mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. 61 64 65 456 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 64 65 456 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
W związku z realizowaną przez Zarząd Dróg Miejskich inwestycją pn. ,,Modernizacja drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności w Poznaniu" zapraszamy do złożenia oferty na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej dla przedmiotowej inwestycji. II. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej dla inwestycji ,,Modernizacja drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności w Poznaniu" Dokumentacje projektowe inwestycji, SWZ oraz wzór umowy na roboty budowalne, których nadzór jest przedmiotem zlecenia znajdują się pod adresem www: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2ad0592-bce2-4520-8e31- 7402cb3f3ca0 Inspektor zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym przez dokument: ,,Procedura funkcjonowania nadzoru inwestorskiego w ZDM", która dostępna jest na stronie internetowej https://zdm.poznan.pl/pl/obowiazki-inspektora-nadzoru IV. Uwarunkowania szczególne W przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje umowy w całości lub w części w sposób należyty Zamawiający po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszeń, może zlecić ich wykonanie w całości lub w części podmiotom trzecim na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzoru nad koordynacją prac na obiekcie objętych zamówieniem nadzorowanym z pracami remontowymi sieci wodociągowej Aquanet Spółka Akcyjna Ul. Dolna Wilda 126; 61-492 Poznań oraz pracami remontowymi przy wymianie nawierzchni prowadzonymi na zlecenie Zamawiającego przez Zakład Robót Drogowych Ul. Energetyczna 4; 61-016 Poznań. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do współpracy z inspektorami innych branż - (Zamawiający przewiduje możliwość współpracy z inspektorem ds. organizacji ruchu). Dokument nr: RITS.342.5.2025 Otwarcie ofert: Analiza ofert odbędzie się w dniu 21.05.2025 r. Składanie ofert: V. Miejsce i termin składania ofert Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą zadania i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego. Wykorzystując drogę elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.05.2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: III. Terminy wykonywania zamówienia i Zleceniodawca ustala następujące terminy realizacji przez Zleceniobiorcę przedmiotu Zlecenia: 1) Data rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - dzień podpisania umowy. 2) Data zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia -od dnia udzielenia zlecenia do odbioru końcowego i rozliczenia budowy- szacunkowy termin zakończenia i rozliczenia inwestycji -październik 2025 r. Wymagania: W przypadku zawarcia umowy podwykonawczej, jednym z załączników do faktury będzie oświadczenie podwykonawcy o braku zaległości finansowych wynikających z przedmiotowej Umowy. Faktury będą płatne przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto wskazane na fakturze. Do faktury należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie Umowy - protokół odbioru przedmiotu umowy. VI. Informacje dodatkowe 1. Oferenci są związani ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. 2. Przy wyborze i ocenie ofert, Zleceniodawca kierować się będzie kryterium ceny oferty, które rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami. Przez nadzór stały i ciągły rozumie się pobyt na terenie budowy Inspektora nadzoru inwestorskiego w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. 4. Inspektor robót elektrycznych (1 osoba) - wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie elektroenergetycznych lub sieci instalacji równoważne, i urządzeń minimum 3 letnie elektrycznych i doświadczenie, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualny wpis). Do oferty należy dołączyć referencje z ostatnich 3 lat na wykonanie co najmniej dwóch nadzorów związanych z budową lub modernizacją sygnalizacji świetlnej o wartości zadania minimum 200 000 zł każda. 5. Zleceniobiorca musi być przedsiębiorcą lub osobą prawną. 6. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie i uprawnienia określone w informacjach dodatkowych w pkt 4. Brak dokumentów związany będzie z odrzuceniem oferty. 7. Zleceniobiorca powinien podpisać umowę w terminie 14 dni od jego wyboru, pod rygorem wybrania kolejnego oferenta. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykonali lub wykonywali w sposób nie należyty, w szczególności niezgodnie z przepisami Prawa budowlanego, wcześniej udzielone zamówienia w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. 9. Zamawiający dopuszcza częściowe płatności wykonanego przedmiotu umowy. 10. Na pisemny wniosek Inspektora Zamawiający w formie aneksu określi ilość i wysokość płatności częściowych, proporcjonalnie do czasu trwania umowy na roboty budowlane. 11. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80%, po odbiorze końcowym nastąpi płatność pozostałych 20%. 12. Celem umożliwienia dokonania płatności częściowych za dany okres rozliczeniowy, Zleceniobiorca ma obowiązek załączenia do faktury częściowej protokół odbioru częściowego. 13. Wykonawca Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: Sprawę prowadzi: Andrzej Szymanowski 61 64 65 456 |
© eurobudowa.pl 2004-2025