Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: FORSTAFF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
WIlcza 35/41
00-678 Warszawa
powiat: Warszawa
730780221
pawel.florecki@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228700
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 730780221
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych dla zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych przedsiębiorstwa przed cyberzagrożeniami, w ramach projektu ,,Dywersyfikacja działalności firmy Forstaff Sp. zo.o."
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-8989/24 - Dywersyfikacja firmy Forstaff Sp. z o. o.

Część 1
DOSTAWA i wdrożenie kompleksowego rozwiązania IT i backup

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi IT
Opis
Zapytanie ofertowe prowadzone w kontekście realizacji przedsięwzięcia MŚP KPOD.01.03-IW.01- 8989/24 - ,,Dywersyfikacja działalności firmy Forstaff Sp. zo.o." współfinansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności [KPO] Inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności. [HoReCa]
Przedmiotem postępowania jest: dostawa i wdrożenie kompleksowego rozwiązania do obsługi klientów i backupu danych dla zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych przedsiębiorstwa przed cyberzagrożeniami.
W szczególności przedmiotu zamówienia obejmuje:
- sprzęt i infrastrukturę sieciową
- instalację i konfigurację systemów
- oprogramowanie
- backup danych w dwóch lokalizacjach
- 2 szkolenia
- wsparcie techniczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał nr 1 do niniejszego postępowania.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku "zapytanie ofertowe".
Okres gwarancji
24 m-ce

CPV: 30233000-1, 32420000-3, 48000000-8

Dokument nr: 2025-81964-228700

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30.06.2025
2. Przez datę wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie datę kompleksowej usługi potwierdzoną podpisanym przez obie Strony końcowym protokołem odbioru.
3. Miejsca realizacji: Warszawa, do ustalenia na etapie realizacji usługi.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku:
a) uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, w szczególności jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym;
b) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją. [Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, terroryzm, klęski żywiołowe, strajki, sytuacja geopolityczna i jej następstwa tj. np. decyzje dotyczące zmiany wysokości ceł; inne wydarzenia losowe].
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz założeń i wytycznych Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności [KPO] dotyczacych Inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy.
d) rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony;
e) konieczności likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;
f) okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umow, ani wzrostu ceny lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu;
g) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie.
h) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynikać będzie z przebiegu prac w ramach projektu;
i) zmiany w sposobie rozliczenia umowy;
j) wydłużenia okresu gwarancji;
k) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące modele i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu parametrów nie gorszych niż zaoferowany przez Wykonawcę pierwotnie. Zamawiający w terminie 4 dni roboczych od otrzymania oświadczenia wyrazi pisemną zgodę lub sprzeciw na proponowaną zmianę;
l) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, przy zachowaniu zakresu określonego w opisie przedmiotu zamówienia).
Wszelkie zmiany muszą być udokumentowane w formie pisemnej i wymagają podpisu Stron umowy.
Szczegółowe zapisy znajdują się w zał nr 5 do niniejszego zapytania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który:
posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnej specyfikacji, co może potwierdzić wskazaniem przynajmniej dwóch realizacji, w analogicznym zakresie, w ciągu 3 ostatnich lat.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia co potwierdza załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000 zł netto.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym [ stosowne oświadczenie znajduje się w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego]. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest podpis Oferenta na oświadczeniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-14
Data ostatniej zmiany
2025-05-14 20:00:01

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ad. A. Kryterium Cena całkowita netto zostanie obliczone wg następującego wzoru:
Najniższa zaproponowana cena całkowita netto
A = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt.
Cena całkowita badanej oferty netto
Waga 80%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad B. Kryterium: termin realizacji zostanie obliczone wg następującego wzoru:
- Termin realizacji do 30.06. 2025 0 pkt.
- Termin realizacji do 20.06. 2025 + 10 pkt.
- Termin realizacji do 10.06. 2025 + 20 pkt.
Waga 20%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Florecki
tel.: 730780221
e-mail: pawel.florecki@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.