dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Rybnik ul. Bolesława Chrobrego 2 44-200 Rybnik powiat: Rybnik Tel. 32 439 20 18, Fax: 32 422 41 24 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 32 439 20 18, F |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego Opis przedmiotu zamówienia Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 tj. ze zm.) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832), Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt pozyskać wszelkie niezbędne dokumenty do sporządzenia operatów szacunkowych. W tym: zgromadzić we własnym zakresie istotne dokumenty wykorzystane przy sporządzaniu operatu szacunkowego opisujące stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i nieruchomości przyjęte do porównania, dołączyć do operatu szacunkowego dokumentację fotograficzną z oględzin nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w sporządzonych operatach nowe identyfikatory działek ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (dotyczy przenumerowanych obrębów geodezyjnych nr 0028 (Golejów), nr 0113 (Stodoły) a także obrębu nr 0120 (Wielopole), którego przenumerowanie działek zaplanowano na czerwiec 2025 r. Dokument nr: M.271.3.2025, 2025-101647 Składanie ofert: 3) Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci pisemnej w siedzibie Zamawiającego w terminie do 23.05.2025 r. w kopercie opatrzonej opisem: Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego Forma dostarczenia oferty: Ofertę można składać osobiście lub przesłać pocztą (bądź kurierem) na adres: Urząd Miasta Rybnika Wydział Mienia (pok. 28) Zamkowa 5 44-200 Rybnik Wymagania: Cena przedstawiona w formularzu ofertowym musi być stała w okresie trwania umowy. 1) Wymagania dotyczące oferty i realizacji przedmiotu zamówienia Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą zostać podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Naruszenie powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wszystkie dokumenty, oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. 2) Opis sposobu obliczenia ceny Oferta powinna zawierać cenę brutto, powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. Kryteria wyboru oferty Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena: 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie i złożone w innej postaci niż zapisana w zapytaniu uznaje się za nieważne; Uwaga: Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie ze wzorem: Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny. Uwagi: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta z siedzibą przy ul. Bolesława Chrobrego 2 w Rybniku (44-200); ? inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta jest Pani Anita Zynek, kontakt: e-mail: iod@um.rybnik.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia poza ustawą PZP; ? Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ? Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa; ? Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania; ? Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą istotnych postanowień umowy; Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoba do kontaktu: Monika Mirowska-Żak - Główny Specjalista w Wydziale Mienia |
© eurobudowa.pl 2004-2025