Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
42-200 Częstochowa
powiat: Częstochowa
Tel: 34 368 24 61, Fax: 34 365 12 90
sekretariat@zgm-tbs.czest.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 34 368 24 61, F
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot zamówienia:
,,Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach Zakładu
Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o. o."
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych
i odgromowych w budynkach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie
Sp. z o. o.
3. Wykaz budynków wraz z ich powierzchnią oraz szczegółowy opis technologii i zakres prac jakie należy
wykonać w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru pomiarów okresowych instalacji elektrycznych stanowiącej załącznik nr 5.

Dokument nr: DTIZ.2610.20.2025

Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.05.2025r. o godz. 11:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki
Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa.

Składanie ofert:
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy składać :
1) kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa -
pokój nr 6,
2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.05.2025r. godz. 10:00,
3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres
Zamawiającego oraz napis:
OFERTA na:
,,Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach Zakładu
Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o. o."

Miejsce i termin realizacji:
IV. Terminy wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały
przedmiot zamówienia.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia i płatności zostały określone we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
5. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej
opisanej kopercie, według poniższych wskazówek.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Wykaz usług zawierający co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu pomiarów instalacji
elektrycznej w budynku użytkowym lub mieszkalnym wielorodzinnym, które Wykonawca wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie, zawierający: daty wykonanych lub wykonywanych usług, nazwę i adres podmiotów na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, przedmiot - opis wykonanych lub wykonywanych
usług, sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zaproszenia. Do wykazu powinny być dołączone dowody określające, że usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie.
Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania usług wykraczających poza zakres
zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu usług należy wpisać wartość usług netto zgodnych
z zakresem zamówienia.
2 DTIZ.2610.20.2025
3. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu
Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.*
5. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej
placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.*
6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:
1) co najmniej jedną (1) osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
2) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D (dozorowe),
z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, dla urządzeń
instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających
i zużywających energię elektryczną,
3) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E (eksploatacyjne),
z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku
eksploatacji, w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno- pomiarowym dla
urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i
zużywających energię elektryczną.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała kilka uprawnień wymienionych w pkt. V.6
Wykaz winien być sporządzony przez Wykonawcę według wzoru - załącznika nr 4 do
niniejszego zaproszenia.
Uprawnienia, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte
w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo
budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
7. Kserokopię uprawnień budowlanych (decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych dla osoby skierowanej przez Wykonawcę,
do pełnienia funkcji kierownika robót.
8. Kserokopię zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego
przynależność kierownika robót Wykonawcy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3 DTIZ.2610.20.2025
Z zaświadczenia tego musi wynikać, iż osoba ta, na dzień składania ofert, posiada aktualne
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
9. Kserokopię świadectwa kwalifikacyjnego D, uprawniającego do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu,
kontrolno-pomiarowym, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających,
przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, dla osoby (osób)
wyznaczonej(ych) przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wskazanej w załączniku nr 4 do
niniejszego zaproszenia.
10. Kserokopię świadectwa kwalifikacyjnego E, uprawniającego do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów,
montażu i kontrolno- pomiarowym wraz z pomiarami skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
i odgromowej, dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających,
przesyłających i zużywających energię elektryczną, dla osoby(osób) wyznaczonej(ych) przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, wskazanej w załączniku nr 4 do niniejszego zaproszenia.
11. Kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 20.000,00 zł (słownie:
dwadzieścia tysięcy złotych). Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłaconej polisy lub fakt jej
opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z
załączonego do oferty dokumentu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument
potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
12. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt. V.4 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii
poświadczonej notarialnie.
*W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione na spółkę, jak i na każdego
z jej wspólników lub oświadczenia dotyczące spółki i jej wspólników.
Dokumenty wymienione w pkt V.1, 2, 6 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale
oraz podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje),
o których mowa w pkt V.2 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za
zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Dokumenty wymienione w pkt V.3 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie kserokopii
potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za
zgodność z oryginałem lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej.
Dokumenty wymienione w pkt V.4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za
zgodność z oryginałem w przypadku składania przez Wykonawcę zaświadczeń, natomiast
oświadczenia własne Wykonawcy muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobę/-y
uprawnioną/-e do podpisania oferty.
Dokumenty wymienione w pkt V. 7, 8, 9, 10, 11 niniejszego Zaproszenia winny być złożone w formie
kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty
z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
Zamawiający informuje, że
otwarcie ofert nie jest jawne. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje
o wynikach postępowania na stronie internetowej.
VIII. Kryteria oceny oferty:
1. Kryterium oceny oferty stanowi oferta z najniższą ceną.
2. Wyliczenie punktów celem wyboru najkorzystniejszej oferty dokonane zostanie z zastosowaniem wzoru:
(Cn:Cb) x 100 = ilość punktów
Gdzie: Cn - cena brutto oferty z najniższą ceną
Cb - cena brutto oferty badanej
100% znaczenie kryterium ceny
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu
o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane
zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który
uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy
w obrocie gospodarczym.
4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy
dołączyć właściwe umocowanie prawne.
5. Oferta powinna być złożona zgodnie z formularzem - załącznik nr 1 i zawierać wszystkie wymagane
dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia.
6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi
przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
8. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach.
9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości
dekompletacji zawartości oferty.
10. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
XI. W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia
11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.
XII. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych zaliczek w czasie realizacji umowy.
XIII. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert,
2) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) nie będzie zawierała wszystkich informacji i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
XIV. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r.;
2) wobec których wprowadzono zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 5k ust.1
Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE)
nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie.
XV. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadomi wybranego Wykonawcę
telefonicznie o terminie oraz miejscu podpisania umowy.
7 DTIZ.2610.20.2025
XVI. Ilekroć w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert wskazano akty prawne należy
przyjąć, że zostały one powołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego
postępowania.

Uwagi:
Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00
X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", mając
jednocześnie na uwadze regulację ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.
1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia w zakresie niezgodnym
z ustawą.
2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania
5 DTIZ.2610.20.2025
lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia 2016/679.
4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt X.2 stosuje się odpowiednio.
5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy
lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
7. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane
te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność
gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie
wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający informuje że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo
Budownictwa Społecznego w Częstochowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Częstochowie, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, wpisana do Krajowego
Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000131961, NIP 573-23-01-100 REGON
151405607, kapitał zakładowym 26.180.500,00 zł. Strona internetowa: www.zgm-tbs.czest.pl. Godziny
urzędowania: 7:00 - 15:00; tel.: 34 368 24 61; fax: 34 365 12 90;
2) W przypadku pytań w zakresie danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem ochrony
danych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
w Częstochowie Sp. z o.o., kierując je na adres e-mail: iod@zgm-tbs.czest.pl;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679,
w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz
ewentualnym wykonaniem umowy w wyniku jego przeprowadzenia, a także wykonaniem ewentualnych
innych obowiązków lub uprawnień Zamawiającego, wynikających w szczególności z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania lub informacje dotyczące postępowania, na podstawie przepisów prawa,
przewidujących w stosunku do Zamawiającego obowiązek ich udostępniania;
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania niniejszego postępowania,
a następnie przez okres ewentualnego wykonania umowy zawartej w jego wyniku. Państwa dane
przechowywane będą nadto nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, związanych
z wykonaniem ewentualnej umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, a także nie krócej niż
jest to niezbędne w związku z obowiązującą regulacją prawną. W postępowaniu i po zakończeniu
postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679;
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia a także ewentualnym zawarciem i wykonaniem
umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tejże ustawy;
7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679, a także nie będą profilowane;
8) w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadacie Państwo następujące uprawnienia:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679- prawo dostępu do danych osobowych jej
dotyczących,
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 - prawo do sprostowania swoich danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 - prawo żądania od Administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia 2016/679 **,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo,
że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
9) nie przysługuje Państwu:
6 DTIZ.2610.20.2025
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 - prawo do usunięcia danych
osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679,
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679.
10) Administrator podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych
i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu przekazanych danych podmiotom nieuprawnionym;
11) odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochrony
danych osobowych powołany przez Administratora.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich
obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków
wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13
rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te
wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679
nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
10. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia
2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
rozporządzenia 2016/679.
11. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia
2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane
w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa
w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w
art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca
składa w ofercie.

Kontakt:
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz osoby uprawnione do
kontaktów:
Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami:
1. Mieczysław Michoń - tel. 34 368 24 61 wew. 837, informacje techniczne, DT.
2. Ewa Langier - tel. 34 368 24 61 wew. 861, zamówienia, referat DTIZ.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.