Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FORSTAFF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WIlcza 35/41 00-678 Warszawa powiat: Warszawa 730780221 pawel.florecki@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228700 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 730780221 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych dla zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych przedsiębiorstwa przed cyberzagrożeniami, w ramach projektu ,,Dywersyfikacja działalności firmy Forstaff Sp. zo.o." Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.03-IW.01-8989/24 - Dywersyfikacja firmy Forstaff Sp. z o. o. Część 1 DOSTAWA i wdrożenie kompleksowego rozwiązania IT i backup Przedmioty zamówienia Usługa Usługi IT Opis Zapytanie ofertowe prowadzone w kontekście realizacji przedsięwzięcia MŚP KPOD.01.03-IW.01- 8989/24 - ,,Dywersyfikacja działalności firmy Forstaff Sp. zo.o." współfinansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności [KPO] Inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności. [HoReCa] Przedmiotem postępowania jest: dostawa i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych dla zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych przedsiębiorstwa przed cyberzagrożeniami. W szczególności przedmiotu zamówienia obejmuje: - sprzęt i infrastrukturę sieciową - instalację i konfigurację systemów - oprogramowanie - backup danych w dwóch lokalizacjach - 2 szkolenia - wsparcie techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał nr 1 do niniejszego postępowania. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku "zapytanie ofertowe". Okres gwarancji 24 m-ce CPV: 30233000-1, 32420000-3, 48000000-8 Dokument nr: 2025-81964-228700 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Śródmieście Miejscowość Warszawa TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30.06.2025 2. Przez datę wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie datę kompleksowej usługi potwierdzoną podpisanym przez obie Strony końcowym protokołem odbioru. 3. Miejsca realizacji: Warszawa, do ustalenia na etapie realizacji usługi. Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku: a) uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, w szczególności jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym; b) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją. [Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, terroryzm, klęski żywiołowe, strajki, sytuacja geopolityczna i jej następstwa tj. np. decyzje dotyczące zmiany wysokości ceł; inne wydarzenia losowe]. c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz założeń i wytycznych Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności [KPO] dotyczacych Inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy. d) rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony; e) konieczności likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy; f) okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umow, ani wzrostu ceny lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu; g) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie. h) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu prac w ramach projektu; i) zmiany w sposobie rozliczenia umowy; j) wydłużenia okresu gwarancji; k) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące modele i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów nie gorszych niż zaoferowany przez Wykonawcę pierwotnie. Zamawiający w terminie 4 dni roboczych od otrzymania oświadczenia wyrazi pisemną zgodę lub sprzeciw na proponowaną zmianę; l) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, przy zachowaniu zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia). Wszelkie zmiany muszą być udokumentowane w formie pisemnej i wymagają podpisu Stron umowy. Szczegółowe zapisy znajdują się w zał nr 5 do niniejszego zapytania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który: posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnej specyfikacji, co może potwierdzić wskazaniem przynajmniej dwóch realizacji, w analogicznym zakresie, w ciągu 3 ostatnich lat. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia co potwierdza załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł netto. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym [ stosowne oświadczenie znajduje się w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego]. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest podpis Oferenta na oświadczeniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-14 Data ostatniej zmiany 2025-05-14 20:00:01 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ad. A. Kryterium Cena całkowita netto zostanie obliczone wg następującego wzoru: Najniższa zaproponowana cena całkowita netto A = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt. Cena całkowita badanej oferty netto Waga 80% Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad B. Kryterium: termin realizacji zostanie obliczone wg następującego wzoru: - Termin realizacji do 30.06. 2025 0 pkt. - Termin realizacji do 20.06. 2025 + 10 pkt. - Termin realizacji do 10.06. 2025 + 20 pkt. Waga 20% Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Florecki tel.: 730780221 e-mail: pawel.florecki@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025