dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa krzeseł konferencyjnych oraz stołów konferencyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G 90-349 Łódź powiat: Łódź tel. 42 676 27 53, 676 27 54, fax 42 676 27 55 zakupy@sse.lodz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 42 676 27 53, 6 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
jako zarządzający Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną S.A., ogłaszam postępowanie konkurencyjne nr DIGM.450.6.2025.LG na wybór dostawcy krzeseł i stołów konferencyjnych do budynku Biura Zarządu oraz budynku Re-connect zlokalizowanych na terenie Kompleksu 3 Łódź Centrum przy Ul. Tymienieckiego 22G. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA 170 sztuk krzeseł konferencyjnych oraz 50 sztuk stołów konferencyjnych. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2025 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. Miejscem postępowania jest biuro Zamawiającego: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. Ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 22 G, 90-349 Łódź, budynek F nr pok. 3.25. Składanie ofert: Zasady złożenia oferty i terminy: Oferty należy składać w siedzibie Zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. (sekretariat) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kierując wiadomość na adres e-mail Zamawiającego: zakupy@sse.lodz.pl najpóźniej do dnia 23.05.2025 r. do godz. 12:00. Wymagania: Kryteria wyboru oferty: Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu konkurencyjnym następujące kryteria: cena, czas realizacji zamówienia. Postępowanie konkurencyjne wygra Oferent, który uzyska największą ilość punktów przyznanych według zasad i wzorów opisanych w Zapytaniu ofertowym. Zamawiający może prowadzić czynności związane z postępowaniem w innych miejscach. Oferent, którego oferta została wybrana, zostanie zawiadomiony telefonicznie/mailowo o miejscu, terminie i trybie zawarcia umowy. UWAGA! Istotne Warunki Zamówienia, zawierające m.in. pozostałe warunki przystąpienia do niniejszego postępowania konkurencyjnego oraz opis tego postępowania, zamieszczone zostały na stronie internetowej sse.lodz.pl BIP, w zakładce przetargi. Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania udziela Departament Inwestycji i Gospodarowania Mieniem ŁSSE S.A. w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 22G. Termin zakończenia postępowania: Termin zakończenia postępowania nastąpi z dniem zawarcia umowy z Oferentem, któremu udzielono zamówienia. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który przedłożył ważną i najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert oraz postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym DIGM.450.6.2025.LG. Językiem obowiązującym dla postępowania, wszystkich dokumentów i korespondencji prowadzonej w przedmiotowym postępowaniu jest język polski. Wszelkiego rodzaju tłumaczenia dokumentów oraz pozostałej korespondencji Wykonawca wykonuje na własny koszt i ryzyko, przy udziale tłumacza. Okres związania ofertą wynosi 60 dni. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający ma prawo zmiany ogłoszenia oraz Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zawartych tam warunków postępowania poprzez poinformowanie w sposób określony dla publikacji ogłoszenia i IWZ. Zamawiający ma prawo odstąpienia od postępowania konkurencyjnego na każdym etapie bez wyboru oferty bez podawania przyczyny. |
© eurobudowa.pl 2004-2025