dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie awarii wodociągowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOWALA ul. Marii Walewskiej 7 26-624 Kowala-Stępocina powiat: radomski 486101760 kowala@kowala.pl https://kowala.ezamawiajacy.pl/pn/kowala/demand/notice/public/166981/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kowala-Stępocina |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 486101760 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usuwanie awarii wodociągowych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii sieci wodociągowej na terenie Gminy Kowala. Usuwanie awarii będzie polegać na likwidacji przecieków oraz nieszczelności, które występują na sieci wodociągowej (pęknięcia rur, przecieki na kielichach) i przyłączach na odcinku od sieci wodociągowej do wodomierza głównego. Jak również wymiana opasek przyłączy wodociągowych na sieci wodociągowej, oraz likwidacje nieszczelności na przewodach wodociągowych, redukcjach, złączkach i wymiana nieszczelnych odcinków przewodów stalowych na polietylenowe. W przypadku, gdy awaria wystąpi pod drogą asfaltową, kostką brukową lub inną tego typu nawierzchnią do zadań Wykonawcy należy wymiana gruntu i odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Długość sieci wodociągowej 129,38 km. Zakres średnic przewodów wodociągowych- od Dz. 315mm do Dz. 25mm, materiały, z których wykonana jest sieć to PVC, PE, odcinkami stal i żeliwo. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacjach awaryjnych będzie zlecał usunięcie awarii w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne. Wykonawca do wykonywanych zleceń będzie używał materiałów i elementów zgodnych z polskimi normami. Wszelkie prace wykonywane przez Wykonawcę odbywać się będą przy obecności oddelegowanego/wskazanego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia od Zamawiającego każdorazowo na poszczególne zadania. Do naprawy sieci wodociągowych materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub być zgodne z polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Zajęcie pasa drogowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres usług będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym zlecaniu określonych usług. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany formy udzielania zleceń na pisemną-mailem, bez konieczności akceptacji tej zmiany przez Wykonawcę. Materiały, narzędzia i sprzęt potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. Rozliczenie za wykonane usługi będzie wg cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega, że przewidziane w SWZ ilości są szacunkowe - przewidywane, służące do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość awarii do usunięcia uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych przez Zamawiającego. W przypadku zlecenia wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana w szacunku, Wykonawca nie będzie w związku z tym uprawniony do wnoszenia roszczeń. Zamawiający nie limituje ilości zleceń w trakcie realizacji umowy, a także nie limituje ilości poszczególnych usług do wykonania w ramach zleceń. Należne płatności będą dokonywane na podstawie sporządzonego kosztorysu powykonawczego, protokołu odbioru robót i wystawionej faktury VAT z uwzględnieniem podanych w ofercie składników cenowych. Formularz Kosztorysu ofertowego - załącznik nr 1a do SWZ, który zawiera zestawienie roboczogodzin, godzin pracy koparki i samochodu ciężarowego i ich planowanych ilości oraz materiałów do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, stanowi załącznik do systemowego formularza ofertowego oraz do niniejszej specyfikacji. Jego brak spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. Jako cenę ofertową - wyłącznie dla celów porównania i oceny ofert - należy podać cenę całkowitą brutto z kosztorysu ofertowego. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie przedmiotu umowy i poniesienie kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek m. in.: 1. Wykonać usługi z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, przepisami, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Zapewnić osobę z wymaganymi uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej nadzorującą prace, doświadczoną siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonać na własny koszt niezbędne zabezpieczenie robót oraz wszelkie osłony, oznakowania terenu prac, zapewnić dojście i dojazd do posesji dla mieszkańców, sklepów oraz straży pożarnej i pogotowia ratunkowego itp. 4. Utrzymywać teren prac w stanie wolnym od przeszkód, składować materiały i sprzęt w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne przedmioty usuwać z terenu prac. 5. Przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających na obrębie prowadzonych usług oraz przeszkolić w zakresie BHP pracowników w szczególności pracujących w pasie drogowym. 6. Zapewnić Zamawiającemu pełny dostęp do wykonywanych usług. 7. Uporządkować teren po prowadzonych pracach przed odbiorem końcowym. 8. Organizacji, zagospodarowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. 9.Prace związane z usuwaniem awarii wykonywane będą w dniu zgłoszenia. Czas reakcji zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym. Za czas reakcji przyjmuje się czas liczony od powiadomienia przez Zamawiającego do czasu efektywnego podjęcia się wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Koszt usunięcia awarii uwzględnia faktycznie poniesione nakłady pracy, czas pracy sprzętu i koszt wykorzystanych materiałów. 10.W przypadku robót awaryjnych zgłaszanych na telefon lub w inny sposób, wykonywanych w dni wolne od pracy, święta, będzie nadal obowiązywało wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 umowy. 11.W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej, całodobowej gotowości do usuwania ujawnionych awarii na gminnej sieci wodociągowej oraz do przyjmowania zgłoszeń o zaistnieniu awarii od Zamawiającego, a także do usuwania zaistniałych awarii na każde wezwanie (zlecenie) przekazane przez przedstawiciela Zamawiającego. CPV: 50000000-5, 50513000-4,45232150-8,45232100-3 Dokument nr: 2025/BZP 00232347, ZP.271.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://kowala.ezamawiajacy.pl/pn/kowala/demand/notice/public/166981/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii sieci wodociągowej na terenie Gminy Kowala. Usuwanie awarii będzie polegać na likwidacji przecieków oraz nieszczelności, które występują na sieci wodociągowej (pęknięcia rur, przecieki na kielichach) i przyłączach na odcinku od sieci wodociągowej do wodomierza głównego. Jak również wymiana opasek przyłączy wodociągowych na sieci wodociągowej, oraz likwidacje nieszczelności na przewodach wodociągowych, redukcjach, złączkach i wymiana nieszczelnych odcinków przewodów stalowych na polietylenowe. W przypadku, gdy awaria wystąpi pod drogą asfaltową, kostką brukową lub inną tego typu nawierzchnią do zadań Wykonawcy należy wymiana gruntu i odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Długość sieci wodociągowej 129,38 km. Zakres średnic przewodów wodociągowych- od Dz. 315mm do Dz. 25mm, materiały, z których wykonana jest sieć to PVC, PE, odcinkami stal i żeliwo. Zamawiający zastrzega, iż w sytuacjach awaryjnych będzie zlecał usunięcie awarii w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne. Wykonawca do wykonywanych zleceń będzie używał materiałów i elementów zgodnych z polskimi normami. Wszelkie prace wykonywane przez Wykonawcę odbywać się będą przy obecności oddelegowanego/wskazanego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia od Zamawiającego każdorazowo na poszczególne zadania. Do naprawy sieci wodociągowych materiały muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub być zgodne z polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Zajęcie pasa drogowego w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zakres usług będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonywania lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym zlecaniu określonych usług. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany formy udzielania zleceń na pisemną-mailem, bez konieczności akceptacji tej zmiany przez Wykonawcę. Materiały, narzędzia i sprzęt potrzebne do wykonania napraw zapewni Wykonawca. Rozliczenie za wykonane usługi będzie wg cen jednostkowych zaoferowanych w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega, że przewidziane w SWZ ilości są szacunkowe - przewidywane, służące do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczna ilość awarii do usunięcia uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych przez Zamawiającego. W przypadku zlecenia wykonania robót o ilości mniejszej niż przewidywana w szacunku, Wykonawca nie będzie w związku z tym uprawniony do wnoszenia roszczeń. Zamawiający nie limituje ilości zleceń w trakcie realizacji umowy, a także nie limituje ilości poszczególnych usług do wykonania w ramach zleceń. Należne płatności będą dokonywane na podstawie sporządzonego kosztorysu powykonawczego, protokołu odbioru robót i wystawionej faktury VAT z uwzględnieniem podanych w ofercie składników cenowych. Formularz Kosztorysu ofertowego - załącznik nr 1a do SWZ, który zawiera zestawienie roboczogodzin, godzin pracy koparki i samochodu ciężarowego i ich planowanych ilości oraz materiałów do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, stanowi załącznik do systemowego formularza ofertowego oraz do niniejszej specyfikacji. Jego brak spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. Jako cenę ofertową - wyłącznie dla celów porównania i oceny ofert - należy podać cenę całkowitą brutto z kosztorysu ofertowego. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie przedmiotu umowy i poniesienie kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek m. in.: 1. Wykonać usługi z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, przepisami, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Zapewnić osobę z wymaganymi uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej nadzorującą prace, doświadczoną siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonać na własny koszt niezbędne zabezpieczenie robót oraz wszelkie osłony, oznakowania terenu prac, zapewnić dojście i dojazd do posesji dla mieszkańców, sklepów oraz straży pożarnej i pogotowia ratunkowego itp. 4. Utrzymywać teren prac w stanie wolnym od przeszkód, składować materiały i sprzęt w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne przedmioty usuwać z terenu prac. 5. Przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich osób przebywających na obrębie prowadzonych usług oraz przeszkolić w zakresie BHP pracowników w szczególności pracujących w pasie drogowym. 6. Zapewnić Zamawiającemu pełny dostęp do wykonywanych usług. 7. Uporządkować teren po prowadzonych pracach przed odbiorem końcowym. 8. Organizacji, zagospodarowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. 9.Prace związane z usuwaniem awarii wykonywane będą w dniu zgłoszenia. Czas reakcji zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym. Za czas reakcji przyjmuje się czas liczony od powiadomienia przez Zamawiającego do czasu efektywnego podjęcia się wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Koszt usunięcia awarii uwzględnia faktycznie poniesione nakłady pracy, czas pracy sprzętu i koszt wykorzystanych materiałów. 10.W przypadku robót awaryjnych zgłaszanych na telefon lub w inny sposób, wykonywanych w dni wolne od pracy, święta, będzie nadal obowiązywało wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 umowy. 11.W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej, całodobowej gotowości do usuwania ujawnionych awarii na gminnej sieci wodociągowej oraz do przyjmowania zgłoszeń o zaistnieniu awarii od Zamawiającego, a także do usuwania zaistniałych awarii na każde wezwanie (zlecenie) przekazane przez przedstawiciela Zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50513000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Kryterium Znaczenie 1. C - cena brutto oferty 60% 2. Cr- czas reakcji od zgłoszenia awarii 40% Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + Cr 1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo. 3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad: 5.2 Kryterium ,,cena C" - 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = (Cmin / Cb) x 60 pkt gdzie: C min - najniższa cena brutto z ocenianych ofert Cb - cena brutto oferty badanej C - liczba punktów za kryterium ceny gdzie 1 pkt = 1 % W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów Sposób obliczenia ceny Szacunkowa cena zamówienia brutto (cena ofertowa) zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o wypełniony formularz kosztorysu ofertowego. Cena zamówienia brutto za wykonanie zamówienia ma służyć jedynie dla porównania i oceny ofert. Natomiast rozliczenie umowy będzie się odbywać na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wszystkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 5.3 Kryterium ,,czas reakcji od zgłoszenia awarii - Cr", będzie rozpatrywany na podstawie zadeklarowanego czasu, jaki Wykonawca poda w Formularzu Oferty. W kryterium ,,czas reakcji od zgłoszenia awarii (Cr)" zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: zaoferowanie czasu reakcji (Cr) w ciągu: 2 godziny = 40 pkt 3 godziny = 20 pkt 4 godziny = 0 pkt Przez czas reakcji od zgłoszenia awarii rozumie się okres od wezwania telefonicznego do stawienia się wykonawcy wraz ze sprzętem i przystąpienie do realizacji usług usuwania awarii wodociągowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie ,,czasu reakcji od zgłoszenia awarii", Zamawiający uzna, iż Wykonawca zobowiązał się do czasu reakcji w ciągu 4 godzin. Wskazanie dłuższego okresu niż 4 godziny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 5.3.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru: PO = PC + Pcr gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena", Pcr - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Czas reakcji od zgłoszenia awarii". 5.4 Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od zgłoszenia awarii 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a) doświadczenie wykonawcy: Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedną usługę polegającą na usuwaniu awarii wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy b) potencjał techniczny Wykonawca musi wskazać, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym gwarantującym przeprowadzenie usług zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji. W szczególności wymaga się, żeby Wykonawca dysponował co najmniej n/w sprzętem: Koparko-ładowarka min.1 szt. Mini koparka do pracy w miejscach trudnodostępnych min.1 szt. Agregat prądotwórczy min.1 szt. Pompa do pompowania wody z wykopu min.1 szt. Piła do cięcia rur i śrub przy zasuwach i opaskach min.1 szt. Piła do cięcia asfaltu min.1 szt. Walec do asfaltu min.1 szt. Samochód ciężarowy min.1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie sprzęty proponowane przez siebie dla wykonania danych usług, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: -potwierdzających brak podstaw wykluczenia: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika nr 5; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów, Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, d) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) - dalej ,,ustawa sankcyjna" - wg załącznika 11 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: -potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej): a) wykaz doświadczenia- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; załącznik nr 3 do SWZ b) wykaz potencjału technicznego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania; załącznik nr 4 do SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: NIE DOTYCZY 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę składa się wyłącznie w formie elektronicznej na FORMULARZU SYSTEMOWYM na platformie zakupowej zamawiającego. Do oferty systemowej należy obligatoryjnie załączyć kosztorys ofertowy stanowiący integralną część systemowego formularza ofertowego- załącznik nr 1a do SWZ, POD RYGOREM ODRZUCENIA OFERTY JAKO NIEZGODNEJ Z SWZ. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z uprawomocnieniem do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli wskazanych w CEiDG lub KRS. 2.Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2a do SWZ; Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2b do SWZ, w zakresie wskazanym w rozdziale II punkt 7 i 8 SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II pkt 9 ppkt 2 SWZ. 3.Do oferty wykonawca załącza również (jeśli dotyczy): a) pełnomocnictwo: gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas składają: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Na podstawie art. 455 i 439 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane w projekcie umowy. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Kryterium Znaczenie 1. C - cena brutto oferty 60% 2. Cr- czas reakcji od zgłoszenia awarii 40% Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + Cr 1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo. 3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad: 5.2 Kryterium ,,cena C" - 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = (Cmin / Cb) x 60 pkt gdzie: C min - najniższa cena brutto z ocenianych ofert Cb - cena brutto oferty badanej C - liczba punktów za kryterium ceny gdzie 1 pkt = 1 % W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów Sposób obliczenia ceny Szacunkowa cena zamówienia brutto (cena ofertowa) zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o wypełniony formularz kosztorysu ofertowego. Cena zamówienia brutto za wykonanie zamówienia ma służyć jedynie dla porównania i oceny ofert. Natomiast rozliczenie umowy będzie się odbywać na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wszystkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 5.3 Kryterium ,,czas reakcji od zgłoszenia awarii - Cr", będzie rozpatrywany na podstawie zadeklarowanego czasu, jaki Wykonawca poda w Formularzu Oferty. W kryterium ,,czas reakcji od zgłoszenia awarii (Cr)" zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: zaoferowanie czasu reakcji (Cr) w ciągu: 2 godziny = 40 pkt 3 godziny = 20 pkt 4 godziny = 0 pkt Przez czas reakcji od zgłoszenia awarii rozumie się okres od wezwania telefonicznego do stawienia się wykonawcy wraz ze sprzętem i przystąpienie do realizacji usług usuwania awarii wodociągowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie ,,czasu reakcji od zgłoszenia awarii", Zamawiający uzna, iż Wykonawca zobowiązał się do czasu reakcji w ciągu 4 godzin. Wskazanie dłuższego okresu niż 4 godziny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów. 5.3.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru: PO = PC + Pcr gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena", Pcr - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Czas reakcji od zgłoszenia awarii". 5.4 Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od zgłoszenia awarii 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-06-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025