Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6003z ostatnich 7 dni
22240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Poprawa funkcjonalności toalet i pokoju socjalnego wraz z wymianą wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa funkcjonalności toalet i pokoju socjalnego wraz z wymianą wyposażenia

Data zamieszczenia: 2025-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-950 Białystok
powiat: Białystok
tel.: 85 869 6797, 85 879 7979
obu@um.bialystok.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 85 869 6797, 8
Termin składania ofert: 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych
pn.: ,,Poprawa funkcjonalności dwóch toalet i pokoju socjalnego wraz z wymianą wyposażenia
w Pałacyku Gościnnym Branickich w Białymstoku"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są prace polegające na poprawie wnętrza dwóch toalet i pokoju socjalnego wraz z wymianą wyposażenia, znajdujących się na parterze Pałacyku Gościnnego Branickich przy Ul. Kilińskiego 6 w Białymstoku, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), stanowiącymi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
2) Zakres robót obejmuje w szczególności:
2.1) w dwóch toaletach (damskiej i męskiej):
a) skucie okładzin ściennych i podłogowych,
b) demontaż instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i oświetleniowej,
c) demontaż przepływowych ogrzewaczy wody,
d) demontaż i montaż ceramiki sanitarnej i akcesorii łazienkowych,
e) przebudowę instalacji sanitarnej i elektrycznej,
f) ułożenie nowych płytek gresowych na ścianach i na podłodze,
g) montaż instalacji wentylacji mechanicznej,
h) montaż oświetlenia,
i) renowacja stolarki drzwiowej,
j) malowanie ścian i sufitów,
2.2) w pokoju socjalnym:
a) skucie okładzin ściennych i podłogowych,
b) demontaż instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i oświetleniowej,
c) demontaż zlewu kuchennego i zabudowy kuchennej,
d) przebudowę instalacji sanitarnej i elektrycznej,
e) montaż zabudowy kuchennej (szafki stojące i wiszące),
f) montaż zlewu kuchennego z baterią,
g) ułożenie nowych płytek gresowych na ścianie między szafkami oraz na podłodze,
h) montaż płytek gresowych na istniejącym parapecie,
i) malowanie ścian i sufitu.
3) Pozostałe wymagania:
3.1) prace remontowe będą wykonywane w czynnym obiekcie, więc powinny być prowadzone w
taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu wpływały na codzienną działalność Urzędu
Miejskiego w godz. pracy, tj. pon. 7.30-17.00, wt. - pt. 7.30-15.30, poprzez unikanie hałasu i
innych zakłóceń, a ponadto w związku z odbywającymi się uroczystościami ślubnymi od
czwartku do niedzieli w godz. 12.00 - 18.00 oraz innymi uroczystościami miejskimi
i spotkaniami władz miejskich o różnych porach dnia należy bezwzględnie planować
wykonywanie robót uciążliwych i hałaśliwych w uzgodnieniu z Zamawiającym,

3.2) ze względu na brak wolnej przestrzeni do składowania materiałów i narzędzi, Wykonawca we
własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy oraz zaplecze socjalne na
czas wykonywania prac; zaleca się sukcesywne przywożenie potrzebnego materiału i
bezpośredni jego montaż,
3.3) w miejscach wykonywanych prac oraz w ich otoczeniu, Wykonawca zobowiązany jest do
zachowania bezwzględniej czystości i zabezpieczeniem mienia Urzędu Miejskiego przed
zniszczeniem; zaleca się miejsce przy toaletach oraz pokoju socjalnym osłonić i zabezpieczyć
folią tak, aby powstający kurz nie rozprzestrzeniał się po całym budynku, a ciąg
komunikacyjny prowadzący przez sale ślubów - zabezpieczyć i odgrodzić barierkami,
3.4) Wykonawca podczas wykonywania robót zobowiązany jest do sukcesywnego sprzątania i
wywożenia na bieżąco wytworzonych odpadów.
4) Przed sporządzeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia, na własną odpowiedzialność, oceny możliwości wystąpienia wszelkiego ryzyka mającego wpływ na koszty realizacji zamówienia. Nieskorzystanie z uprawnienia dokonania wizji lokalnej, o którym mowa powyżej, przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy formowania jakichkolwiek roszczeń na etapie realizacji zamówienia w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
5) Budynek Urzędu Miejskiego - Pałacyk Gościnny Branickich przy Ul. Kilińskiego 6 w
Białymstoku, znajdujący się na działce nr ewid. gr. 1469, obręb 11- Śródmieście, wpisany jest
do rejestru zabytków Miasta Białegostoku decyzją WKZ nr Kult.V-2b/4/53 z dnia 20.01.1953r.
Decyzją Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 22.04.2025 r. zostało udzielone pozwolenie na wyżej wymienione prace.

CPV: 45000000-7, 45111100-9, 45453000-7, 45400000-1, 45310000-3, 45332400-7

Dokument nr: OBU-IV.271.11.2025

Składanie ofert:
8. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: obu@um.bialystok.pl do dnia 16-05-2025 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 lipca 2025 r. do dnia 31 lipca 2025 r.

Wymagania:
6) Wykonawca zobowiązany jest udzielić 5-letniej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Kryteria oceny ofert: cena 100 %
1) za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych,
2) cena ofertowa będzie stanowić ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót i innych świadczeń oraz ponoszonych kosztów podczas realizacji.
4. Warunki udziału:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej
3 roboty budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie i /lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości min.
70 000,00 zł brutto każda robota;
b) wykażą osobę skierowaną do realizacji zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa,
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (do pełnienia funkcji kierownika budowy) i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy i/lub kierownika robót budowlanych, przy realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających na budowie i/lub przebudowie i /lub remoncie budynku.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek
udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony
w pkt 4 ppkt 1) lit. a) ogłoszenia o zamówieniu - zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden
z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem zamówień wymaganych w pkt 4 ppkt 1)
lit. a) ogłoszenia o zamówieniu.
3) Doświadczenie Wykonawcy będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże roboty budowlane
zakończone.
4) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5. Dokumenty wymagane w ofercie:
1) formularz ofertowy (na lub wg załącznika nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu),
2) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i miejsca wykonania robót, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (na lub wg załącznika nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu).
4) inne dokumenty: nie dotyczy

6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.

7. Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej
lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
lub pisemnie.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

10. Zamawiający po otwarciu ofert opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach.

11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto, z zastrzeżeniem pkt 15).

14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia.

15. Zamawiający poprawi w treści oferty:
1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

16. Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17).

17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie.

18. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie.

19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej.

20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.

21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto.

Uwagi:
22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L.2016.119, str 1, sprost. Dz. U UE.L.2018.127, str. 2), zwanego RODO, informuję, że:
1) administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski
w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta;
4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym
(np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana - w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO;
e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO.
7) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;
9) dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Kontakt:
12. Osobą do kontaktu z wykonawcami jest: Iwona Sierocka, tel. 85 869 6797,
ul. Słonimska 1, pok. 07, e-mail: obu@um.bialystok.pl,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.