Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie montażu prototypów urządzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie montażu prototypów urządzeń

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Chem-craft Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Al. Zwycięstwa 13A
80-219 Gdańsk
powiat: Gdańsk
+48533272063
sales@chem-craft.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228708
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: +48533272063
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie montażu prototypów urządzeń opracowanych w wyniku prac badawczo-rozwojowych w ramach projektu pt. "Realizacja prac B+R w zakresie opracowania innowacyjnych rozwiązań automatyzujących wytwarzanie płyt PMI w tym inteligentnego systemu AI do optymalizacji i prognozowania produkcji", na podstawie projektów dostarczonych przez Zamawiającego
Powstaje w kontekście naboru
FEPM.01.01-IZ.00-001/25 - Badania i innowacje w przedsiębiorstwach FEPM.01.01-IP.03-001/25

Część 1
Wykonanie montażu prototypów urządzeń

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zlecenie wykonania montażu prototypów urządzeń opracowanych w wyniku prac badawczo-rozwojowych w ramach projektu pt. "Realizacja prac B+R w zakresie opracowania innowacyjnych rozwiązań automatyzujących wytwarzanie płyt PMI w tym inteligentnego systemu AI do optymalizacji i prognozowania produkcji", na podstawie projektów dostarczonych przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje:
1.1. Fizyczne wykonanie prototypu zautomatyzowanego gniazda do pomiaru gęstości płyt polimetakrylimidowych (PMI), zgodnie ze szczegółową dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, obejmujące wytworzenie komponentów niestandardowych, montaż mechaniczny i elektryczny. Na usługę składają się:
a. produkcja komponentów mechanicznych: wykonanie niestandardowych części mechanicznych (elementów konstrukcyjnych, elementów wspornikowych- nośnych, obudów, specjalistycznych elementów mechanizmów, elementów frezowanych lub drukowanych 3D) na podstawie do starczonych przez Zamawiającego modeli CAD i rysunków technicznych;
b. montaż mechaniczny kompletnego prototypu: złożenie konstrukcji nośnej urządzenia oraz wszystkich podzespołów mechanicznych, w tym:
- systemu transportu płyt PMI: montaż i kalibracja mechanizmu transportu płyt, obejmującego wałki napędowe, silniki krokowe, systemy prowadzenia płyt, zapewniającego precyzyjne i bezpieczne przesuwanie płyt (o wymiarach do 2,5 x 1,25 m i grubości od 1 mm) przez strefę pomiarową;
- mechanizmu pomiaru grubości: montaż precyzyjnego mechanizmu tzw. "szczeliny pomiarowej" z systemem wysuwu i retrakcji przeciwległych, zsynchronizowanych czujników dotykowych.
- integrację systemu pomiaru wymiarów (X, Y): Montaż i instalacja komponentów systemu do pomiaru długości i szerokości płyt zgodnie z wytycznymi projektu
- integrację systemu ważącego: Wbudowanie i instalacja precyzyjnej wagi elektronicznej w konstrukcję stołu urządzenia.
c. montaż elektryczny i elektroniczny: instalacja i podłączenie wszystkich komponentów elektrycznych i elektronicznych (czujników, silników, sterowników, zasilaczy, wagi, okablowania strukturalnego) zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego schematami elektrycznymi i projektem systemu sterowania;
d. integracja podsystemów: zapewnienie poprawnego mechanicznego i elektrycznego połączenia wszystkich komponentów w jedno sprawnie działające urządzenie.
Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje:
a. prac koncepcyjnych i projektowych (te są w całości realizowane przez Zamawiającego);
b. opracowania i implementacji zintegrowanego oprogramowania sterującego i analitycznego urządzenia (oprogramowanie zostanie zaimplementowane przez Zamawiającego na wykonanym prototypie).
c. kompleksowych testów funkcjonalnych, kalibracji systemów pomiarowych, testów dokładności, powtarzalności, wydajnościowych i niezawodnościowych całego zintegrowanego systemu (te etapy zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego po odbiorze fizycznie wykonanego prototypu);
d. opracowania pełnej dokumentacji technicznej gotowego prototypu (rysunki powykonawcze mogą być wymagane od Wykonawcy w zakresie zrealizowanych prac montażowych).
1.2. Fizyczne wykonanie prototypu zautomatyzowanego systemu do znakowania płyt PMI, zgodnie ze szczegółową dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, obejmujące produkcję komponentów niestandardowych, montaż mechaniczny, elektryczny i pneumatyczny.
Zamówienie obejmuje:
a. wytworzenie komponentów mechanicznych: wykonanie niestandardowych części mechanicznych (elementów konstrukcyjnych stanowiska, specjalistycznego chwytaka, obudów, elementów montażowych, elementów frezowanych lub drukowanych 3D) na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego modeli CAD i rysunków technicznych;
b. montaż mechaniczny kompletnego prototypu: złożenie konstrukcji nośnej stanowiska oraz wszystkich podzespołów mechanicznych, w tym:
- specjalistycznego podsystemu manipulacyjnego: montaż i kalibracja specjalistycznego chwytaka próżniowego (zaprojektowanego przez Zamawiającego), wyposażonego w system lokalnego odpylania powierzchni płyty PMI przed znakowaniem oraz system adaptacyjnego sterowania podciśnieniem;
- systemu automatycznego pozycjonowania: montaż mechanizmów zapewniających precyzyjne pozycjonowanie płyt PMI lub urządzenia znakującego, zgodnie z projektem Zamawiającego;
- integrację podsystemu znakującego: montaż i instalacja wybranego przez Zamawiającego i określonego w dokumentacji projektowej urządzenia znakującego (autorskiej drukarki stemplowej) wraz z niezbędnymi systemami ochrony przed zapyleniem (dedykowane obudowy, systemy nadmuchu czystego powietrza) oraz systemami odciągu oparów;
c. montaż elektryczny i pneumatyczny: instalacja i podłączenie wszystkich komponentów elektrycznych i pneumatycznych (czujników, silników, sterowników, zaworów, zasilaczy, okablowania) zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego schematami elektrycznymi i pneumatycznymi oraz projektem systemu sterowania;
d. integrację podsystemów: zapewnienie poprawnego mechanicznego, elektrycznego i pneumatycznego połączenia wszystkich komponentów w jedno sprawnie działające, zautomatyzowane stanowisko znakujące; e. uruchomienie mechaniczne, elektryczne i pneumatyczne: przeprowadzenie podstawowych testów funkcjonalnych zmontowanych podzespołów, potwierdzających poprawność montażu (np. ruch mechanizmów, działanie systemu próżniowego, zasilanie komponentów).
Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje:
a. badań porównawczych i ostatecznego wyboru technologii znakowania (te są realizowane przez Zamawiającego);
b. prac koncepcyjnych i projektowych (te są w całości realizowane przez Zamawiającego);
c. opracowania i implementacji zintegrowanego oprogramowania sterującego koordynującego pracę podsystemów stanowiska (oprogramowanie zostanie zaimplementowane przez Zamawiającego na wykonanym prototypie);
d. kompleksowych testów funkcjonalnych całego cyklu w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, walidacji jakości znaków, testów wydajności i niezawodności (te etapy zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego po odbiorze fizycznie wykonanego prototypu);
e. opracowania pełnej dokumentacji technicznej gotowego prototypu (rysunki powykonawcze mogą być wymagane od Wykonawcy w zakresie zrealizowanych prac montażowych).
1.3. Fizyczne wykonanie prototypu zautomatyzowanego systemu do odczytu znakowania z powierzchni płyt polimetakrylimidowych (PMI), zgodnie ze szczegółową dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, obejmujące produkcję komponentów niestandardowych, montaż mechaniczny i elektryczny).
Zamówienie obejmuje:
a. produkcję komponentów mechanicznych: wykonanie niestandardowych części mechanicznych (elementów konstrukcyjnych stanowiska, obudów ochronnych, elementów systemu czyszczenia i pozycjonowania, elementów frezowanych lub drukowanych 3D) na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego modeli CAD i rysunków technicznych;
b. montaż mechaniczny kompletnego prototypu: złożenie konstrukcji nośnej stanowiska oraz wszystkich podzespołów mechanicznych, w tym:
i. systemu przygotowania powierzchni do odczytu: montaż mechanizmu aktywnego usuwania pyłu z obszaru znaku bezpośrednio przed odczytem (np. precyzyjny system nadmuchu sprężonego powietrza), zgodnie z projektem Zamawiającego;
ii. systemu ochrony urządzenia odczytującego: montaż i instalacja zaprojektowanego przez Zamawiającego systemu ochrony urządzenia odczytującego przed pyłem (np. hermetycznej obudowy, systemu nadmuchu czystego powietrza na optykę);
iii. integrację technologii odczytu: montaż i instalacja wybranego przez Zamawiającego i określonego w dokumentacji projektowej urządzenia odczytującego (np. kamery wizyjnej o wysokiej rozdzielczości, specjalistycznego skanera);
iv. systemu oświetlenia: montaż i konfiguracja specjalistycznego systemu oświetlenia (np. oświetlaczy LED), zaprojektowanego przez Zamawiającego w celu maksymalizacji kontrastu odczytywanego znaku;
v systemu lokalizacji i pozycjonowania znaku: montaż ewentualnych mechanizmów (zaprojektowanych przez Zamawiającego) zapewniających właściwą pozycję względną między czytnikiem a znakowanym elementem;
c. montaż elektryczny: instalacja i podłączenie wszystkich komponentów elektrycznych (urządzenia odczytującego, oświetlenia, elementów systemu czyszczenia, ewentualnych siłowników, sterowników, zasilaczy, okablowania) zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego schematami elektrycznymi i projektem systemu sterowania;
d. integrację podsystemów: zapewnienie poprawnego mechanicznego i elektrycznego połączenia wszystkich komponentów w jedno sprawnie działające, zautomatyzowane stanowisko odczytu;
e. uruchomienie mechaniczne i elektryczne: przeprowadzenie podstawowych testów funkcjonalnych zmontowanych podzespołów, potwierdzających poprawność montażu (np. działanie systemu nadmuchu, zasilanie kamery i oświetlenia, ruch ewentualnych mechanizmów pozycjonujących).
Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje:
a. wyboru i adaptacji technologii odczytu oraz projektowania systemów ochrony, czyszczenia i oświetlenia (te są realizowane przez Zamawiającego);
b. prac koncepcyjnych i projektowych (te są w całości realizowane przez Zamawiającego);
opracowania i implementacji oprogramowania przetwarzającego i interpretującego obraz (algorytmy akwizycji, przetwarzania obrazu, dekodowania kodów, OCR/OCV, logiki walidacji), które zostanie zaimplementowane przez Zamawiającego na wykonanym prototypie;
c. kompleksowych testów funkcjonalnych całego cyklu odczytu w warunkach symulowanego zapylenia, oceny dokładności, szybkości i niezawodności (te etapy zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego po odbiorze fizycznie wykonanego prototypu);
d. opracowania pełnej dokumentacji technicznej gotowego prototypu (rysunki powykonawcze mogą być wymagane od Wykonawcy w zakresie zrealizowanych prac montażowych).

CPV: 38540000-2, 42990000-2, 51100000-3

Dokument nr: 2025-44753-228708, 01/05/Chem-Craft

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
pucki
Gmina
Puck
Miejscowość
Puck

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje:
a. jeżeli umowa została zawarta pod warunkiem zawieszającym polegającym na wpisaniu projektu Zamawiającego na listę projektów, którym Instytucja przyznała dofinansowanie (co jest zdarzeniem poprzedzającym zawarcie umowy o dofinansowanie) możliwa jest:
i. zmiana tego warunku zawieszającego przez ustalenie, że warunek ten będzie polegał na zawarciu przez Zamawiającego z Instytucją umowy o dofinansowanie projektu. Zmiana w tym zakresie może skutkować odpowiednią zmianą (dostosowaniem) początku terminu realizacji umowy lub terminu końcowego.
b. określenie zaliczek na poczet wynagrodzenia,
c. zmiana sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową
d. zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części,
e. zmniejszenie zakresu zamówienia, tj. zmniejszenie zakresu usług będących przedmiotem zamówienia, w szczególności w przypadku, gdyby poszczególne usługi okazały się niecelowe lub gdyby Zamawiający nie uzyskał dofinansowania pozwalającego na ich sfinansowanie (przy czym w przypadku zmiany wniosku o dofinansowanie, na podstawie którego Zamawiający realizuje projekt lub w przypadku nieotrzymania dofinansowania na pełen zakres zamówienia, Zamawiający jest uprawniony do dokonania jednostronnej zmiany w ww. zakresie);
f. zwiększenie zakresu zamówienia (wymiaru określonych usług objętych przedmiotem zamówienia) w zakresie nie wyższym niż 50% wartości usług, których wymiar jest zwiększany,
g. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów, w tym np. w przypadku zmiany stawek VAT, itp;
h. zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania przez Oferenta rozwiązań lepszych pod warunkiem, że Oferent wykaże, że nowe rozwiązania są lepsze lub będą lepsze dla Zamawiającego;
i. zmiany terminu rozpoczęcia lub wykonania zamówienia o nie więcej niż 6 miesięcy - niezależnie od przyczyn,
j. zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym terminu początkowego lub terminów poszczególnych etapów, gdy:
- zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność faktyczna, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa - okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy, w tym także z uwagi na utrudnienia stanowiące skutki pandemii Covid-19 lub innej epidemii/stanu zagrożenia epidemicznego, takie jak ograniczenia administracyjne, przestoje w transporcie międzynarodowym, itp.
- wykonanie zamówienia w terminie określonym w Umowie jest niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie/ za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w tym z uwagi na terminy określone w harmonogramie realizacji Projektu, w ramach którego realizowane będzie zamówienie;
- określony w umowie warunek zawieszający został spełniony po planowanym terminie rozpoczęcia Umowy,
- termin naboru lub oceny wniosku o dofinansowanie, o którym mowa w pkt. II. 1 uległ przedłużeniu, co skutkuje przedłużeniem terminu uzyskania dofinansowania przez Zamawiającego.
3. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakwestionowania procedury wyboru Wykonawcy przez Instytucję udzielającą dofinansowania lub w przypadku stwierdzenia błędów w przeprowadzeniu tej procedury.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z Wykonawcą dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który posiada zasoby techniczne i finansowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a. posiada możliwości prototypowania przy wykorzystaniu technologii: spawania, frezowania, toczenia;
b. posiada drukarki 3D do tworzyw, które zapewnią szybkie możliwości prototypowania komponentów urządzeń;
c. posiada oprogramowanie do projektowania CAM i programowania CAM.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który zapewni reakcję na ewentualne usterki/awarie prototypów, gwarantując dojazd do miejsca realizacji projektu (Puck) w przeciągu 48h od momentu zgłoszenia usterki/awarii

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-14
Data ostatniej zmiany
2025-05-14 21:08:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Znaczenie kryterium - 100 pkt (waga 100%).
- oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zapytania ofertowego, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (100 pkt),
- ocena punktowa pozostałych ofert zostanie dokonana wg wzoru: PP= Cn/Co *100

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Sobolewski
tel.: +48533272063
e-mail: sales@chem-craft.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.