dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lubochnia ul. Tomaszowska 9 97-217 Lubochnia powiat: tomaszowski (mazowiecki) tel. (0-44) 710-31-32 (0-44) 710-35-10 inwest@lubochnia.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Lubochnia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-44) 710-31-3 |
Termin składania ofert: | 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubochnia Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, - projekt budowlany (część tekstowa i graficzna), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty są dostępne w wersji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b64b2144-5b53-4fbd-83f6- dbd227d0533c Zamówienie obejmuje 3 zadania: Zadanie 1 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubochnia Ul. Zapłotnia Zadanie 2 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku Nowy Jasień-Albertów Zadanie 3 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubochnia Górki Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do zaproszenie. Dokument nr: RI.271.1.28.2025 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres: inwest@lubochnia.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 20.05.2025r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - czas trwania nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego. Przewidywany termin wykonania robót budowlanych - 5 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych (dotyczy wszystkich zadań). Wymagania: Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem Nr 1/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 4 stycznia 2021 r. (Z wprowadzonymi zmianami: Zarządzeniem Nr 10B/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 11 marca 2021r. i Zarządzeniem Nr 21/2023/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 czerwca 2023r.). III. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału jeżeli: wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował a) min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów IV. Wymagane dokumenty Oferta powinna zawierać: 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby przez Wykonawcę - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składnia ofert, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 4) potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień złożenia oferty. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert. 2. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę tylko w jednym egzemplarzu. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszego zaproszenia do składania ofert. VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cenę oferty należy podać w całości w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 2. Wykonawca ustali cenę zamówienia wg wymagań podanych w formularzu ofertowym. 3. Wykonawca określi w ofercie łączną cenę całkowitą brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym. 4. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników. 5. Cena oferty jest jednocześnie ceną umowy. 6. Wszystkie ceny z formularza oferty winny byś zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony został we wzorze umowy. 8. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. VII. Opis sposobu dokonywania oceny ofert, ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu na podstawie następujących kryteriów oceny ofert Kryterium Cena Znaczenie procentowe kryteriumMaksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100%100 punktów 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: cena najniższa badanych ofert spośród ofert nie podlegających odrzuceniu P =---- ------ ---------------------------------------------- x 100 pkt cena oferty badanej 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który: podlegają wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.). 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści warunków zamówienia, w szczególności opisowi przedmiotu zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.X. Okres związania ofertą Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Termin i miejsce zawarcia umowy 1. Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie. 2. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa. Postanowienia dodatkowe 1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zaproszenia lub stosownych załączników (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie. 6. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień treści oferty lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 8. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający poprosi o złożenie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty, o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców. 10. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą do Zamawiającego: - drogą elektroniczną (adresy: gmina@lubochnia.pl, inwest@lubochnia.pl), - za pośrednictwem strony, na której zamieszczone zostało zaproszenie, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeksu Cywilnego oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina Lubochnia, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą adresu e-mail iodo@lubochnia.pl, 3) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert, 4) odbiorcami danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej, 5) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, 6) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 7) osoby, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, posiadają: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO; b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, jednak skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania; 8) osobom, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktowania się z oferentami Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujące osoby: 1. Tomasz Szczepański tel. (44) 710 35-10 wew. 45 w godz. 730-1530 siedziba lokalu - Lubochnia Dworska, ul. Tomaszowska 9, pok. nr 10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025