Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Patchcordy światłowodowe |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich Wydział Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki Aleje Prof. Sylwestra Kaliskiego 7 85-796 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Tel. (52) 340 88 12 harryman@pbs.edu.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (52) 340 88 12 |
Termin składania ofert: | 2025-05-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do pomieszczeń Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki Politechniki Bydgoskiej im. J.J. Śniadeckich, 1. PZ4U-W - panel zaślepiający 4U 19" - Kolor: Jasnoszary - 4 szt. 2. PZ1U-W - panel zaślepiający 1U 19" - Kolor: Jasnoszary - 10 szt. 3. OM15-1U-W - poziomy organizer kabli 19" Wysokość: 1U - Kolor: Jasnoszary - 8 szt. 4. Przełącznica światłowodowa 19" 1U 24xSC duplex - Kolor: Jasnoszary - 7 szt. 5. Adapter światłowodowy SM - SC/UPC duplex - 170 szt. 6. Wkręt M2.2x6.5 do adapterów światłowodowych (4 opk. x 50 szt.) - Łącznie 200 szt. 7. Patchcord światłowodowy SC/UPC-LC/UPC SM G652D duplex - 2m - 40 szt. 8. Patchcord światłowodowy SC/UPC-SC/UPC SM G657A2 duplex - 3m - 40 szt. 9. Patchcord światłowodowy SC/UPC-SC/UPC SM G657A2 duplex - 1m - 50 szt. 10. Patchcord światłowodowy LC/UPC-LC/UPC SM G657A2 duplex - 2m - 30 szt. 11. Patchcord światłowodowy SC/APC-FC/UPC SM G657A1 duplex - 2m - 15 szt. Przy wyborze oferty pierwszeństwo będą miały oferty kompletne (zawierające wszystkie pozycje z zapytania ofertowego). CPV: 32521000-1 Dokument nr: D-01515/2025 Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres e-mail harryman@pbs.edu.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: do 19 maja 2025 r., do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA DOSTAWA musi zostać wykonana w terminie maksymalnie / do 18.06.2025 r. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań zakresie warunków udziału w postępowaniu. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków (jeżeli dotyczy): 1) w celu spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący następujące informacje: imię i nazwisko, informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Z przedłożonych dokumentów musi wynikać, iż wskazane osoby spełniają powyższe wymagania. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji w zakresie i w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia wymagań formalnych przez zaproponowaną/e osobę/y; 2) wykaz usług/dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 3) w celu spełnienia powyższych warunków Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu, który skieruje do realizacji zamówienia obejmujący co najmniej następujące informacje: rodzaj/typ sprzętu, nazwa/model sprzętu. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji w zakresie i w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia wymagań formalnych. IV. PODSTAWY WYKLUCZENIA Zamówienie nie może być udzielone: 1) osobom zatrudnionym jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego (którego dotyczy ww. projekt) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (jeżeli dotyczy); 2) osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo. Przez powiązania osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 3) osobom/podmiotom podlegającym wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13.04.2022 r. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do zaproszenia. V. PODSTAWY ODRZUCENIA OFERT Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 2) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert. VI. PODSTAWY UNIEWAŻNIENIA Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie do czasu podpisania umowy, bez podania przyczyny. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Okres związania ofertą wynosi 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert. KRYTERIA OCENY OFERT Kryterium oceny ofert jest cena (100%). Liczba punktów w kryterium cena oferty zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena Pc =---------------------------x 100 cena badanej oferty Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania Zamawiającego. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z uwagi na taką samą ocenę w ww. kryterium, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. XI. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI I SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim/angielskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem poczty e-mail zamawiającego: harryman@pbs.edu.pl. 2. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Internetu, problemy techniczne, związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 3. Ofertę oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (elDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku". 5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. 6. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. 7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. XII. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (,,ADO") jest Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Aleje prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest dostępny za pomocą e-maila: iod@pbs.edu.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 6 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publiczne; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy o dostępie do informacji publicznej, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. przedstawiciel Zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2025