Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. +48 82 565-20-42, fax. +48 82 563-22-62, kom. 501-682-792
sekretariat@lzopg.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 82 565-20-4
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - zaproszenie do złożenia oferty
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych

zaprasza
do złożenia oferty na ,,Wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej w 21 punktach
poboru na potrzeby Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie audytu kosztów energii elektrycznej
w 21 punktach poboru na potrzeby Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść
Granicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do
Zapytania ofertowego .
d) okres gwarancji: zgodnie z umową.

Dokument nr: UT.4311.3.1.2025.RS

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert:
Ofertę można złożyć:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@lzopg.pl w terminie do dnia
21.05.2025 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
b) termin wykonania zamówienia: do 15 września 2025 r.
c) miejsce realizacji zamówienia: drogowe i kolejowe przejścia graniczne położone
w woj. lubelskim oraz Terminal Weterynaryjno-Sanitarny w Kobylanach

Wymagania:
e) warunki płatności: zapłata będzie dokonana przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury w formie elektronicznej lub papierowej.
f) inne szczególne wymagania zamawiającego: posiadanie zespołu ekspertów z
zakresu elektroenergetyki składającego się z minimum 3 pracowników
posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia.
III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy - zał. nr 1 do
zapytania ofertowego,b) wypełniony i podpisany przez wykonawcę wykaz zrealizowanych audytów - zał. nr
2 do zapytania ofertowego. Wykonawca powinien uwzględnić wyłącznie
potwierdzone referencjami wykonane audyty kosztów energii elektrycznej o
wartości co najmniej 30 tys. zł netto każdy, wykonane w okresie 3 kolejnych lat
poprzedzających datę złożenia oferty:
c) wypełnione i podpisane przez wykonawcę oświadczenie zawierające wykaz
pracowników wraz z danymi potwierdzających ich wiedzę i doświadczenie - zał. nr
3 do zapytania ofertowego,
d) podpisany przez wykonawcę projekt umowy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego,
e) podpisany przez wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do zapytania
ofertowego.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie
później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem,
że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego
terminu składania ofert.
2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim
wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści
na stronie internetowej http://www.lzopg.pl.
3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść
zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert,
jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie
Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki
i opłaty.
VIII. Kryteria oceny ofert:
1. Zamawiający dokona oceny ofert, na podstawie następujących kryteriów oceny
ofert:
Lp.
Nazwa kryterium oceny
Maksymalna ilość punktów w kryterium
1.
Cena
55 pkt
2.
Zespół ekspertów
45 pkt
2. Kryterium - Cena (C):
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 55 punktów,
pozostałe proporcjonalnie mniej według wzoru:
Ilość punktów (C) = Cn/Cb x 55 pkt
gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej)
55 - maksymalna liczba punktów w kryterium ,,cena".
3. Kryterium - Zespół ekspertów (Z):
1. Wykonawca ma obowiązek wypełnić załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
wykazać dotychczasowe doświadczenie w realizacji audytów kosztów energii
elektrycznej podając listę pracowników oraz ich uprawnienia/certyfikaty do
realizacji ww. zadania.
2. W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie
3 ekspertów zgłoszonych przez Wykonawcę (zgodnie z załącznikiem
nr 3 do Zapytania ofertowego).
Każdy z ekspertów może otrzymać do 15 pkt, łącznie maksymalnie 45 pkt.
Punktacja dla jednego eksperta (maks. 15 pkt):
1) Doświadczenie zawodowe (maks. 6,75 pkt):
o powyżej 10 lat - 6,75 pkt
o 6-10 lat - 4,5 pkt
o 3-5 lat - 2,25 pkt
o poniżej 3 lat - 0 pkt
2) Udział w podobnych projektach (maks. 4,5 pkt):
o 5 lub więcej projektów - 4,5 pkt
o 3-4 projekty - 3 pkt
o 1-2 projekty - 1,5 pkt
o brak - 0 pkt
3) Certyfikaty/uprawnienia, np. świadectwo kwalifikacyjne (SEP), certyfikat
audytora energetycznego, uprawnienia budowlane w zakresie instalacji
elektrycznych, inne istotne certyfikaty (maks. 3,75 pkt):
o 3 lub więcej - 3,75 pkt
o 2 - 2,5 pkt
1 - 1,25 pkt
o brak - 0 pkt
Jeżeli Wykonawca wskaże więcej niż 3 osoby, oceniane będą 3 najlepiej ocenione.
3. Ocena końcowa oferty (P) będzie liczona wg wzoru: P=C+Z.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów.
5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
o
IX. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących
ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą,
który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów.
Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe
lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych
w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego
wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych
w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub korespondencyjnie, w formie
papierowej, przesłanej na adres wykonawcy, po podpisaniu przez
zamawiającego.
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych
ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone
ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert.
8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią
informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych
w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd
Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail:
sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie
Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą
adresu e-mail: iodo@lzopg.pl.
3. Pani/Pana
dane
osobowe
będą
przetwarzane
na
podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi
przepisami prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym
do UT.4311.3.1.2025.RS przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego
archiwizacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne,
2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności
(audyty), a także obsługą informatyczną.
5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat
zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku
następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie
o udzielenie zamówienia.
6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych,
2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych
w art. 18 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się
będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych
osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą podlegać profilowaniu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Pan Ryszard Szymański - Kierownik Wydziału
Utrzymania,
tel.
(82)
565-20-42,
kom.
501-682-792,
e-mail:
ryszard.szymanski@lzopg.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.