dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia dla pracowni fryzjerskiej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu Powstańców 1863 r. 12D 99-400 Łowicz powiat: łowicki 721737356 akowalczyk@zsp3lowicz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228737 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łowicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 721737356 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Hotelowy zawrót głowy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0044/23-00 Powstaje w kontekście projektu FELD.08.08-IZ.00-0044/23 - ,,Hotelowy zawrót głowy" Część 1 DOSTAWA wyposażenia dla pracowni fryzjerskiej. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łowiczu , w ramach realizacji projektu pn.: ,,Hotelowy zawrót głowy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0044/23-00. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz w załączniku nr 4 - Wzór Umowy. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Łowiczu przy Ul. Powstańców 1863 r. 12D. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. Zamówienie obejmuje dostawę do pomieszczeń znajdujących się wewnątrz budynku przez Wykonawcę. Okres gwarancji 4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie na okres co najmniej 24 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu odbioru. Okres gwarancji nie może być krótszy niż okres rękojmi CPV: 33711620-9, 39100000-3, 39712100-7, 39712200-8, 39712210-1 Dokument nr: 2025-79916-228737, ZSP3.26.4.2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-06 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Dopuszczalne warunki zmiany postanowień umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Warunek dotyczący doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie wyposażenia dla pracowni fryzjerskiej, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Przez ,,jedno zamówienie" Zamawiający rozumie realizację dostaw w ramach jednej umowy lub jednego zlecenia. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca realizował dostawę w ramach konsorcjum lub jako wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie, może powołać się wyłącznie na te dostawy, w których bezpośrednio uczestniczył, tj. samodzielnie realizował daną część zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej następujące informacje: o przedmiot dostawy, o wartość, o datę realizacji (początek i koniec), o miejsce wykonania, o podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana. 2. Dowody należytego wykonania dostaw, takie jak: o referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, lub o inne odpowiednie dokumenty (jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych nie jest w stanie uzyskać dokumentów potwierdzających od odbiorcy). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-15 Data ostatniej zmiany 2025-05-15 07:51:46 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Łączna cena ofertowa brutto - ,,C" - 60% Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin - ,,T" - 40% Kontakt: Osoby do kontaktu Agnieszka Kowalczyk tel.: 721737356 e-mail: akowalczyk@zsp3lowicz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025