mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa komponentów i układów systemu testowego 5G mmWave, zestawów ewaluacyjnych kluczowych elementów elektronicznych, elementów i układów elektronicznych w tym RF oraz drobnego wyposażenia i narzędzi warsztatowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Microamp Solutions Sp. z o.o Szkolna 15 20-124 Lublin powiat: Lublin k.piatek@microamp-solutions.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228329 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR NR 5/2025/SMART_1 na dostawę komponentów i układów systemu testowego 5G mmWave, zestawów ewaluacyjnych kluczowych elementów elektronicznych, elementów i układów elektronicznych w tym RF oraz drobnego wyposażenia i narzędzi warsztatowych Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-0207/23 - Zintegrowana jednostka radiowa (RU) dla ultraszybkich sieci 5G mmWave oraz sieci kolejnych generacji typu mesh. Część 1 Komponenty i układy systemu testowego 5G mmWave Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. CZĘŚĆ 1 - Komponentów i układów systemu testowego 5G mmWave: 1) szafa rack - 1 szt. 2) dystrybutor czasu 1PPs - 1 szt. 3) dystrybutor częstotliwości 10 MHz - 1 szt. 4) dystrybutor czasu i częstotliwości GPSDO - 1 szt. 5) antena - 1 szt. 6) Moduł przetwarzania - 1 szt. 7) Modem 5G mmWave - 1 szt. 8) Moduł 5G mmWave - 1 szt. 9) Terminal użytkownika (UE - User equipment) - 2 szt. 10) Repeatery - 2 szt. 11) Karty sieciowe - 2 szt. 12) zasilacz awaryjny - 2 szt. 13) Zasilacz telekomunikacyjny - 1 szt. 14) Zasilacz telekomunikacyjny - 1 szt. 15) kamera - 1 szt. OCHRONA TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.). 2. Zgodnie z postanowieniem Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, opis przedmiotu zamówienia został ograniczony, a uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego Wykonawcy nastąpi po podpisaniu i przesłaniu Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji. Umowa o zachowaniu poufności stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Oferent zobowiązany jest przesłać do Zamawiającego podpisaną Umowę o Zachowaniu Poufności (dalej zwaną NDA) w terminie umożliwiającym mu złożenie oferty. W przypadku wystąpienia w opisach nazw własnych, marek wskazujących na określone modele, typy lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, zamawiający nie narzuca jego stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie modeli, typów lub rozwiązań równoważnych z uwzględnieniem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia. Część 2 Zestawy ewaluacyjne kluczowych elementów elektronicznych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 2. CZĘŚĆ 2 - Zestawów ewaluacyjnych kluczowych elementów elektronicznych: 1) zest. ewal. beamformerów 5G mmWave - 70 szt. OCHRONA TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.). 2. Zgodnie z postanowieniem Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, opis przedmiotu zamówienia został ograniczony, a uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego Wykonawcy nastąpi po podpisaniu i przesłaniu Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji. Umowa o zachowaniu poufności stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Oferent zobowiązany jest przesłać do Zamawiającego podpisaną Umowę o Zachowaniu Poufności (dalej zwaną NDA) w terminie umożliwiającym mu złożenie oferty. W przypadku wystąpienia w opisach nazw własnych, marek wskazujących na określone modele, typy lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, zamawiający nie narzuca jego stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie modeli, typów lub rozwiązań równoważnych z uwzględnieniem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia. Część 3 Elementy i układy elektroniczne w tym RF Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 3. CZĘŚĆ 3 - Elementów i układów elektronicznych w tym RF: 1) konwertery częstotliwości 5G mmWave - 10 szt. 2) mikrokontrolery - 5 szt. 3) układy zegarowe - 10 szt. 4) stablizatory napięć - 10 szt. 5) złącza boardtoboard - 4 szt. 6) złącza boardtoboard - 4 szt. 7) przetworniki - 2 szt. 8) wzmacniacze - 5 szt. 9) wzmacniacze - 5 szt. 10) diody - 4 szt. 11) pamięci - 2 szt. 12) rezystory - 1 szt. 13) kondensatory - 10 szt. 14) kondensatory - 10 szt. 15) sprzęgacze - 4 szt. 16) filtry - 2 szt. 17) filtry - 5 szt. 18) przewody - 2 szt. 19) przewody - 2 szt. 20) gniazdo RF - 65 szt. OCHRONA TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.). 2. Zgodnie z postanowieniem Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, opis przedmiotu zamówienia został ograniczony, a uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego Wykonawcy nastąpi po podpisaniu i przesłaniu Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji. Umowa o zachowaniu poufności stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Oferent zobowiązany jest przesłać do Zamawiającego podpisaną Umowę o Zachowaniu Poufności (dalej zwaną NDA) w terminie umożliwiającym mu złożenie oferty. W przypadku wystąpienia w opisach nazw własnych, marek wskazujących na określone modele, typy lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, zamawiający nie narzuca jego stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie modeli, typów lub rozwiązań równoważnych z uwzględnieniem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia. Część 4 Drobne wyposażenie i narzędzia warsztatowe Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 4. CZĘŚĆ 4 - Drobnego wyposażenia i narzędzi warsztatowych: 1) wiertło - 5 szt. 2) frez - 1 szt. 3) frez - 1 szt. 4) pasta lutownicza - 1 szt. 5) miedzianka - 1 szt. 6) końcówki przewodów - 2 szt. 7) Zestaw śrub, nakrętek i dystansów - 2 szt. 8) chemia warsztatowa - 1 szt. 9) chemia warsztatowa - 1 szt. 10) lutownica - 1 szt. 11) lutownica - 1 szt. 12) Rączka do lutownicy - 1 szt. 13) grot do lutownicy - 1 szt. 14) grot do lutownicy - 1 szt. 15) grot do lutownicy - 1 szt. 16) grot do lutownicy - 1 szt. 17) grot do lutownicy - 1 szt. 18) grot do lutownicy - 1 szt. 19) grot do lutownicy - 1 szt. 20) grot do lutownicy - 1 szt. 21) grot do lutownicy - 1 szt. 22) grot do lutownicy - 1 szt. 23) grot do lutownicy - 1 szt. 24) grot do lutownicy - 1 szt. 25) grot do lutownicy - 1 szt. 26) grot do lutownicy - 2 szt. 27) grot do lutownicy - 2 szt. 28) zaciskarka - 1 szt. OCHRONA TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.). 2. Zgodnie z postanowieniem Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, opis przedmiotu zamówienia został ograniczony, a uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego Wykonawcy nastąpi po podpisaniu i przesłaniu Zamawiającemu umowy o zachowaniu poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji. Umowa o zachowaniu poufności stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Oferent zobowiązany jest przesłać do Zamawiającego podpisaną Umowę o Zachowaniu Poufności (dalej zwaną NDA) w terminie umożliwiającym mu złożenie oferty. W przypadku wystąpienia w opisach nazw własnych, marek wskazujących na określone modele, typy lub rozwiązania dla danego zakresu zamówienia, zamawiający nie narzuca jego stosowania dopuszczając jednocześnie zastosowanie modeli, typów lub rozwiązań równoważnych z uwzględnieniem zachowania nie gorszych parametrów i funkcjonalności charakteryzujących dany zakres zamówienia. CPV: 31711100-4, 31711422-7, 31711100-4, 31711100-4, 31711422-7, 43800000-1, 44511000-5 Dokument nr: 2025-15244-228329, 5/2025/SMART_1 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku materiałów lub urządzeń potrzebnych do stworzenia przedmiotu zamówienia; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w szczególności zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 3) zmiany ceny usług związanych z realizacją zamówienia, spowodowanych inflacją, a dodatkowo zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) udzielenia wyłonionemu wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia, co wskazane zostanie w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegóły reguluje pkt. 3.2.4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027; 5) zmiany sposobu rozliczania umowy, terminu realizacji umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; 7) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy); 8) w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 9) Zamawiający dopuszcza także zmianę warunków umowy w przypadku, gdy: nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych, nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego, nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis INFORMACJA O ZAKAZIE KONFLIKTU INTERESÓW 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. 2. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające brak istnienia wzajemnych powiązań, polegających w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia powyższego warunku oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-12 Data ostatniej zmiany 2025-05-12 17:44:22 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium: Wartość zamówienia brutto Punktacja: 0 - 100 Pc=(Cmin/Cc) x 100 pkt. Gdzie: Pc - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium: Wartość zamówienia brutto Punktacja: 0 - 100 Pc=(Cmin/Cc) x 100 pkt. Gdzie: Pc - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium: Wartość zamówienia brutto Punktacja: 0 - 100 Pc=(Cmin/Cc) x 100 pkt. Gdzie: Pc - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium: Wartość zamówienia brutto Punktacja: 0 - 100 Pc=(Cmin/Cc) x 100 pkt. Gdzie: Pc - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Kontakt: Osoby do kontaktu Katarzyna Piątek tel.: e-mail: k.piatek@microamp-solutions.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025