Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń chłodniczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń chłodniczych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. +48 82 565-20-42, fax. +48 82 563-22-62, tel. 84 638-22-12
wzzamosc@lzopg.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 82 565-20-4
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - zaproszenie do złożenia oferty
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych

zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń
chłodniczych eksploatowanych na terenie Drogowych Przejść Granicznych
w Dorohusku i Hrebennem, woj. lubelskie.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie przeglądu konserwacyjnego
urządzeń chłodniczych na terenie Drogowych Przejść Granicznych Dorohusk
i Hrebenne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik
nr 1 do zapytania.
d) okres gwarancji: min 6 miesięcy.

Dokument nr: OZZ.4042.29.2025.WF

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert:
Ofertę można złożyć: drogą elektroniczną na adres e-mail wzzamosc@lzopg.pl
w terminie do dnia 21.05.2025 r. godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
b) termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zlecenia.
c) miejsce realizacji zamówienia: DPG Dorohusk i Hrebenne.

Wymagania:
e) warunki płatności: faktura VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy,
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie
później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem,
że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego
terminu składania ofert.
2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim
wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści
na stronie internetowej http://www.lzopg.pl jeśli zaproszenie zamieszczono
na stronie internetowej.
3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść
zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert,
jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie
Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki
i opłaty.
3. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu
przedmiotu zamówienia, ujmując wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria oceny ofert:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie kryterium 100% cena.
IX. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących
ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą,
który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów.
Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe
lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych
w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego
wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zlecenia na warunkach określonych
w zaproszeniu.
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od przyjęcia
zlecenia, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone
ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert.
8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią
informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych
w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd
Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail:
sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie
Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą
adresu e-mail: iodo@lzopg.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi przepisami
prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie
przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4. Administrator będzie przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych:
(nazwę działalności gospodarczej, imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer
telefonu, NIP, REGON, KRS, PESEL itp.).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne,
2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności
(audyty), a także obsługą informatyczną.
6. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat
zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku
następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie
o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych,
2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych
w art. 18 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się
będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
9. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych
osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty.
10. Pani/Pana dane osobowe pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą podlegać profilowaniu.
12. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Pan Wojciech Frąc pod nr tel. 84 638-22-12, e-mail
wzzamosc@lzopg.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.