Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Cyberbezpieczny samorząd |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Koczała Człuchowska 27 77-220 Koczała powiat: człuchowski 59 857 42 58, faks 59 857 40 73 koczala@koczala.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Koczała |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 59 857 42 58, faks 5 |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania, wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wraz ze szkoleniem w Urzędzie Gminy Koczała oraz przeprowadzenie audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji Urzędu Gminy Koczała, w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027. 2. Zamówienie obejmuje 2 zadania: - Opracowanie, wdrożenie, szkolenie z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, - Usługę przeprowadzenia audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10A do SWZ. 1. Przeprowadzenie szkoleń dla administratora sieci informatycznej Urzędu Gminy Koczała. 2. Zamówienie obejmuje 5 zadań: - Szkolenie Administratora Sieci Informatycznej z zakresu protokołu 802.1x w sieciach LAN, - Szkolenie z zakresu Disaster Recovery Plan w praktyce, - Szkolenie z zakresu Data Leak Prevention w praktyce, - Laboratorium siei LAN, Segmentacja sieci, - Szkolenie z zakresu analiza ruchu TCP IP, - Szkolenie z zakresu budowa klastra pracy awaryjnej Hyper-V. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10B do SWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, agendę szkolenia wraz z terminem przeprowadzenia szkolenia, która musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz odpowiednie środowisko informatyczne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia szkoleń. 7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej, zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla każdego ze szkoleń. 8. Szkolenia powinny zakończyć się imiennym certyfikatem dla uczestnika szkolenia potwierdzającym odbycie szkolenia. 9. Osoby delegowane przez wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia powinny spełniać wymagania doświadczenia zawodowego (praktyczne i/lub dydaktyczne) w zakresie wystąpień/szkoleń/prelekcji o tematyce podobnej w zakresie przedmiotu szkolenia (zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla danego szkolenia). Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca dołączy do oferty referencje potwierdzające realizację minimum 2 wystąpień/szkoleń prelekcji związanych z tematyką szkolenia, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat od złożenia oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy to w tym okresie. 10. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4B do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla administratora sieci informatycznej Urzędu Gminy Koczała. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań: - Podstawy zarządzania UTM, - Firewall, - Profile UTM, - Porady dla zaawansowanych administratorów, - FortiAuthenticator, - FortiNAC. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10C do SWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, agendę szkolenia wraz z terminem przeprowadzenia szkolenia, która musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz odpowiednie środowisko informatyczne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia szkoleń. 7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej, zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla każdego ze szkoleń. 8. Szkolenia powinny zakończyć się imiennym certyfikatem dla uczestnika szkolenia potwierdzającym odbycie szkolenia. 9. Osoby delegowane przez wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia powinny spełniać wymagania doświadczenia zawodowego (praktyczne i/lub dydaktyczne) w zakresie wystąpień/szkoleń/prelekcji o tematyce podobnej w zakresie przedmiotu szkolenia (zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla danego szkolenia). Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca dołączy do oferty referencje potwierdzające realizację minimum 2 wystąpień/szkoleń/prelekcji związanych z tematyką szkolenia, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat od złożenia oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy to w tym okresie. 10. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4C do SWZ. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wraz z instalacją i montażem (szczegółowe opisy minimalnych parametrów technicznych urządzeń i oprogramowania w ramach zadania zawiera załącznik nr 10D do SWZ): - Zasilacz serwerowy UPS wraz z kartą sieciową, - Zasilacz awaryjny stanowiskowy, - Archiwizator NAS wraz z wyposażeniem, - Oprogramowanie do zarządzania siecią i komputerami dla 20 licencji wieczystych, - DOSTAWA i instalacja klastra pracy awaryjnej urzędu składającego się z serwerów wraz z systemem operacyjnym. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego i zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego wykazu oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem technicznym (dla każdej z części na którą jest składana oferta), znajdującego się w załączniku nr 10D - Opis Przedmiotu Zamówienia, w taki sposób aby zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cechy produktu oraz wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez zamawiającego w SWZ wraz z załącznikami. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez zamawiającego. Za asortyment równoważny zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Wykonawcy powinni oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-ilościowego dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza także oświadczenie własne wykonawcy w przypadku, gdy dany parametr nie można potwierdzić w inny sposób. 5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i wytycznymi zamawiającego, zapisami OPZ oraz umowy. 6. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości na własny koszt. W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości przedmiotu zamówienia, wykonawca dostarczy je na własny koszt. 7. Wszelkie dostarczane urządzenia: o muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta, o nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych, o nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta, o elementy, z których zbudowane są urządzenia, muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, o urządzenia muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta. o do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przełączników sieciowych, aplikacji do uwierzytelniania wieloskładnikowego dla pracowników zdalnych i UTM (szczegółowe opisy minimalnych parametrów technicznych urządzeń w ramach zadania zawiera załącznik nr 10D do SWZ): - przełącznik sieciowy z portami uplink 10 Gbs z wkładkami oraz 4 wkładkami SPF+ 10Gb. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego i zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego wykazu oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem technicznym (dla każdej z części na którą jest składana oferta), znajdującego się w załączniku nr 10D - Opis Przedmiotu Zamówienia, w taki sposób aby zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cechy produktu oraz wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez zamawiającego w SWZ wraz z załącznikami. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez zamawiającego. Za asortyment równoważny zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Wykonawcy powinni oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-ilościowego dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza także oświadczenie własne wykonawcy w przypadku, gdy dany parametr nie można potwierdzić w inny sposób. 5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i wytycznymi zamawiającego, zapisami OPZ oraz umowy. 6. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości na własny koszt. W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości przedmiotu zamówienia, wykonawca dostarczy je na własny koszt. 7. Wszelkie dostarczane urządzenia: o muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta, o nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych, o nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta, o elementy, z których zbudowane są urządzenia, muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta, o urządzenia muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta, o do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej. CPV: 72800000-8, 80500000-9, 48000000-8, 72000000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00231425, RŚ.271.13.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-22 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e26a9bff-38b6-4766-956a-5842b49ff4f5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Według SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Według SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Według SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-22 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na platformie e-Zamówienia w sposób opisany w punkcie 8.3 do SWZ. Składana oferta powinna być zaszyfrowana Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025