ścianki
wspinaczkowej znajdującej się na górce aktywności Wieloryb Czuj Czuj w Parku Wolności
(Producent urządzenia: Dziecięcy Świat, symbol urządzenia: 510). Należy zastosować
płyty HPL (do stosowania na zewnątrz) o grubości min. 10 mm. Fotografia urządzenia w
złączniku nr 3.
3) Wymiana na nowe mat do skakania w dwóch trampolinach (Producent: MP PLAY sp. zo.o.
nr katalogowy TZMPPP5-150 oraz TZMPP-200) na siłowni pod chmurką na terenie górki
aktywności w Parku Wolności. Zgodnie z karta produktu: mata z plastikowych lamelek
nawleczonych na linkę stalową (ocynk) śr. 6 mm w otulinie PCV. Linki zakończone kauszą
podpięte do stalowych (ocynk) certyfikowanych (TUV) sprężyn podpiętych do wnętrza
obudowy. Fotografia urządzeń w załączniku nr 4, 5 i 6.
2. Warunki szczegółowe:
1) Naprawy należy wykonać w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowników oraz
zachowanie atestu/certyfikatu urządzeń, który potwierdza ich zgodność z normami PN-EN
1176, PN-EN 1177 i PN-EN 16630:2015-06.
2) Zakup wszystkich elementy/części urządzeń, materiałów do wykonania przedmiotu
zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
3) Narzędzia i media potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca.
4) Zamawiający nie udostępnia podłączenia do energii elektrycznej.
5) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje elementów, części, materiałów
bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania na placach zabaw. Wykonawca przekaże
Zamawiającemu specyfikację techniczną/kartę charakterystyki dla: słupa giętego w łuk,
płyty i skałek oraz mat do skakania.
6) Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca wyłączy z użytkowania plac
zabaw/siłownię plenerową lub część, na której prowadzone będą prace np. poprzez
oznakowanie taśmą ostrzegawczą i informacją obiekt nieczynny.
7) Po zdemontowaniu uszkodzonego elementu/części urządzenia Wykonawca odpowiednio
zabezpieczy pozostałą na placu zabaw/ siłowni część urządzenia do czasu zamontowanianowych elementów/części (czas montażu nowych elementów/części nie może przekroczyć
2 dni od dnia zdemontowania uszkodzonych).
8) Po wykonaniu przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wpisze
informację o wykonaniu napraw do książek ww. placów zabaw i siłowni.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, pracowników oraz
Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe z jego winy w trakcie realizacji usługi oraz
w jej następstwie.
10)
Zagospodarowanie zdemontowanych elementów urządzeń leży po stronie
Wykonawcy. W wyniku wykonania prac Wykonawca staje się wytwórcą odpadów i ma
obowiązek gospodarować odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca na własny koszt
przeprowadzi wizję lokalną w terenie a także uzyska, na swoją odpowiedzialność i ryzyko,
wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz
zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
11)
Wykonawca udzieli 24 -miesięcznej (licząc od podpisania obustronnie protokołu
odbioru bez uwag) gwarancji na użyte materiały/części/ elementy urządzeń oraz wykonaną
usługę.

Składanie ofert:
V. Miejsce, sposób oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia i przesłać
drogą elektroniczną na adres e-mail: parki@um.pabianice.pl do dnia 16.05.2025 r.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
2. W przypadku wystąpienia długotrwałych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
wykonanie usługi, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów realizacji umowy
ze względów niezależnych od stron umowy (bez roszczeń).

Wymagania:
12)
Rozliczenie odbędzie się jednorazowo w terminie do 30 dni od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez
Przedstawicieli Stron protokół odbioru bez uwag.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca załączy dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej
(KRS, CEiDG)
2) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) należycie wykonał co najmniej
jedną usługę polegającą na wykonaniu napraw na placach zabaw lub siłowniach
plenerowych oraz załączy dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi (np.
referencje).
2. Cenę w ofercie należy podać w złotych z obowiązującym podatkiem VAT. Przedstawiona cena
musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. O wynikach procedury zapytania ofertowego oferenci zostaną poinformowani drogą elektroniczną.
4. Termin związania ofertą: 30 dni.
VI. Kryteria oceny:
1. Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
2. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana jedna.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
o miejscu i terminie zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 8.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania
zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, udostępnionym w Biuletynie
Informacji Publicznej: www.bip.um.pabianice.pl
3. Środki finansowe na realizację zamówienia zostały zabezpieczone w budżecie miasta w dziale 900
rozdział 90095 § 4270 zadanie nr 5091031

Uwagi:
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Miasto Pabianice jako
Zamawiający przeprowadzający postępowanie, z siedzibą w Pabianicach 95 - 200,
ul. Zamkowa 16;
b) w Urzędzie Miejskim w Pabianicach powołano Inspektora Ochrony Danych, kontakt:
iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, , adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych
w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice;
c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Kontakt:
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami:
Wszelkich informacji w zakresie przedmiotowego zaproszenia udziela Wydział Ochrony
Środowiska. Osoby do kontaktu: Agnieszka Pietrowska, Monika Gienszczak e-mail:
parki@um.pabianice.pl, nr tel. (42) 22-54-628.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.