dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych plac Niepodległości 1 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. +48 82 565-20-42, fax. +48 82 563-22-62, kom. 501-682-792 sekretariat@lzopg.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 82 565-20-4 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - zaproszenie do złożenia oferty Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych zaprasza do złożenia oferty na ,,Wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej w 21 punktach poboru na potrzeby Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych". II. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej w 21 punktach poboru na potrzeby Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego . d) okres gwarancji: zgodnie z umową. Dokument nr: UT.4311.3.1.2025.RS Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć: a) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@lzopg.pl w terminie do dnia 21.05.2025 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: b) termin wykonania zamówienia: do 15 września 2025 r. c) miejsce realizacji zamówienia: drogowe i kolejowe przejścia graniczne położone w woj. lubelskim oraz Terminal Weterynaryjno-Sanitarny w Kobylanach Wymagania: e) warunki płatności: zapłata będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury w formie elektronicznej lub papierowej. f) inne szczególne wymagania zamawiającego: posiadanie zespołu ekspertów z zakresu elektroenergetyki składającego się z minimum 3 pracowników posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy - zał. nr 1 do zapytania ofertowego,b) wypełniony i podpisany przez wykonawcę wykaz zrealizowanych audytów - zał. nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca powinien uwzględnić wyłącznie potwierdzone referencjami wykonane audyty kosztów energii elektrycznej o wartości co najmniej 30 tys. zł netto każdy, wykonane w okresie 3 kolejnych lat poprzedzających datę złożenia oferty: c) wypełnione i podpisane przez wykonawcę oświadczenie zawierające wykaz pracowników wraz z danymi potwierdzających ich wiedzę i doświadczenie - zał. nr 3 do zapytania ofertowego, d) podpisany przez wykonawcę projekt umowy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego, e) podpisany przez wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do zapytania ofertowego. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści na stronie internetowej http://www.lzopg.pl. 3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert, jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian. VII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. 2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. VIII. Kryteria oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Lp. Nazwa kryterium oceny Maksymalna ilość punktów w kryterium 1. Cena 55 pkt 2. Zespół ekspertów 45 pkt 2. Kryterium - Cena (C): Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 55 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej według wzoru: Ilość punktów (C) = Cn/Cb x 55 pkt gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) 55 - maksymalna liczba punktów w kryterium ,,cena". 3. Kryterium - Zespół ekspertów (Z): 1. Wykonawca ma obowiązek wypełnić załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, wykazać dotychczasowe doświadczenie w realizacji audytów kosztów energii elektrycznej podając listę pracowników oraz ich uprawnienia/certyfikaty do realizacji ww. zadania. 2. W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie 3 ekspertów zgłoszonych przez Wykonawcę (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego). Każdy z ekspertów może otrzymać do 15 pkt, łącznie maksymalnie 45 pkt. Punktacja dla jednego eksperta (maks. 15 pkt): 1) Doświadczenie zawodowe (maks. 6,75 pkt): o powyżej 10 lat - 6,75 pkt o 6-10 lat - 4,5 pkt o 3-5 lat - 2,25 pkt o poniżej 3 lat - 0 pkt 2) Udział w podobnych projektach (maks. 4,5 pkt): o 5 lub więcej projektów - 4,5 pkt o 3-4 projekty - 3 pkt o 1-2 projekty - 1,5 pkt o brak - 0 pkt 3) Certyfikaty/uprawnienia, np. świadectwo kwalifikacyjne (SEP), certyfikat audytora energetycznego, uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, inne istotne certyfikaty (maks. 3,75 pkt): o 3 lub więcej - 3,75 pkt o 2 - 2,5 pkt 1 - 1,25 pkt o brak - 0 pkt Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż 3 osoby, oceniane będą 3 najlepiej ocenione. 3. Ocena końcowa oferty (P) będzie liczona wg wzoru: P=C+Z. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. o IX. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów. Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub korespondencyjnie, w formie papierowej, przesłanej na adres wykonawcy, po podpisaniu przez zamawiającego. 5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej. Uwagi: X. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: 1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iodo@lzopg.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi przepisami prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym do UT.4311.3.1.2025.RS przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, 2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności (audyty), a także obsługą informatyczną. 5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia. 6. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych, 2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych, 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 7. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Ryszard Szymański - Kierownik Wydziału Utrzymania, tel. (82) 565-20-42, kom. 501-682-792, e-mail: ryszard.szymanski@lzopg.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025