Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa polegająca na sprawdzeniu dostępności zamocowania licznika pomiarowego poboru...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa polegająca na sprawdzeniu dostępności zamocowania licznika pomiarowego poboru energii elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów kabli, rezystancji uziemienia

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii
ul. Bartosza Głowackiego 14
10-448 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel: 89 613 13 40, tel. 89 613 13 47
zakupy@wmcnt.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 89 613 13 40, t
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do przedłożenia oferty w zapytaniu ofertowym pt. Usługi elektryczne. I. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawdzeniu dostępności zamocowania licznika pomiarowego poboru energii elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów:
- kabli (z ZKP do szafy telekomunikacyjnej),
- rezystancji uziemienia.
2.
Po wykonaniu usługi należy wypełnić oświadczenie o gotowości do przyłączenia w zależności od operatora.
3.
W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości wymagane jest dostarczenie protokołu z ich opisem oraz proponowanym sposobem ich usunięcia.

Dokument nr: O.253.88.2025

Składanie ofert:
VI. Sposób i termin złożenia oferty przez Wykonawcę:
1.
Ofertę do niniejszego zapytania, należy złożyć na Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 3, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub w formie skanu opatrzonego podpisem osoby upoważnionej, do dnia 20.05.2025 r. do godz. 11:00 wyłącznie na adres mailowy: zakupy@wmcnt.pl

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu umowy: 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2.
Umowa zostanie podpisana po dniu 2 czerwca 2025r.

Wymagania:
Przedmiotowe zapytanie ofertowe jest realizowane z pominięciem Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320), zwanej dalej w skrócie ,,ustawa Pzp." w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1) - postępowanie poniżej kwoty 130.000,00 PLN netto.
III. Kryteria wyboru i oceny ofert oraz ich znaczenie:
1.
Dla wyboru oferty w przedmiotowym zapytaniu ofertowym, Zamawiający ustala kryterium Cena 100% , wobec czego za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
2.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest Cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu otrzymania ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę która nie może być wyższa, niż zaproponowana pierwotnie.
IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym, podstawy odrzucenia oferty i wykluczenia Wykonawcy.
1.
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym i nie podlegają wykluczeniu.
2.
Warunki udziału w postępowaniu:
1) Skierowanie do realizacji zadania pracowników posiadających aktualne uprawnienia SEP w grupie G1 do 1kV - minimum 1 osoba.
3. Podstawy wykluczenia Wykonawcy:
1)
Z przedmiotowego postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
str. 2
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) zwana w dalszej części zapytania ,,ustawą sankcyjną".
2)
Na podstawie ww. przepisu z postępowania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawcę:
a)
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej ;
b)
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu usta-wy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c)
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będą-cy taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ww. ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według treści zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaję się za odrzuconą.
4.
Podstawy odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeśli złożona oferta:
1)
nie spełnia wymogów formalnych;
2)
nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji lub formularza oferty;
3)
zawiera rażąco niską cenę;
4)
jeśli zostanie złożona w inny niż wymagany przez Zamawiającego sposób.
5.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość badania i oceny oferty, która otrzymała największą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu zgodnie z ustalonym kryterium wyboru i oceny ofert. Powyższe oznacza, iż w przypadku złożenia oferty niekompletnej tj. bez dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, bez załączenia katalogów/folderów (o ile Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu lub zażądał folderów/katalogów na potwierdzenie spełnienia postawionych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań) lub złożone dokumenty zawierają braki, Zamawiający może wezwać do ich złożenia lub uzupełnienia, tylko Wykonawcę którego oferta otrzymała największą liczbę punktów zgodnie z ustalonym kryterium wyboru i oceny ofert.
V. Opis sposobu obliczenia ceny:
1.
Wykonawca określi cenę oferty brutto w walucie PLN cyfrowo i słownie, uwzględniając należny podatek VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zasada ta dotyczy również wszelkich obliczeń w ramach oferty. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania właściwej stawki VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w Ustawie o podatku od towarów i usług.
2.
W celu pozyskania zamówienia, niedopuszczalne są praktyki wpisujące się w czyny nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Niedopuszczalnym jest więc przedstawienie wyceny poniżej kosztów wytworzenia albo odsprzedaży poniżej kosztów zakupu w celu eliminacji innych przedsiębiorców.
3.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia oraz potencjalne rodzaje ryzyka ekonomicznego, które mogą zaistnieć, a których strony mimo dochowania wszelkiej staranności nie mogły przewidzieć.
str. 3
4.
Płatność z tytułu wykonania przedmiotowego zapytania ofertowego, przez Wykonawcę zarejestrowanego na potrzeby podatku od towarów i usług jako podatnik VAT czynny, realizowana będzie na rachunek bankowy zawarty w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dalej zwanej Ustawą o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2021, poz. 685 694), tzw. biała lista podatników VAT.
5.
Dla obliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia, należy wziąć pod uwagę zapisy niniejszego zapytania.
2.
Oferta powinna zawierać:
a.
Formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2;
b.
kopię posiadanych aktualnych świadectw kwalifikacyjnych potwierdzających uprawnienia SEP w grupie G1 do 1kV pracownika/ów skierowanego/ych do realizacji zadań - minimum 1 osoba.
W razie braku w ofercie dokumentów wymienionych w pkt. b, Zamawiający ma prawo wystąpić do Wykonawcy o uzupełnienie brakujących dokumentów.
3.
W tytule wiadomości, należy wpisać: ,,Dotyczy sprawy numer: O.253.88.2025".
VII. Inne istotne informacje:
1.
Z uwagi na fakt, iż postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o Ustawę Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny, a także pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego oraz zastosowanie środków odwoławczych określonych w ww. ustawie.
2.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród złożonych ofert do złożenia wyjaśnień do treści oferty w tym wyjaśnień w kierunku rażąco niskiej ceny.
3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych dla przedmiotowego zapytania.
4.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
5.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień co do treści złożonej oferty.
6.
Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
7.
Oferty przesłane na inny adres e-mail niż zakupy@wmcnt.pl , lub bez załączenia formularza ofertowego, nie będą rozpatrywane.
8.
Jeśli Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od realizacji zamówienia w tym nie dochowuje jego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić zapytanie ofertowe.
9.
Płatność za usługę, zostanie zrealizowana przelewem w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dane do faktury zawarte będą w zamówieniu, wysłanym do Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty.
10.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Kierownika Zamawiającego protokół odbioru.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnym przepływem (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1)
administratorem danych osobowych jest Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii , ul. Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn (dalej: Administrator).
2)
administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@wmcnt.pl
3)
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym zapytaniu ofertowym.
4)
dane osobowe będą przekazywane następującym podmiotom:
a)
Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A;
b)
Wykonawcom zgodnie z ustawą Pzp;
c)
wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902.);
d)
organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa);
e)
administratorowi internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. na podstawie art. 28 ust. 3 RODO,
lub umieszczone na stornie internetowej Zamawiającego.
5)
w przypadku, gdy Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp., udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie,
6)
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
str. 5
a)
5 lat liczony od roku następnego po roku zakończenia sprawy dotyczącej zamówienia publicznego, odnoszący się do danych osobowych zawartych w dokumentacji zamówienia publicznego (np. dane przekazane przez potencjalnych Wykonawców),
b)
obowiązywania umowy i kolejne 10 lat liczone od roku następnego po roku ustania obowiązywania umowy z wyłonionym Wykonawcą, odnoszący się do danych osobowych zawartych w umowie.
7)
w każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8)
jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9)
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10)
Dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Nie przysługuje Pani/Panu:
?
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
?
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
VIII. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Jakub Jakimczuk, e-mail: zakupy@wmcnt.pl , tel. 89 613 13 47.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.