Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu

Data zamieszczenia: 2025-05-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Elektrycznych w Gorzowie Wielkopolskim
ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 33
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE
Zespół Szkół Elektrycznych w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty na:
,,Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych przy Ul. Grobla 68".
1. Opis przedmiotu Zamówienia:
Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych przy Ul. Grobla 68A.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowy, którą wybrany wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z zamawiającym. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 01.07.2025 - 31.08.2025 r.

Składanie ofert:
Oferty proszę przekazać do dnia 16.05.2025r. do godz. 12:00
1) drogą elektroniczną na adres: kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl
2) osobiście do budynku: Zespół Szkół Elektrycznych, u!. Dąbrowskiego 33, 66-400 Gorzów Wlkp. do pokoju nr 108.
3) drogą listowną na ww. adres: jw.

Wymagania:
2. Warunki udziału w postępowaniu.
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy
prowadzą działalność w zakresie wykonywania robót budowlanych.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
3. Kryteria wyboru oferty cenowej.
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
1) Cena brutto za wykonanie zamówienia o znaczeniu (100%). Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wymagane dokumenty.
Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt. 5 niniejszego zapytania;
2) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
3) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
4) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
5) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
6) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
7. Informacje dodatkowe
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta niepodiegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
3) nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
4) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
1) posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
2) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej-w sposób właściwy zrealizować zamówienie;
3) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;
4) złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
5) akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
6) akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
7) zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 6 niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
2) wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
3) poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
4) podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia;
5) wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl
Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

Uwagi:
6. Ochrona danych osobowych
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy informacje zawarte w załączniku do niniejszego zapytania.
Zapisy wyłącznie gdy nie zawieramy umowy w formie pisemnej, gdy zawieramy - te zapisy powinny znaleźć się w umowie:
Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą.
Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych
w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.
Zapisy wyłącznie gdy powierzamy wykonawcy dane, które posiadamy, a jest to niezbędne do realizacji zamówienia Qeśli zawieramy umowę w formie pisemnej -w umowie).
Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by przetwarzanie spełniało wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji. Wykonawca w szczególności:
1) przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego;
2) zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy;
3) podejmuje wszelkie środki wymagane aby zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadający odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
4) nie korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej szczegółowej lub ogólnej pisemnej zgody Zamawiającemu;
5) w miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą;
6) uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji;
7) po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającego wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych;
8) udostępnia Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.