Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń chłodniczych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych plac Niepodległości 1 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. +48 82 565-20-42, fax. +48 82 563-22-62, tel. 84 638-22-12 wzzamosc@lzopg.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 82 565-20-4 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - zaproszenie do złożenia oferty Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń chłodniczych eksploatowanych na terenie Drogowych Przejść Granicznych w Dorohusku i Hrebennem, woj. lubelskie. II. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie przeglądu konserwacyjnego urządzeń chłodniczych na terenie Drogowych Przejść Granicznych Dorohusk i Hrebenne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. d) okres gwarancji: min 6 miesięcy. Dokument nr: OZZ.4042.29.2025.WF Składanie ofert: Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć: drogą elektroniczną na adres e-mail wzzamosc@lzopg.pl w terminie do dnia 21.05.2025 r. godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: b) termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zlecenia. c) miejsce realizacji zamówienia: DPG Dorohusk i Hrebenne. Wymagania: e) warunki płatności: faktura VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy, IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: 1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści na stronie internetowej http://www.lzopg.pl jeśli zaproszenie zamieszczono na stronie internetowej. 3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert, jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian. VII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. 2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. 3. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. VIII. Kryteria oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie kryterium 100% cena. IX. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów. Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zlecenia na warunkach określonych w zaproszeniu. 5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od przyjęcia zlecenia, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej. Uwagi: X. Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: 1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iodo@lzopg.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi przepisami prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4. Administrator będzie przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych: (nazwę działalności gospodarczej, imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, NIP, REGON, KRS, PESEL itp.). 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, 2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności (audyty), a także obsługą informatyczną. 6. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia. 7. Posiada Pani/Pan: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych, 2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych, 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 8. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 9. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty. 10. Pani/Pana dane osobowe pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Wojciech Frąc pod nr tel. 84 638-22-12, e-mail wzzamosc@lzopg.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025