wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Klub "Karino" Krzysztof Misielak Stobierna 31 39-200 Stobierna powiat: dębicki 665949632 misielak.k@interia.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/227754 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stobierna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 665949632 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Utworzenie usługi cateringowej poprzez budowę zaplecza gastronomicznego celem dywersyfikacji działalności gospodarczej Klubu "Karino" Krzysztof Misielak prowadzonej na terenie województwa podkarpackiego" Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.03-IW.01-6859/24 - Utworzenie usługi cateringowej poprzez budowę zaplecza gastronomicznego celem dywersyfikacji działalności gospodarczej Klubu "Karino" Krzysztof Misielak prowadzonej na terenie woj. podkarpackiego Część 1 Roboty budowlane Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot zamówienia stanowi przedsięwzięcie inwestycyjne obejmujące wykonanie robót budowlanych objętych przedmiarem robót (załącznik do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu). Zadanie składa się z dwóch komponentów: 1. rozbudowa budynku baru o zaplecze gastronomiczne - polega na rozbudowie istniejącego budynku o dodatkową powierzchnię użytkową ok. 35,79 m2. Przedmiotowe zaplecze pozwoli na uruchomienie kuchni do przygotowania posiłków. 2. działanie w zakresie zielonej transformacji polegające - obejmuje kompleksową dostawę i montaż instalacji solarnej, która będzie służyć do ogrzewania ciepłej wody na potrzeby działalności prowadzonej w zapleczu kuchennym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1. Projekt budowlany zmian dla zamierzenia budowlanego pn. "zmiana ostatecznej decyzji Starosty Dębickiego nr 547/2012 z dn. 17.07.2012r. znak: AB.6740.3.136.2012 dot. inwestycji: "rozbudowa budynku usługowego baru o salę taneczną oraz wiatę z instalacją kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stobierna na dz. nr ewid. 201 obręb 0013 Gminy Dębica (jedn. ewid. 180304_2) w zakresie: zmiany charakterystycznych parametrów obiektu budowlanego tj. powierzchni zabudowy, długości i szerokości" - SKAN PROJEKTU STANOWI ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU 2. Przedmiar robót dla w/w projektu budowlanego - STANOWI ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU. UWAGA: Przedmiot zamówienia dotyczy rozbudowy istniejącego budynku tylko i wyłącznie o część budynku oznaczoną nr "3" na planie zagospodarowania przestrzennego. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: A. Wykonanie i oddanie przedmiotu umowy, zrealizowanego zgodnie z dokumentacją projektową, ogłoszeniem o zamówieniu, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, B. Inne elementy i obowiązki Wykonawcy ujęte w cenie ofertowej wymagane w ramach realizacji przedmiotu umowy: a) Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami (w tym uruchomienie wszystkich urządzeń przez autoryzowane serwisy b) z uzyskaniem decyzji UDT (w przypadku konieczności). Wszystkie dostarczone urządzenia mają przewidywać pracę pod pełnym obciążeniem równocześnie, informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość robót lub termin zakończenia robót, c) ubezpieczenie placu budowy (ochroną ubezpieczenia należy objąć szkody rzeczowe za odpowiedzialność cywilną w pełni zwalniające Zamawiającego z odpowiedzialności), d) zapewnienie na własny koszt: transportu odpadów (w tym m.in. gruzu i materiałów z rozbiórki, nadmiaru ziemi, drzew z wycinki i innych) do miejsc ich wykorzystania i utylizacji, łącznie z kosztami ich utylizacji. Wykonawca musi przedłożyć dokumentację składowania odpadów i udokumentować utylizację odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót (podać gdzie zostały odwiezione i złożone, zutylizowane w odpowiednim miejscu i do podmiotu, który ma uprawnienia na utylizację tego typu odpadów) e) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje), f) organizacja rad budowy - z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy - celem omówienia ewentualnych problemów związanych z realizacją przedmiotu umowy, g) oznakowanie, zabezpieczenie niezbędnego terenu, ulic i placu budowy, wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu po zakończeniu realizacji inwestycji i) utrzymanie przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, j) opracowanie instrukcji BIOZ, k) naprawy wszelkich elementów zniszczonych podczas wykonywania robót budowlanych, l) uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi lub nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli lub właścicieli sieci (brak takich protokołów będzie skutkować brakiem zapłaty za dany zakres robót), m) wykonywanie robót z uwzględnieniem zaleceń udzielonych przez Zamawiającego, n) zapewnienie niezbędnych nadzorów i odbiorów np. zakładu energetycznego telekomunikacji, gazowni, wodociągów i kanalizacji itp. wraz z wszelkimi kosztami z tym związanymi, o) zabezpieczenie na czas robót urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowaną inwestycją oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejących nawierzchni chodników, dojść, dróg, elementów budynku itp. przed uszkodzeniami, a w przypadku ich uszkodzenia odtworzenie uszkodzonych elementów, p) wykonanie wszelkich niezbędnych badań, prób, pomiarów itp. wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia przez nie wymagań określonych w projektach i normach, wszelkie badania i pomiary niezbędne do dokonania odbioru robót itp. zgodnie z zaleceniami Zamawiającego i Inspektorów, q) zapewnienie wykonania przedmiotu umowy przez osoby, których kwalifikacje pozwalają na wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującym prawem i przepisami, a w szczególności zapewnienia wykonania przedmiotu umowy przez osoby mające wymagane przez prawo uprawnienia oraz zapewnienie kierownictwa technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo, r) inne czynności, usługi, roboty budowlane, dostawy niewymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, niezbędne do zakończenia, uruchomienia oraz przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy, które Wykonawca wyceni i doliczy do ceny oferty, s) prowadzenie dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania. W przypadku nałożenia obowiązku zmiany umowy w tym planu wdrażania projektu przez Instytucję dofinansowującą zadanie, Wykonawca również będzie musiał dokonać i wprowadzić te zmiany, t) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający zastrzega, że dane ilościowe zawarte w dokumentacji stanowiącej Opis przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilości te mogą ulec zmianie i rozliczane będą wg rzeczywistych ilości obmiarowych wykonanych robót. Uwaga! Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego i należy traktować je, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia o parametrach równoważnych opisanym przez Zamawiającego w dokumentach. Wszelkie nazwy własne produktów użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót winny być interpretowane, jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami / urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia zapisów przedmiaru robót z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie nazwy norm użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót należy traktować, jako przykładowe, możliwe do zamienienia przez równoważne normy. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania innych norm krajowych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych przedmiotem zamówienia i stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH KRAJOWEGO PLANU ODBUDOWY I ZWIĘKSZENIA ODPORNOŚCI (PLANU ROZWOJOWEGO) W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA PN: ,,UTWORZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ POPRZEZ BUDOWĘ ZAPLECZA GASTRONOMICZNEGO CELEM DYWERSYFIKACJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ KLUBU "KARINO" KRZYSZTOF MISIELAK PROWADZONEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARAPCKIEGO" NR UMOWY: KPOD.01.03-IW.01-6859/24-00 Okres gwarancji minimum 36 miesięcy CPV: 45000000-7, 45450000-6 Dokument nr: 2025-92562-227754 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Dębica Miejscowość Stobierna Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót zbieżnych z podstawowym przedmiotem zamówienia. Roboty te nie mogą przekroczyć 10% robót podstawowych. Zamówienia uzupełniające mogą być zlecone nie później niż do 3 lat od dnia podpisania umowy na roboty podstawowe. Warunki zmiany umowy Zamawiający dopuszcza zmiany umowy tylko i wyłącznie w przypadku gdy będą służyć one prawidłowej realizacji Projektu objętego umową o dofinansowanie i pod warunkiem, że zmiany te zostaną zaakceptowane przez Operatora Projektu tj. Rzeszowską Agencję Rozwoju S.A. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wpis ewidencji działalności gospodarczej lub KRS oraz posiadał stosowne uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił kierownika budowy w zakresie robót konstrukcyjnych oraz kierowników robót sanitarnych i elektrycznych. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oświadczenie, że wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie posiada zaległości wobec Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 3. Wypis z CEIDG / KRS 4. Uprawnienia kierownika budowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny na każdym jego etapie. Na kompletną ofertę składa się: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem na zał nr 1 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót - Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania zmian w przedmiarze robót. 3. Odpis z CEIDG/KRS 4. Uprawnienia kierownika budowy Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-07 Data ostatniej zmiany 2025-05-07 21:17:47 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie najkorzystniejszej ceny oferty. Kontakt: Osoby do kontaktu Krzysztof Misielak tel.: 665949632 e-mail: misielak.k@interia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025