Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
25044z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chodel
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel
powiat: opolski (lubelski)
tel. (81) 827-73-22
zamowienia@gminachodel.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chodel
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (81) 827-73-22
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Chodel,

zaprasza do złożenia ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości
szacunkowej netto nie przekraczającej 130 000 zł na wykonanie następujących usług:
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską, w celu realizacji prac przez Gminę Chodel w 2025 roku.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską, w celu realizacji prac
przez Gminę Chodel w 2025 roku w n/w asortymencie i ilościach:
- równiarka samojezdna z przednim napędem - 1 szt., w ilości do 120 m- g
- walec stalowy 10-12 ton - 1 szt., w ilości do 40 m- g
- samochód samowyładowczy o ładowności 14- 18 ton - 3 szt. równocześnie, w ilości do 60 m- g
- koparka z wymienną łyżką, o poj. łyżki do 0,60 m3 - 1 szt. - w ilości do 40 m- g
- układarka do tłucznia o frakcji 0-31,5 mm (materiał Zamawiającego - ok. 400 t) - 1 szt., w ilości do 400 t
tłucznia.
W przypadku pojawienia się w budżecie gminy dodatkowych funduszy, przewiduje się zamówienia
uzupełniające w wysokości do 50% wartości zamówienia pierwotnego.

Dokument nr: IPP.271.1.4.2025

Otwarcie ofert: V. Termin otwarcia ofert :
22.05.2025 r. godz. 1200

Składanie ofert:
ofertę należy złożyć na adres e-mail : zamowienia@gminachodel.pl
22.05.2025 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
VI. Warunki płatności:
Min. 21 dni.
VII. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie prowadzonego
postępowania:
1) Zapytania odnośnie prowadzonego postępowania ofertowego należy kierować drogą
elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@gminachodel.pl do dnia 20.05.2025 r. do godz.12.00
2) Zamawiający udzieli odpowiedzi na zadane pytanie niezwłocznie, nie później niż na 1 dzień przed
upływem terminu składania ofert.
3) Zamawiający informuje, że nie będzie reagował na inne formy zadawania pytań, w szczególności
poprzez kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
1) Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofertowym
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2) Podpisaną i zeskanowaną ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zamowienia@gminachodel.pl w tytule należy wpisać ,,OFERTA ,,Wynajem sprzętu wraz
z obsługą operatorską w 2025 roku.". Oferta może zostać złożona także w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypadku
przesłania oferty niezgodnie z punktem powyższym.
4) Przesłana oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania
Wykonawcy.
5) W formularzu ofertowym Wykonawca określa cenę ofertową brutto dla całego zamówienia,
podatek Vat oraz cenę netto uwzględniając warunki określone w niniejszym zapytaniu.
6) Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) Cena
ofertowa
ma
charakter
ryczałtowy.
Cenę
oferty
należy
podać
cyframi
w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Treść oferty powinna odpowiadać treści zapytania ofertowego. W przeciwnym wypadku oferta
zostanie odrzucona.
9) W
przypadku
ustanowienia
pełnomocnika
Wykonawca
składa
pełnomocnictwo
do
reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo ma być podpisane zgodnie z zasadami
reprezentacji przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym
dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich
czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
IX. Kryteria oceny ofert. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do
poszczególnych kryteriów oceny ofert. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie
danego kryterium oceny ofert:
1. Kryterium oceny ważnych ofert stanowi: 1. cena
- 100 pkt.
2. Sposób obliczania punktów - sposób obliczania punktów dla kryterium cena:
? poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
cena oferty- max 100 pkt.
cena brutto oferty z najniższą ceną
C
=
cena brutto oferty badanej
x 100 pkt
Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.
3. Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tych samych wagach punktowych
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert
dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w ofertach pierwotnych.
4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady
zaokrąglania.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako
najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów.
6. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć
umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała
kolejno najwyższą liczbę punktów.
X. Termin związania ofertą.
Wykonawca związany jest swoją ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
XI. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że może dokonać wyboru oferty w prowadzonym trybie zapytania ofertowego
o ile wpłynie jedna ważna oferta.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą.
W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę dopuszcza się możliwość
zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego oferta została zbadana i oceniona jako
kolejna najbardziej korzystna.
3. Oferty nie spełniające wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. W przypadku przedstawienia wadliwego dokumentu/ów lub ich braku oferta Wykonawca zostanie
odrzucona.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie. Zamawiający zastrzega obie prawo
do unieważnienia postępowania m.in. w przypadku gdy:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
c) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a zamawiający
podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć, m.in. niemożność wyłonienia wykonawcy robót budowlanych procesu
inwestycyjnego.
6. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku
do Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W URZĘDZIE
GMINY CHODEL
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony oso fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:
2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350
Chodel.
3.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@gminachodel.pl
4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z Pzp.
8.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9.Posiada Pani/Pan:
10.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
11.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
12.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
13.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
14.Nie przysługuje Pani/Panu:
15.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
16.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
17.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
18.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.