Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług związanych z transportem materiałów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług związanych z transportem materiałów budowlanych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o
Bystrzyca Dolna 55A
58-100 Świdnica
powiat: świdnicki
tel.: 74 851-59-80, faks: 74 851-59-82, tel. 602 779 266
sgpk@supk.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel.: 74 851-59-80,
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie zamówienia pn.: ,,Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji szczegółowej na terenie Gminy Świdnica"
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z transportem materiałów budowlanych (np. kruszywa, piasku, frezowiny, kostki betonowej, krawężników, obrzeży trawnikowych, kręgów betonowych, rur itd.), a także wywóz ziemi, urobku itp.
2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 realizowany będzie sprzętem: min. 1 samochód samowyładowczy o tonażu min. 10 ton w ilości szacunkowej max. 10.000 km oraz 200 roboczo godzin, w zależności od wykonywanej pracy.
3. Wykonawca zobowiązuje się, posiadać bazę, która będzie stanowiła punkt rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi, zlokalizowaną na terenie Gminy Świdnica lub Miasta Świdnica lub w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, tj. Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 Świdnica, liczonej po drogach publicznych.
4. Usługi będą zlecane każdorazowo w miarę potrzeb Zamawiającego.
5. Wyżej wskazana ilość jest ilością prognozowaną i może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.

CPV: 601800003

Dokument nr: 9/ZAP/2025

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie/przeczytanie ofert nastąpi w dniu 20.05.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, a informacja z otwarcia ofert oraz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, zostaną opublikowane na stronie Zamawiającego pod adresem: http://wwW.sgpk.pl/przetargi.htm

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia ofert
1. Ofertę należy przesłać/złożyć do dnia 20.05.2025 r. do godz. 10:00 w następujący sposób:
1.1. przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego tj.: w Bystrzycy Dolnej nr 55A, 58-100 Świdnica.
1.2. przesłać zeskanowaną ofertę ze wszystkimi załącznikami pocztą elektroniczną na adres mailowy Zamawiającego, czyli na sgpk@supk.pl
w temacie wiadomości mailowej należy umieścić napis o treści:
,,Oferta na zadanie Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji szczegółowej na terenie Gminy Świdnica. Nie otwierać przed dniem 20.05.2025 r. godz. 10:15".

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych sektorowych oraz zamówień klasycznych i organizowania konkursów wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., póz. 1320 z późn. zm.) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP [dalej ,,Regulamin"].
7. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym zastosowanie mają zapisy Regulaminu.
IV. Kryteria oceny ofert:
1. Jedynym kryterium oceny ofert będzie zaoferowana całkowita cena netto.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni.
3. Oferty oceniane będą na podstawie kryterium: Cena netto - waga 100%.
4. Ocena ważnych ofert odbędzie się według następujących zasad:
najniższa cena spośród ważnych ofert
Cena (C) =....................................... x 100 x 100%
cena oferty badanej
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
V. Istotne warunki zamówienia, projekt umowy
1. Istotne warunki zamówienia zostały określone w projekcie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w wyniku przeprowadzenia postępowania. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Płatność za wykonany przedmiot zamówienia lub jego część nastąpi w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości robót podwykonawcom.
4. Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców, za wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 8.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie planuje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych zamówień.
8. Niniejsze zamówienie nie może być udzielane Wykonawcom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Forma i sposób przygotowanie oferty
1. Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej lub elektronicznej (skan), należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, a także napis o treści:
,,Oferta na zadanie Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji szczegółowej na terenie Gminy Świdnica. Nie otwierać przed dniem 20.05.2025 r. godz. 10:15".
2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Do oferty należy dołączyć dokument/dokumenty potwierdzające sposób reprezentowania Wykonawcy i umocowanie do podpisania oferty (np. KRS lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzone za zgodność z oryginałem), a także wydruk aktualnych na dzień składania oferty cen hurtowych paliw podawane przez PKN ORLEN S.A, patrz.:
https://www.e-petrol.pl/notowania/rvnek-kraiowv/hurt - ceny użyte do kalkulacji stawek.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe sporządzenie oferty i złożenie jej w oznakowanej kopercie (opakowaniu), tak aby uniemożliwić jej przypadkowe otwarcie.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu Wykonawca ponosi we własnym zakresie.
2. W przypadku składania oferty pocztą tradycyjną za jej skuteczne złożenie Zamawiający uzna wpływ oferty do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a nie pieczęć operatora pocztowego (firmy kurierskiej) z datą nadania oferty.
3. W przypadku składania oferty pocztą elektroniczną za jej skuteczne złożenie Zamawiający uzna wpływ oferty na podany w pkt. 1.2. adres mailowy przed upływem terminu składania ofert.
VIII. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą trwa 14 dni licząc od dnia otwarcia ofert.
2. Zamawiający może przed upływem terminu o którym mowa w ust. 1, wezwać Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą o 14 dni licząc od upływu tego terminu.

Kontakt:
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Stanowisko Kierownik Zespołów Działu Gospodarki Komunalnej
Imię i nazwisko Jarosław Sobol
Telefon 602 779 266
Fax: 74 8515982
e-mail j.sobol@sgpk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.