Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana uszkodzonego oświetlenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana uszkodzonego oświetlenia

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
21-040 Świdnik
powiat: świdnicki (lubelski)
tel. 081 46 48 701
jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Świdnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 081 46 48 701
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wymiana uszkodzonego oświetleni w budynku Sądu prowadzone w trybie konkurencyjnym uproszczonym
V. Nazwa przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z wymianą uszkodzonego oświetlenia w budynku
Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapytania.
VI. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1. W ramach usługi wymiany Wykonawca jest zobowiązany do:
1) demontażu istniejącego źródła światła;
a. oprawa hermetyczna z oświetleniem LED wraz z modułem awaryjnym 120 cm w ilości
1 sztuki;
b. oprawa hermetyczna z oświetleniem LED zewnętrzna 120 cm w ilości 8 sztuk;
2) dostawy oraz montażu 9 sztuk opraw oświetleniowych hermetycznych LED.
2. Dostarczone oprawy muszą być fabrycznie nowe, zgodne z polskimi normami dotyczącymi
jakości tego typu urządzeń i oznakowane znakiem bezpieczeństwa CE.

5. Usługa wykonywana będzie w dni robocze dla Zamawiającego, w godz.ch pracy pomiędzy 8.00
a 15.00, przy obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.

CPV: 50.71.10.00 - 2

Dokument nr: LWOG.262.78.2025

Składanie ofert:
VII. Ofertę należy:
złożyć w formie pisemnej w terminie do 21 maja 2025 r. do godz. 12:00 (osobiście - pok.114
(pierwsze piętro) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru Oferty
stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 6 czerwca 2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego
zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert,
b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie
postępowania", w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie i odpowiednią wiedzę
techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Oferowane ceny nie mogą ulec zmianie.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem
sprawy określonym w Zapytaniu.
2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania,
kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zapytania
należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni
robocze przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku,
o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień
lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego
postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść Zapytania. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego
postępowania.
7. Zmiany Zapytania Ofertowego są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na
kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności
postępowania.
IX. Kryterium oceny ofert
1. Jedynym kryterium wybory oferty jest cena brutto. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą
spośród ofert nieodrzuconych.
2. Cena brutto stanowi 100% kryterium wyboru. Maksymalną cenę punktów (100) otrzyma
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych
wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich
treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty,
a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie
i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu
ofert.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została
oceniona zgodnie z postanowieniem ust. 1 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się
przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - Zamawiający może wybrać ofertę Wykonawcy
następnego w kolejności oferującego najniższą cenę.
6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych
niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane.
8. Oferta, która wpłynie po terminie będzie odrzucona.
9. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka
postępowanie bez wyboru oferty.
X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest
dostarczyć Zamawiającemu ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania
się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie
wyższym niż 1 kV na podstawie rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca
2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby
zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r., poz. 1392).
XI. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego.
2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego
postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy
w Lublinie.

Uwagi:
Godziny pracy Sądu:
-od 7:30 do 18:00 (w poniedziałki),
-od 7:30 do 15:30 (od wtorku do piątku).
XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem
zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy -
Prawo zamówień publicznych (o wartości mniejszej niż 130.000 zł netto)
I.
Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sądzie Rejonowym Lublin - Wschód w Lublinie
z siedzibą w Świdniku w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Dyrektor Sądu Rejonowego
Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18, 21-040
Świdnik
II.
Inspektor ochrony danych:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych można
kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych:
omailowo na adres: iod@lublin-wschod.sr.gov.pl,
oePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalogspraw/opisuslugi/skargi-
wnioski-zapytania-do-urzedu/SRLublinWschod,
o
korespondencyjnie, na adres administratora danych.
III.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego do 130.000,00 zł netto, prowadzonego w trybie niepodlegającym ustawie Prawo zamówień
publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie
zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów
prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO (w celu zawarcia
umowy) lub art.6 ust.1 lit. c) RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych
lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy, w szczególności
na podstawie przepisów:
oustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
oustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
oustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
oustawy z dnia 6 września 2001. o dostępie do informacji publicznej.
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu obrony/dochodzenia roszczeń - jako prawnie
uzasadniony interes realizowany przez zamawiającego - w sytuacji przetwarzania danych na podstawie
art. 6 ust. 1.lit. f RODO.
IV.
Okres przechowywania danych
Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przetwarza dane osobowe przez okres
niezbędny dla realizacji celu wskazanego w pkt. III, a następnie dokumentacja będzie archiwizowana
przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w
Lublinie z siedzibą w Świdniku zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 poz.164) oraz rozporządzenia Ministra
Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i
kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i
brakowania dokumentacji niearchiwalnej (tj. Dz. U. z 2019 poz. 246)
V.
Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku udostępnia dane osobowe innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców, tj.: organom publicznym, instytucjom i innym podmiotom
upoważnionym do dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Sąd
Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku może udostępnić dane osobowe właściwym
podmiotom oraz dostawcom niezbędnych usług, podczas których przetwarzane są dane osobowe w
imieniu Administratora także na podstawie stosownych umów.
VI.
Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Posiadacie Państwo prawo do informacji o sposobach i zasadach przetwarzania danych, żądania od
administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych, z
zastrzeżeniem, że niektóre z tych praw podlegają ograniczeniu z uwagi na fakt, iż podstawą prawną
przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych. Szczegółowy tryb wnoszenia skargi reguluje ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych. Więcej informacje uzyskacie Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl/
VII.
Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem
sytuacji wynikających z przepisów prawa.
VIII.
Informacja o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest
obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w
zależności od przedmiotu zamówienia, organizator może żądać ich podania na podstawie przepisów
ustawy Kodeks cywilny.
IX.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu:
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować
przetwarzanych danych osobowych.

Kontakt:
Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.