wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czarne ul. Moniuszki 12 77-330 Czarne powiat: człuchowski tel. 59 83 32 079, tel. 598332078 zamowienia@czarne.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Czarne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 59 83 32 079, t |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie rozgraniczenia pomiędzy nieruchomością oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 19 z działkami sąsiednimi oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 20, 21, 17, 18 i 234/1 położone w obrębie geodezyjnym 0006-Nadziejewo, gmina Czarne Zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartość kwoty 130 000 złotych netto na podstawie przepisów wewnętrznych określonych w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Czarne, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 0050.94.2024 Burmistrza Gminy Czarne z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rozgraniczenia pomiędzy nieruchomością oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 19 z działkami sąsiednimi oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 20, 21, 17, 18 i 234/1. Działki położone są w obrębie geodezyjnym 0006-Nadziejewo, gmina Czarne i stanowią własność osób prywatnych i/lub współwłasność Skarbu Państwa, który zostanie przyjęty do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Starostę Człuchowskiego. Pozyskanie danych niezbędnych do wykonania danego rodzaju usługi geodezyjnej należy do Wykonawcy. Wykonanie wszelkich czynności formalno-prawnych związanych z rozgraniczeniem przedmiotowej nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym m. in.: analizy stanu prawnego nieruchomości, wyznaczeniu terminu i przeprowadzenia czynności ustalenia granic w trybie rozgraniczenia nieruchomości na gruncie, powiadamianie stron o każdej czynności geodezyjnej, sporządzenia stosownej dokumentacji geodezyjnej i przeprowadzenia rozgraniczenia celem wydania decyzji administracyjnej, zbierania wszystkich istniejących materiałów zarówno z państwowego zasobu dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, ale także archiwalne jak i te, które przedstawiają strony postępowania. Rozgraniczenie należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości. Dokumentacja realizowana w ramach niniejszego zamówienia będzie wykonana w 3 egzemplarzach w formie pisemnej. Zmiana ilości egzemplarzy spowoduje zmianę wartości opracowania. CPV: 70000000-1, 71222200-2 Dokument nr: PPiZP.271.2.10.2025.RS Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej przez Wykonawcę na załączonym formularzu Oferta stanowiącym Załącznik Nr 1, na adres e-mail: zamowienia@czarne.pl, w temacie proszę podać: ,,Wykonanie rozgraniczenia - Nadziejewo", w terminie do dnia 21.05.2025 r. do godz. 13:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Za wykonanie przedmiotu zamówienia uważa się przyjęcie operatu rozgraniczeniowego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Wymagania: Warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - geodeci posiadający uprawnienia zawodowe w zakresie prac objętych niniejszym zaproszeniem do składania ofert, zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.), którzy spełniają następujące warunki: dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024r. poz. 1151 z późn. zm.) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najkorzystniejszą ofertę zgodnie z kryterium oceny. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: Cena - 100%. Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu Oferta. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferty otrzymają, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, ilość punktów obliczone na podstawie wzoru: ,,C" = Najniższa oferowana cena oferty/ Cena badanej oferty x 100. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje niniejszego zamówienia. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, w wysokości brutto (z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeśli występuje). Podana cena będzie ceną ryczałtową. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen). Cena za wykonanie usługi obejmować będzie wszystkie koszty związane z jej realizacją, a w szczególności należność za usługę łącznie z kosztami dojazdów, kosztów ubezpieczenia, itp. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający ogłosi wynik na stronie internetowej bip.czarne.pl Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy treść oferty nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz została złożona po terminie składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zaproszenia do składania ofert przed upływem terminu składania ofert. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert itp.) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zaproszenia do składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zaproszenia do składania ofert bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. Wszelka korespondencja dotycząca przedmiotowego postępowania powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej: zmowienia@czarne.pl. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Uwagi: Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarne jest Pani Katarzyna Bobeńczyk, kontakt: e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl, tel. (59) 8332079; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu związanym z wykonywanie rozgraniczenia pomiędzy nieruchomością oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 19 z działkami oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 20, 21, 17,18 i 234/1. Działki położone są w obrębie geodezyjnym Nadziejewo, gm. Czarne i stanowią własność osób prywatnych i/lub współwłasność Skarbu Państwa, zawarcia umowy i w ramach sprawowania władzy publicznej; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Kontakt: Osoba do kontaktu: Magdalena Kowalczyk, tel. 598332078, w dniach: od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, a w piątek od 7:00 do 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025