Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa komputerów stacjonarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa komputerów stacjonarnych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: ANTEX II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lubycza Królewska 1/2
22-680 Lubycza Królewska
powiat: tomaszowski (lubelski)
ecetnarowicz@antex.org.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228682
Województwo: lubelskie
Miasto: Lubycza Królewska
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA komputerów stacjonarnych dla Antex II Sp. z o.o.
Powstaje w kontekście projektu
FELU.02.04-IP.01-0023/23 - Ucyfrowienie w przedsiębiorstwie Antex II spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Część 1
DOSTAWA komputerów stacjonarnych dla Antex II Sp. z o.o.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 kompletów fabrycznie nowych Komputerów stacjonarnych. Każdy z kompletów musi składać się z następujących elementów o poniższych minimalnych parametrach technicznych wskazanych w załączniku [Zapytanie ofertowe].
2.Rozwiązania równoważne.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa własna, nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Oferent zobowiązany jest do wykazania zastosowanych w ofercie rozwiązań równoważnych.

Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia komputerów pod powyższy adres oraz do ich montażu i próbnego uruchomienia.

Szczegółowe informacje zawarte w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Okres gwarancji
Minimum 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego

CPV: 30200000-1, 30213300-8, 30214000-2, 30231300-0

Dokument nr: 2025-96599-228682

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
tomaszowski
Gmina
Lubycza Królewska
Miejscowość
Lubycza Królewska
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:
ANTEX II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lubycza Królewska 1/2
22-680 Lubycza Królewska

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie pomiędzy: 01.09.2025 r. a 30.09.2025 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
c) gdy nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartych umów i wymagających zmiany Umowy zawartej z Dostawcą,
d) gdy nastąpi zmiana w interpretacjach Wytycznych,
e) gdy wynikną rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony,
f) gdy nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
g) gdy nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu,
h) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w szczególności zmiany przepisów związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem lub zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych,
i) z innych przyczyn niż określone powyżej nieleżących po stronie Dostawcy,
j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu stron umowy,
k) wystąpienia zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, a których wystąpienie powoduję konieczność zmiany umowy,
l) zmiany harmonogramu realizacji Projektu, w szczególności w zakresie terminów realizacji,
m) zmianie mogą ulec: termin realizacji umowy, terminy realizacji poszczególnych obowiązków Stron, terminy zapłaty wynagrodzenia należnego Dostawcy, w szczególności w zakresie udzielenia Dostawcy kolejnych zaliczek, zakres obowiązków Stron, w szczególności poprzez ograniczenie lub zwiększenie zakresu świadczeń Dostawcy.
2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych,
b) danych rejestrowych,
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Oferenci, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym oraz jeśli pomiędzy nimi a Zamawiającym zachodzi konflikt interesów.
Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny, lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych i zamówień określonych w sekcji 3.2.1 pkt 2 lit. i) Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zamawiający informuje, że powyższe przesłanki stwierdzenia powiązań osobowych lub kapitałowych stanowią jedynie katalog przykładowy.
Uwaga! Definicja konfliktu interesów jest zawsze otwarta. Nie istnieje w żadnym akcie prawa stanowionego zamknięta definicja konfliktu interesów - dlatego każdy przypadek należy oceniać case by case.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Oferent przedłożyć powinien Zamawiającemu oświadczenie znajdujące się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego..
2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Oferenci, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Oferent przedłożyć powinien Zamawiającemu oświadczenie znajdujące się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający wymaga, aby Oferent ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Oferent przedłożyć powinien Zamawiającemu oświadczenie znajdujące się w Załączniku 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający wymaga, aby Oferenci ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia dysponowali właściwym, uprawnionym i wykwalifikowanym personelem niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Oferent przedłożyć powinien Zamawiającemu oświadczenie znajdujące się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający wymaga, aby Oferenci ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia udokumentowali wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w ramach jednej dostawy, dostarczenia minimum 7 zestawów komputerów stacjonarnych (zestaw składać się powinien minimum z: stacji roboczej, monitora, klawiatury i myszki) o łącznej wartości nie mniejszej niż 21 000 netto.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Oferent przedłożyć powinien Zamawiającemu oświadczenie znajdujące się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana może zostać wezwany do przedłożenia dowodów potwierdzających posiadane doświadczenie, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być protokoły odbioru/ protokoły dostarczenia/ referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonano dostawę wskazujące termin dostawy, kwotę netto zamówienia oraz elementy dostarczonego zestawu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-14
Data ostatniej zmiany
2025-05-14 16:43:28

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przez kryterium ,,Cena brutto w PLN" Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Gwarancja (w miesiącach)" Zamawiający rozumie najdłuższy okres gwarancji (w miesiącach) na przedmiot zamówienia, liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Naprawa sprzętu w siedzibie Zamawiającego" Zamawiający rozumie najkrótszy czas naprawy dostarczonego sprzętu u Zamawiającego przez Autoryzowany Serwis od momentu zgłoszenia awarii.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Kryterium techniczne - T1" Zamawiający rozumie dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia monitorów o przekątnych minimum 34" i minimum 120 Hz.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Kryterium techniczne - T2" Zamawiający rozumie dostarczenie stacji roboczych z procesorami i7 generacji 13 lub równoważne.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Kryterium techniczne - T3" Zamawiający rozumie dostarczenie komputerów z procesorami zawierającymi minimum 20 rdzeni.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez kryterium ,,Kryterium techniczne - T4" Zamawiający rozumie dostarczenie stacji roboczych z procesorami zawierającymi minimum 28 wątków.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium społeczne - punkty zostaną przyznane za to, że przy realizacji zamówienia będzie pracowała osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
Szczegółowy opis w załączniku [Zapytanie ofertowe]

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Cetnarowicz
tel.: -
e-mail: ecetnarowicz@antex.org.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.