Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Pabianicach ul. Zamkowa 16 95-200 Pabianice powiat: pabianicki tel.: +48 42 22 54 600, tel. (42) 22-54-628 parki@um.pabianice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 42 22 54 6 |
Termin składania ofert: | 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi pn.: Naprawa urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw urządzeń na placach zabaw i siłowniach parkowych w tym: 1) Wymiana na nowy słupa (belki) giętego w łuk w urządzeniu znajdującym się na placu aktywności Jurajski Park Sprawnościowy w Parku Wolności (Producent urządzenia: BUGLO PLAY sp. zo.o., nr katalogowy urządzenia 8504). Zgodnie z kartą produktu: słup gięty w łuk wykonany z drzew iglastych. Drewno klejone warstwowo klejami poliuretanowymi odpornymi na wodę. Drewno poddane trzyetapowemu procesowi impregnacji. Fotografia urządzenia w załącznikach 1 i 2. 2) Wymiana na nowe czterech płyt oraz wszystkich skałek (kamieni kompozytowych) ścianki wspinaczkowej znajdującej się na górce aktywności Wieloryb Czuj Czuj w Parku Wolności (Producent urządzenia: Dziecięcy Świat, symbol urządzenia: 510). Należy zastosować płyty HPL (do stosowania na zewnątrz) o grubości min. 10 mm. Fotografia urządzenia w złączniku nr 3. 3) Wymiana na nowe mat do skakania w dwóch trampolinach (Producent: MP PLAY sp. zo.o. nr katalogowy TZMPPP5-150 oraz TZMPP-200) na siłowni pod chmurką na terenie górki aktywności w Parku Wolności. Zgodnie z karta produktu: mata z plastikowych lamelek nawleczonych na linkę stalową (ocynk) śr. 6 mm w otulinie PCV. Linki zakończone kauszą podpięte do stalowych (ocynk) certyfikowanych (TUV) sprężyn podpiętych do wnętrza obudowy. Fotografia urządzeń w załączniku nr 4, 5 i 6. 2. Warunki szczegółowe: 1) Naprawy należy wykonać w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkowników oraz zachowanie atestu/certyfikatu urządzeń, który potwierdza ich zgodność z normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 i PN-EN 16630:2015-06. 2) Zakup wszystkich elementy/części urządzeń, materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3) Narzędzia i media potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 4) Zamawiający nie udostępnia podłączenia do energii elektrycznej. 5) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje elementów, części, materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania na placach zabaw. Wykonawca przekaże Zamawiającemu specyfikację techniczną/kartę charakterystyki dla: słupa giętego w łuk, płyty i skałek oraz mat do skakania. 6) Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca wyłączy z użytkowania plac zabaw/siłownię plenerową lub część, na której prowadzone będą prace np. poprzez oznakowanie taśmą ostrzegawczą i informacją obiekt nieczynny. 7) Po zdemontowaniu uszkodzonego elementu/części urządzenia Wykonawca odpowiednio zabezpieczy pozostałą na placu zabaw/ siłowni część urządzenia do czasu zamontowanianowych elementów/części (czas montażu nowych elementów/części nie może przekroczyć 2 dni od dnia zdemontowania uszkodzonych). 8) Po wykonaniu przedmiotu umowy i podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wpisze informację o wykonaniu napraw do książek ww. placów zabaw i siłowni. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, pracowników oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe z jego winy w trakcie realizacji usługi oraz w jej następstwie. 10) Zagospodarowanie zdemontowanych elementów urządzeń leży po stronie Wykonawcy. W wyniku wykonania prac Wykonawca staje się wytwórcą odpadów i ma obowiązek gospodarować odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca na własny koszt przeprowadzi wizję lokalną w terenie a także uzyska, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 11) Wykonawca udzieli 24 -miesięcznej (licząc od podpisania obustronnie protokołu odbioru bez uwag) gwarancji na użyte materiały/części/ elementy urządzeń oraz wykonaną usługę. Składanie ofert: V. Miejsce, sposób oraz termin składania ofert: 1. Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia i przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: parki@um.pabianice.pl do dnia 16.05.2025 r. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy. 2. W przypadku wystąpienia długotrwałych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usługi, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów realizacji umowy ze względów niezależnych od stron umowy (bez roszczeń). Wymagania: 12) Rozliczenie odbędzie się jednorazowo w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Przedstawicieli Stron protokół odbioru bez uwag. 3. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca załączy dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej (KRS, CEiDG) 2) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu napraw na placach zabaw lub siłowniach plenerowych oraz załączy dowody potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje). 2. Cenę w ofercie należy podać w złotych z obowiązującym podatkiem VAT. Przedstawiona cena musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 3. O wynikach procedury zapytania ofertowego oferenci zostaną poinformowani drogą elektroniczną. 4. Termin związania ofertą: 30 dni. VI. Kryteria oceny: 1. Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. 2. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana jedna. 3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 8.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VII. Pozostałe informacje: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.um.pabianice.pl 3. Środki finansowe na realizację zamówienia zostały zabezpieczone w budżecie miasta w dziale 900 rozdział 90095 § 4270 zadanie nr 5091031 Uwagi: 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Miasto Pabianice jako Zamawiający przeprowadzający postępowanie, z siedzibą w Pabianicach 95 - 200, ul. Zamkowa 16; b) w Urzędzie Miejskim w Pabianicach powołano Inspektora Ochrony Danych, kontakt: iod@um.pabianice.pl, telefon: 42 22 54 606, , adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice; c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Kontakt: IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami: Wszelkich informacji w zakresie przedmiotowego zaproszenia udziela Wydział Ochrony Środowiska. Osoby do kontaktu: Agnieszka Pietrowska, Monika Gienszczak e-mail: parki@um.pabianice.pl, nr tel. (42) 22-54-628. |
© eurobudowa.pl 2004-2025